maanantai 7. lokakuuta 2019

Saatanan piripäät taas pilaavat osastoa. Kumma etteivät niitä rautoihin laita. Että raitistuisivat

Alkoi yksi saatanan piripää R eilen aamusta minulle vittuilemaan ettei hän ole sairas on se  pääsemässä pois talosta. Saatana sanoi minulle että olen sairas. Vetää saasta astmapiippua monia ahtautumaansa ja astmaansa ja vetää röökiä sekopää kun korsteeni ja räkii keuhkojaan pihalle. Palaa kaveri vähän väliä huumeista osastolla.

No eilen näin yhden piripää muijan taas työsalimme taukotuvalla hälytyskellot soivat heti päässäni. Kun entinen kämpikseni oli sen kanssa juttusilla ja kaveri paloi juuri huumeista ja lensi osasto 10 suljetulle. Mutta heti se on taas töissä mitä todella ihmettelen kun puhuu porukka että vetää se heti kun taas pystyy. Mutta tuntuu huumekaveri olevan hyvissä väleissä ryssälääkäri V,T kanssa mitä todella ihmettelen.

No annas olla oli illasta käytävällä nuori kaveri T meni vessaan tuli kolme hoitajaa sen perässä ja avasivat vessan oven. Kaverilla oli ollut huumeita selitti se että veti ne vessanpytystä alas. Oli kaveri mukamas röökiä hakenut minulle aamusta vittuilleelta piripäältä. Kai se sen kämpästä tuli ja arvaan miksi. Huusin hoitajille ja niin että saastat huumetyypitkin kuulivat että ottakaa huumeyksikköön yhteyttä.

Ja ajatelkaa noiden  saastojen takia meni vessan ovat yöksi lukkoon. Minäkin olen joutunut kusemaan pitkin yötä pyykkisaaviini. On se vittu kun ei noita elukoita saa uuniin Espooseen että saisi ne poistettua kokonaan yhteiskunnasta. On huumeväki niin kuonaa paskasakkia, olisi parempi maailma kun ei heitä olisi aloittaisivat puhdistuksen täältä Suomesta.

En välittäisi heistä mutta kun ovat ne pilanneet elämääni niin paljon. Vaikka olen heitä autellutkin paljon, uhraten rahani ja terveyteni.

Nyt keittiölle nessikahville ja naudanlihaleivälle.

 PS: Vedetään nyt vähän takasin ymmärrän kyllä koukun kun minuakin viinapiru riivasi vuosia. 8 vuotta sain hupituomiota pahimmissa paikoissa ja kaikki vuodet siihen päälle asunnottomuuden takia. Mutta viinapiru hävisi päästäni voin ottaa mutta piru ei riivaa enään. Siksi kyllä ymmärränkin narkomaaneja, olen vaan niin kiukkunen PAPA. Rakastan kumminkin nisti poikiakin kun omiani haluaisin heidät vaan kuiville. Kun yksikin pelastuu on työni tuottanut tulosta.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Helvetti kun hakkaa tämän talon vajaapäiset oviaan. Ulko oven lyövät kovaa kiinni, menisi se hiljaisempaakin kiinni.

 Laitatin hoitajan avustuksella cetilar rasvan selkääni. Itse laitatin sen selkääni ja jalkoihin loput nyt onkin rasvani loppunut. Täytyy os...