Löysin tekstin missä oli venäläisen kaverin etunimi pyörän avaimen katoamisesta, Helvetti heti iski joku kyrpä hoitaja siihen kiinni kun vituttaa niitä varmaan blogini kirjoitukset niistäkin. Poistin kaverin etunimen blogistani. Eli nyt pitäisi olla asia kunnossa.
Ei pitäisi yhden etunimen näkyminen häiritä ketään, kun omilleni lähden laitan kaikki nimet blogiini silloin eivät voi puuttua kirjoitteluuni.
Otti nämä saastat koneeni pois kuukaudeksi kun kuulemma olin kirjoitellut henkilökunnasta nimillä pitäähän näiden touhut paljastaa. Valitin Hallinto-Oikeuteen, Valviraan ja Potilasasiamiehelle koneen otosta sainkin koneeni heti takasin. En kyllä löytänyt hoitsuista kun yhden nimen ihan positiivisessa mielessä.
Selittivätkin koneen otolla sitä hoidollista puolta kun kuulemma yöllä kirjoittelen.
Oli koneenpoisotto Ihmisoikeusrikos ja sananvapauden rajoittamista.
Yrittävätkö taas jotain päänimenoksi minä kirjoitan blogiani niin kun minua huvittaa en ole nimiä laittanut ettei joku vedä hernettä nenäänsä. Kytän nimen olen laittanut kuka minut selvinpäin putkaan tuleen laittoi. On asia semmoinen että tarvitsee koko maailman se tietää. Tämän talon hoitajien ja potilaiden nimiä en käytä, tämä venäläisen nimi oli työtapaturma. Eikä kaverin nimi ollut muuta kun että sillä oli ollut pyörä lainassa ja avainta ei se löytänyt. Nyt on kumminkin se pyörä liikenteessä eli avain löytyi.
Ei pitäisi yhden etunimen näkyminen häiritä ketään, kun omilleni lähden laitan kaikki nimet blogiini silloin eivät voi puuttua kirjoitteluuni.
Otti nämä saastat koneeni pois kuukaudeksi kun kuulemma olin kirjoitellut henkilökunnasta nimillä pitäähän näiden touhut paljastaa. Valitin Hallinto-Oikeuteen, Valviraan ja Potilasasiamiehelle koneen otosta sainkin koneeni heti takasin. En kyllä löytänyt hoitsuista kun yhden nimen ihan positiivisessa mielessä.
Selittivätkin koneen otolla sitä hoidollista puolta kun kuulemma yöllä kirjoittelen.
Oli koneenpoisotto Ihmisoikeusrikos ja sananvapauden rajoittamista.
Yrittävätkö taas jotain päänimenoksi minä kirjoitan blogiani niin kun minua huvittaa en ole nimiä laittanut ettei joku vedä hernettä nenäänsä. Kytän nimen olen laittanut kuka minut selvinpäin putkaan tuleen laittoi. On asia semmoinen että tarvitsee koko maailman se tietää. Tämän talon hoitajien ja potilaiden nimiä en käytä, tämä venäläisen nimi oli työtapaturma. Eikä kaverin nimi ollut muuta kun että sillä oli ollut pyörä lainassa ja avainta ei se löytänyt. Nyt on kumminkin se pyörä liikenteessä eli avain löytyi.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti