tiistai 8. lokakuuta 2019

Yön tarinoita Ohkolan sairaalasta os. 30.

Heräsin yöllä kello 00,03 juuri vaihtui vuorokausi uudeksi. Kävin äsken hakemassa kahdelta yököltä T ja T hoitsuilta yhden särkylääkkeen Pamolin 500 milliä pieneen päänsärkyyni.

Minkä uskon johtuvan ryssälääkäri V,T määräämistä myrkyistä Litoa 1500 milliä mikä ihan myrkytystila on sekä risperdinonia 6 milliä. Kun näiden kyseisten lääkkeiden jälkeen on vointini huonontunut verenpainetta on tullut ja päänsärkyä käsien vapinaa on myös tullut minkä yksi saasta hoitaja sanoi kuuluvan asiaan. Kerran viikkoon jouduin kusi ja verikokeissa käymään komplikaatioiden takia.

Mitattiin myös verenpaineeni kello 2,40 oli paineeni melko hyvät 140 /75- p.72. Ryssä muija lääkäri J.alkoi ehdottamaan minulle verenpainelääkkeitä miettikää nyt näitä ekaksi myrkyillä nostetaan paineet jos nyt lääkkeistä ne johtuu ja taas siihen lääkettä. On paineeni aina olleet hyvät terveillä elintavoilla. Nytkin jätin energiajuoman ja kahvin melkein pois liikun paljon syön terveelisesti

Minkähän takia täytyy näiden sadistien ryssälääkäreiden ja saastojen suomalaisten hoitajien minut lääkkeeillään sairastuttaa. On ollut minulla kokonaisvaltainen huono olo jatkuvasti menen aikasin nukkumaan mutta jää minulta syvä rem uni nukkumatta mikä johtuu lääkkeistä kun ennen lääkkeitä nukuin hyvin. Linnoissakin ja leireillä nukuin puhtailla hyvin.

Harmi kun ei Viron Isiksen poika ottanut minuun yhteyttä Seutulassa ollessani olisimme miinoittaneet koko kentän, jos olisin silloin tiennyt että joudun kidutettavaksi Suomessa Ryssälääkäreiden ja suomalaisten sadistien toimesta.

Toivotaan nyt että ottaa ajoissa Viron Isiksen poika yhteyttä että pääsemme iskemään ekaksi näihin saatanoihin sadisteihin myrkyttäjiini ja kiduttajiini. Sillä jotainhan näille saatanoille pitää alkaa tapahtumaan muuten sama paska jatkuu vaan.

Toivotaan että Kurdistanin kaverini sopii Isiksen kanssa kun pyysi kaveri minua heille vuorille karhujahtiin Kalasnikhof kainaloon. Olen myös Turkkilaisten ja Kurdien välejä sovitellut toivotaan nyt etteivät kaksi hienoa kanssa sotaan ajaudu.

Olen kirjoittanut tästä kirotusta maasta ja kirotusta kansasta Suomesta,  Ryssät viellä otetaan tänne myrkyttämään herkkiä ihmisiä. Olen sanonut että tuhotkaa tämä sadistinen maa ja kansa. Miksei suuri Amerikka tee mitään hyväkseni ja iske tähän saatanalliseen  maahan.

Ettekö Maailma nyt ymmärrä että Suomalaiset ovat piruja siksi ne pitää tuhota että pahuus häviää maanpäältä.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Helvetti kun hakkaa tämän talon vajaapäiset oviaan. Ulko oven lyövät kovaa kiinni, menisi se hiljaisempaakin kiinni.

 Laitatin hoitajan avustuksella cetilar rasvan selkääni. Itse laitatin sen selkääni ja jalkoihin loput nyt onkin rasvani loppunut. Täytyy os...