maanantai 7. lokakuuta 2019

Kyllä on perkele ton tupakan kanssa naapurikämpän räkijä V oli äsken oksentanut potilaskeittiön lattian. Räkii kaveri jatkuvasti ja tupakoi kokoajan.

On kaverilla V varmaan joku tauti kun yskii se jatkuvasti. Mutta rööki palaa sekopäällä . Kuulin hirveetä yskimistä potilaskeittiöstä kun olin menossa nessikahville. Oli naapurini V keittiössä oksenteli se lavuaariin ja hirveät oksennukset oli lattialla. Jäi nessikahvini siihen menin sanomaan hoitajalle asiasta sanoi se että joutuu potilas V siivoamaan jälkensä.

Kyllä on kumma kun räkii monetkin keuhkojaan pihalle silti rööki palaa niillä. Luulisi että paha yskä varoittaisi että jotain alkavaa sairautta voi jo alkaa olemaan.

On se kumma koukku toi röökikin minkä kyllä minäkin ymmärrän jonkun verran polttaneena.

Kuka onkaan synnitön heittäköön ensimmäisen kiven.

Poltin allergiaoireisiini aikoinaan sikaria Slim Panatellaa Henry Wintersmania lehteen käärittyä kun tiesin paperin vaaraallisuuden. Linnassakin poltin jonkun verran sätkää, kundit aina ihmetteli kun otin rizla paperista pois noin kolmanneksen. Tein käsin pillejä sätkistä etten polttaisi niin paljon. Paperissa oli tervaa ja häkää paljon ja muitakin myrkkyjä.

Heräsin ekan kerran noin kello 1,30 mutta taisin mennä vielä uudestaan nukkumaan sen jälkeen. Ei väsytä nyt pahemmin toki olisi ollut hienoa nukkua aamuun asti. Kun oli univelkaa edellisyöltä kun heräsin aikasin yöllä, nyt kumminkin vointini on parempi.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Helvetti kun hakkaa tämän talon vajaapäiset oviaan. Ulko oven lyövät kovaa kiinni, menisi se hiljaisempaakin kiinni.

 Laitatin hoitajan avustuksella cetilar rasvan selkääni. Itse laitatin sen selkääni ja jalkoihin loput nyt onkin rasvani loppunut. Täytyy os...