keskiviikko 9. lokakuuta 2019

Rento kahvilaan kylille ja kaupoille salin jälkeen. KOVAA TARINAA ELÄMÄSTÄNI.

Menin pyörällä kylille Rentokahvilaan missä join yhden energiajuoman. Olen kyllä jättänyt energiajuomat ja kahvin väliin melko tarkkaan. Kun ryssä naislääkäri J. alkoi määräämään minulle päänsäryn takia verenpainelääkkeitä.

Kunhan nyt lopetettaisiin minulta Lito 1500 milliä ja risperidon 6 milliä varmaan verenpaineeni normalisoituisivat kun oli paineeni hyvät ennen lääkitystä. Lukekaa mitä kaikkea muuta oiretta tulee lääkityksistäni, herään yöllä aikasin kyrpä ei toimi spermaa ei tule eikä ole yö stondiksia. Käsien vapina on välillä kovaa, kummia nykäyksiä tulee käsiin.

Henkilökunta ei ota mitään kantaa oireisiini olen monelle niistä puhunut.

Miksei perkele maailma tee yhtään mitään ja pelasta minua sadistien käsistä eivät nämä muuta voi olla kun luette tätäkin kidutusreissuani tammikuusta asti. Syyttä minut tuotiin tänne kellokoskelle Jorvin kidutuksen kautta. Tehkää nyt vaikka Isis jotain kun minua Viron poikakin riveihinsä pyysi.

Kun ei Jenkitkään mitään Suomessa saa aikaseksi vaikka niin luulin että Blogillani saan Jenkit takajaloilleen suomalaisten sadistien kanssa.

Kun on Simon Wiesenthal keskuskin Jenkeissä. Ja tuntuu tämänikin talon hoitsut olevan natseja tai ryssien jälkeläisiä. Olen puhunut monellekkin hoitajalle Isoisäni lunastaneen maan minullekkin kädellään itsenäisen Suomen. Mutta ei mitään kannanottoa ja isiemme perintöjen noudattamista. Tekee nämä minulle paskaa Ryssälääkäreiden kanssa.

Eli miettikää nyt maailma mitä minulle tehdään. Toivon että luette Blogejani siellä vähän valotan asioitani.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Helvetti kun hakkaa tämän talon vajaapäiset oviaan. Ulko oven lyövät kovaa kiinni, menisi se hiljaisempaakin kiinni.

 Laitatin hoitajan avustuksella cetilar rasvan selkääni. Itse laitatin sen selkääni ja jalkoihin loput nyt onkin rasvani loppunut. Täytyy os...