lauantai 12. lokakuuta 2019

Yöllistä tarinaani pakkohoidoista ja pakkolääkityksistä vääryydellä. LINNOJEN MAFIOISTA.

Heräsin kello 1,38 olin kyllä hereillä jo aikasemmin. Yritin kyllä viellä nukkua ekan herätykseni jälkeen.Yritin vaikka tunnin nukkua on muuten päiväni pilalla kun oli herätykseni liian aikasin. Kun en enään pysty nukkumaan edes päiväunia johtuen lääkityksestäni varmaan kun ennen sitä nukuin yöni hyvin ja päikkärit.

Myrkkylääke Lito mitä ryssälääkäri lisäsi myrkytysvaaraan kuulemma jonkun mukaan 1500 milliin kusi ja verikokeita viikkoon otettiin sen myrkyn takia. Ja toinen paskalääke risperdinon siihen viellä päälle. Myrkyttivät minua jo tullessa kellokosken puolelle osasto 10 semmoisissa lääkkeissä pitäen etten tiennyt mistään mitään kaaduin pahasti joskus jalkapallossa rikki menneen polveni varaan niin että mene polveni ihan mustaksi.

Eli miettikää nyt näitä sadisteja mitä minulle tekivät ja tekevät edelleen.

On minulla parin viikon päästä apulaisylilääkäri N,R tapaaminen. Ottaa se kuulemma Lito lääkkeen pois. Mutta puhuivat hoitajat jotain piikkilääkityksestä, mikä ei todella onnistu. Helvetti ei todella kuulu yhdellekkään lääkärille mitä lääkettä itseeni työnnän ja työnnänkö ollenkaan, saatanan Mengelet Kapo hoitajineen täysiä sadisteja ovat kaikki.

Ihmettelen kun apulaisylilääkäri N,R petti luottamukseni kun jätti minut kuseen Ryssäsadisti lääkäreiden käsiin myrkytettäväksi.

Vaikka jo aikoinaan Hiekkaharjun Kielokodossa, puhuessani linnojen Mafioista. Tuli N,R paikalle otin keskusteluumme vielä Keravan pampun J,S mukaan ettei N,R voinut perua puheitaan.

Sanoi Apulaisylilääkäri N,R silloin kolme asiaa, että jos hän olisi siellä pomona potkisi hän minut heti sieltä pois. Ja toinen kun terve olet lähde terveitten pariin. Ja kolmas asia että lääkkeethän olet lopettanut. Sitten keskusteltiin niitä näitä sanoin N,R että nyt puhut asiaa kun noi kolme asiaa puhui.

Saisi US NAVY SEAL JO ISKEÄ SUOMEEN KUN ON TÄMÄ NIIN PAHA KIROTTU MAA JA KIROTTU KANSA.

Sodassa oltiin Venäjää vastaan Isämme ja Isoisämme on maan lunastanut meille verellään, itsenäisen Suomen. IsoIsäni Toivo Hyvönen ei antanut viedä rintamalla pahasti räjähtävän luodin viottamaa kättään. Tuli hän vielä työkaluviilarina kädellään toimeen Keravan Ornossa, viikonloppupullo tuli kuvioihin sota sekoitti sen verran päätä. Kolmanteen polveen isiemme pahat teot isänikin joi ja vielä minäkin. Mikä sekoitti päämme ja teki ongelmia. Minuakin riivasi viinapiru vuosia mistä hoitoon jouduin monesti. Sain kaveristani hupituomion vuosiksi pahimmissa paikoissa koko ajan tietäen hupituomioksi. Kostoa kaikille sillä jaksoin lusia. Kidutan ja rääkkään kiduttajani hengiltä pahalla tavalla. Olen jengiä kerännyt ulkomaita myöten, jotka tietää miten toimia. Minun ei tarvitse paskoihin käsiäni liata JUMALA KYLLÄ HOITAA HOMMAN ENKELEITTENSÄ KAUTTA.

