Lähdimme salille kello 10,15 ei ollut meitä kun neljä kaveria hoitaja sekä ohjaaja Mikko. Vedin tiukkaa säkkiä ennen treenejä kunnolla, lyöntejä sekä myös liikkumista rytmit säilyttäen.
Säkin jälkeen vedin penkkiä 90 kiloon asti kevyttä oli penkki olisi mennyt enemmänkin vaikken ole aikoihin salilla käynyt ja penkkiä tehnyt, tippuu penkkitulos todella äkkiä jos ei sitä tee yhtään.
Tein myös hauista pystyssä kulmatangolla sekä levityksiä ja pystytaljaa ristiin vuorotellen. Tein viellä telineessä vatsoja jalkojen nostoja. Tuli ihan hyvä treeni pieni hiki tuli pintaan. Yllätyin treenin tehoista vaikka olen kipeä ollutkin jatkuvasti verenpaineet koholla nukkuminen huonoa käsien vapinaa.
Kyrpä ei seiso yöllä eikä spermaa tule muutenkin on halut ja kyky viety Litolla 1500 milliä sekä risperdinon 6 milliä. Miksi SADISTIT saavat myrkyttää minua ja keiden käskystä.
Mitkä kaikki tulee lääkkeistä mitä saatanan Ryssät minuun työntää Suomalaisten hoitajien kanssa. Ja kukaan jengistä ei tee mitään hyväkseni miksi. Eikö ketään vanhaa liittoa ole enään hengissä ketkä Kenkä Keravan muistaisivat.
Lukekaa miten hupia jouduin kidutettavaksi ekaksi Jorviin ja sieltä varmaan Ryssien käsittelyyn Kellokoskelle osasto 10 mikä kidutus jatkui täällä Ohkolassa. Missä Ryssälääkäri V,T määräsi hoitajien puheilla minulle Liton jonka sadisti nosti 1500 milliin mikä on myrkytystila jatkuvasti kerta viikkoon kusi ja verikokeita ottivat. Olen sairastunut saastojen ryssien takia unettomuus, verenpaineet välillä kova vapina käsissä. Seksihalut ja kyvyt menneet lääkkeillä.
Jos luette Amerikka tätä tehkää jotain näille sadisteille ryssille sekä saatanoille Suomalaisille hoitajille. Tuntuu nämä hoitajatkin olevan Ryssien tai Natsien jälkeläisiä, kun tykkäävät minua myrkyttää en kyllä ole koskaan tuntenut olevani Suomalainen kun kirottuja ovat Suomalaisetkin.
Simon Wiesenthalin Henki elää.
Säkin jälkeen vedin penkkiä 90 kiloon asti kevyttä oli penkki olisi mennyt enemmänkin vaikken ole aikoihin salilla käynyt ja penkkiä tehnyt, tippuu penkkitulos todella äkkiä jos ei sitä tee yhtään.
Tein myös hauista pystyssä kulmatangolla sekä levityksiä ja pystytaljaa ristiin vuorotellen. Tein viellä telineessä vatsoja jalkojen nostoja. Tuli ihan hyvä treeni pieni hiki tuli pintaan. Yllätyin treenin tehoista vaikka olen kipeä ollutkin jatkuvasti verenpaineet koholla nukkuminen huonoa käsien vapinaa.
Kyrpä ei seiso yöllä eikä spermaa tule muutenkin on halut ja kyky viety Litolla 1500 milliä sekä risperdinon 6 milliä. Miksi SADISTIT saavat myrkyttää minua ja keiden käskystä.
Mitkä kaikki tulee lääkkeistä mitä saatanan Ryssät minuun työntää Suomalaisten hoitajien kanssa. Ja kukaan jengistä ei tee mitään hyväkseni miksi. Eikö ketään vanhaa liittoa ole enään hengissä ketkä Kenkä Keravan muistaisivat.
Lukekaa miten hupia jouduin kidutettavaksi ekaksi Jorviin ja sieltä varmaan Ryssien käsittelyyn Kellokoskelle osasto 10 mikä kidutus jatkui täällä Ohkolassa. Missä Ryssälääkäri V,T määräsi hoitajien puheilla minulle Liton jonka sadisti nosti 1500 milliin mikä on myrkytystila jatkuvasti kerta viikkoon kusi ja verikokeita ottivat. Olen sairastunut saastojen ryssien takia unettomuus, verenpaineet välillä kova vapina käsissä. Seksihalut ja kyvyt menneet lääkkeillä.
Jos luette Amerikka tätä tehkää jotain näille sadisteille ryssille sekä saatanoille Suomalaisille hoitajille. Tuntuu nämä hoitajatkin olevan Ryssien tai Natsien jälkeläisiä, kun tykkäävät minua myrkyttää en kyllä ole koskaan tuntenut olevani Suomalainen kun kirottuja ovat Suomalaisetkin.
Simon Wiesenthalin Henki elää.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti