tiistai 8. lokakuuta 2019

Elämäni tarinaa. Ohkolan sairaalan Osasto 30 huumeongelmasta, mikä täällä on häiriten koko osaston ilmapiiriä. Miksi näin on kysynpä vaan.

Oli herätykseni taas aikasin yöllä,  pitkät yöntunnit. Hiljasuus loppui kello 6 join nessit ja söin nautalihaleivän. Siitä lääkkeille myrkky Lito mikä aina vaan menee minulla kun ryssälääkäri V,T sen laittoi kuulemma hoitajien puheilla. Sadisteja nämä ovat kaikki esitän vaan kilttiä näille mutta sisälläni riehuu peto näitä kohtaan.

Olen paljastanut näitä lääkäreitä ja hoitajia vuosien ajan. Olen tutkivaa journalismiani tehnyt niin monessa hoitopaikassa, ja palaa näitä jatkuvasti.

Nyt tämä jatkuva huumeista palaminen juuri kokokouksessa yksikin kaveri sanoi että on täällä 90% huumieden käyttäjiä. Miksei huumepellet ole omassa osastossa vetämässsä kamaa.

Minä sanoin kokouksessa,  että kutsukaa huumeyksikkö paikalle sillä huumeethan on krimilisoitu. Pääsee täältä ulos vapaakävelylle huumeväkeä,  keiden mukana varmaan kulkeutuu osastolle huumeita.

Olen todella ihmetellyt kun sekin huumekaveri kuka kämpästäni lensi toiselle osastolle kamojen takia. Kumminkin kaveri oli hetkessä taas ulkotöissä, ryssälääkärit paapoo noita huumepellejä sanktiot on niillä pienet.

Tästäkin kaverista sanovat että jatkaa se heti huumeiden käyttöä kun siihen mahdollisuus on. Toki toivon ettei nän olisi, kumma töissäkin on, ihan tuntuu että lipovat kaveria. Luulisi etteivät töihin enään ottaisi kun huumeiden kanssa pelaa. Kumma miten tuntuu olevan huumeiden kanssa pelaaminen niinkun sallittua talossa. Onhan tämäkin kyseinen kaveri ihan hyvä tyyppi selvänä ollessa.

Puhui kaveri jotain kuntoutusosastolle pääsystä toivotaan nyt ettei vaan tänne osasto 30 kun saa taas pelätä koska se sekoilu alkaa. Luulisi kun sekin on vissiin palanut useasti että pitäisivät kaverin suljetulla osastolla. Kumma että työluvan on kaveri saanut jos se jatkaa huumeiden kanssa pelaamista.

Miettikää nyt hyvät ihmiset tätäkin Ohkolan sairaalaa missä on herkkiä mielenterveysihmisiä ja sekaan samalle osastolle työnnetään huumepellejä ketkä jatkuvasti vaan supisevat kamojen kanssa.

Olisi helppo estää huumeiden pääsy osastolle kun ei päästettäisi huumeväkeä ulos eikä ketään tapaajaa sisään. Ei silloin kulkeutuisi huumeita osastolle.

Minä olen niin yliherkkä että vaistoan heti muutoksen ilmapiirissä.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Helvetti kun hakkaa tämän talon vajaapäiset oviaan. Ulko oven lyövät kovaa kiinni, menisi se hiljaisempaakin kiinni.

 Laitatin hoitajan avustuksella cetilar rasvan selkääni. Itse laitatin sen selkääni ja jalkoihin loput nyt onkin rasvani loppunut. Täytyy os...