Mutta täällä Kellokoski Ohkolassakin Ryssälääkärit ovat minuakin pahasti kiduttaneet, kysynpä vaan miksi myrkkyjään työntävät väkisin mistä olen sairastunut. Olen aikasemmin kirjoittanut mitä minulle on myrkyistään tullut. Ainakin lääkkeiden ajan olen oireillut monella tavalla. Kiduttaneet niin fyysisesti kun psyykkisesti, suomalaisten sadisti hoitajien kanssa mitkä myrkkyjä työntävät vaikka ne myrkyiksi tietävät.

Lukekaa miten olen sairastunut Lito myrkystä minkä ryssälääkäri V,T nosti pilviin 1500 milliin sekä risperdinon 6 milliä toinen paska lääke.

Seksihalut menneet yöseisokit huonot spermaa ei tule käsien vapinaa välillä kummia nykäyksiä siihen sanoi selkänsä telonut hoitaja vaan että kuuluu se asiaan. Verenpaineet heilahtelee, aikaiset heräämiset kun puhtailla nukun hyvät yöunet.

Sanoi E mieshoitaja eilen iltalääkkeiden jaossa kyseisistä oireista että on minulle ikääkin. En nyt 9 kuukauteen ole vanhentunut kyseisiin oireisiin. Vaikka tuttu kaveri sanoikin ulkona että olet Kaitsu vanhentunut sanoin että kyllä tällä kidutuksella vanhenee.

Olin Sadistisessa Selkin Samarian Pisaran paikassa mistä minut tänne kidutettavaksi järjestettiin. Olin siellä muuten hyvässä kunnossa oma kämppä lääkkeettömänä.

Ja lukekaa blogiani kun tuli kerran kuolleet ja elävät neitsyt morsiammeni viereeni Oli unessa kyrpäni ihan märkä ja stondis kova, jouduin aamulla vessassa kylmällä vedellä valelemaan munaani että sain stondiksen laskemaan.

Kyllä lääkkeettömyys teki hyvää me linnan vanhanliiton miehet tiedetään mikä on USKO TOIVO JA RAKKAUS JA TÄRKEIN ON RAKKAUS MINKÄ SADISTIT MEILTÄ TÄÄLLÄ OHKOLASSAKIN VIE. KUN EIVÄT SITÄ ITSE KOE KYLMIÄ IHMISIÄ. MONESTA NÄKEE NAAMASTA KUN LAKKAA SAAMASTA.

Tulikin yökkö ovelleni sanoi että menisin vielä nukkumaan kun kello oli silloin vasta kolme. Sanoin että tuli minulle tarinoita mieleeni eikä enään väsytä minua. Kysyi se otanko jotain lääkettä sanoin että unohda minä en lääkkeitä tarvitse muutenkaan enkä nytkään ota. Sanoin kun kerran otin 25 millisen Levozinin olin yöllä kussut pyykkikoriin ja hävisi silloin eläimen vaistot kokonaan minulta mitkä minulla on.

Sanoi kyseinen hoitaja antaneensa sen Levozinin pienen murun 25 milliä, mikä sekin oli minulle liikaa. En silloinkaan nukkunut lääkkeellä sekoilin vaan koko yön. Kun henkilökunta ei ymmärrä ettei minulle sovi mikään lääke kun eläin minussa sekoaa. On minussa tiikerin ja sudenkin henki kuka sen vaan oikein ymmärtää.

Siinä se aikaa kuluu rattoisasti kirjoitellessa paperille ja siitä koneelle. Jos saisi paperilla kirjan väännettyä jos olisi jutuilleni lukijoita. Saisi täältä Blogista kirjaksi juttuni täytysi vaan saada luettavaa tekstiä aikaiseksi. Nyt raananessin juontiin vessaan. Kello on kyllä jo 4,34 hiljasuus päättyy kello 6 ei olisi pitkä aika kun pääsee potilaskeittiölle teelle tai nessille sekä juustoleivälle. Palataan asiaan tuonnempana.


Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Elämäni tarinat alfa ja omega alku ja loppu.

 Eipä ole oikein runosuoni kukoistanut pitkään aikaan. Täytyy nyt yrittää keksiä tarinaa minun. Käyn kyllä ajoissa tänään nukkumaan että saa...