Oli päiväruoka muilla jotain porsasta minulle sianlihaton kasvispihvi. Siitä lähdin kylille pyörällä kun oli näköjään nelospyörän avain löytynyt.
Menin Rentokahvilaan pari kaveria meidän osastoltakin oli kävellen liikenteessä. Join Rennossa energiajuoman ja söin palan piirakkaa. Maksoi ne 6,20 e eli ei ihan halpaa ollut, menin Rennosta kauppaan ostin vanukkaan proteiini rahkan sekä kolme proteiinipalautusjuomaa.
Ostin onneksi myös maraboy suklaalevyn kun muistin vasta tullessa että juuri hatkassa ollut kaveri O pyysi minua tuomaan sille suklaalevyn minkä lupasi maksaa. Annoin kaverille ilmaseksi puolet levystäni ettei tullut sille paha mieli kun en muistanut tuoda sille suklaalevyä.
Oli O kaveri tyytyvväinen suklaaseen kun vielä ilmaseksi sen sai, minulle riitti puolilevyä valkosuklaata. Ei makeeta mahan täydeltä sanotaan, pääasia että saa kaverit tehtyä onnelliseksi.
Antajan ilo on suurin ilo en niin itse välitä herkuista annan jos saan tehtyä jonkun hyvälle mielelle.
Yritin nukkua ennen ruokaa ja kylille lähtöä kun on minulla univelkaa, ei vaan uni kumminkaan tullut. Nyt lähden potilaskeittiöön nessikahville on minulla nessiä ja hunajaa jäljellä ostin juuri nessipussin. Olen lopettanut melkein kokonaan kahvin juonnin nessiä toki juon. Energiajuomankin olen lopettanaut melkein kokonaan.
Kun ryssä naislääkäri ehdotti minulle verenpainelääkettä kun päätäni särkee aika usein. Ja kaikki on johduttava Litosta mitä menee ryssälääkärin V,T laittama 1500 milliä, mikä on kuulemma ihan myrkytysmäärä. On verenpaineeni heilahdelleet en todella toiseen lääkkeeseen ota toista lääkettä.
Eli miettikää nyt näitä saastoja sadisteja ryssiä kun pilaavat elämääni. Olin ennen tänne kidutettavaksi joutumistani terveyden perikuva. Nyt lääkkeen takia seksihalut menneet spermaa ei tule, vapinoita tullut käsiini, verenpaineet heilahtelee, univaikeuksia herään joka yö yöllä. On melkein pahempia kapot suomalaiset hoitajat ketkä pakottaa myrkkyjä ottamaan.
Selitti yksikin että lääkäri määrää. Palaverissa ryssälääkärin V,T ja sen aikasen omahoitajan M,M ja mieshoitaja M sekä opiskelijan kanssa selitti ryssälääkärin piru että laittaa Liton minulle hoitajien puheiden perusteella kun kuulemma on vointini sama kun tullessa. Ärähdin M,M että sano ryssälääkärille miten sekasena minua syyttä pidettiin heti tullessa hirveät lääkkeet työnsivät.
Ei ole kenelläkään mitään oikeutta minua myrkyttää. Miettikää nyt hyvät ihmiset järjellä miten joku voi toisen päätä ruuvata lääkkeillä jos terve on.
Jos on vaikka syöpä on silloinkin oma asia syökö lääkkeitä ei kukaan voi silloinkaan pakottaa syöpälääkkeitä syömään. Ihminen on Homo Sapiens viisas ihminen yksilö persoona. Miksi yrittää saastat lääkäri Mengelet luovuuden viedä. Zompinako sitä pitäisi kulkea, ja pahinta kun viedään rakkaus nuorilta miehiltäkin lääkkeillä. Kemiallista kastraatiota harrastavat.
Toimikaa nyt perkele joku ryhmittymä että saan oikeutta ja kostettua kiduttajilleni. Saisi Viron poika ottaa yhteyttä kun se Isikseen minua pyyteli. En tiedä mitä tekisin mutta kostaa haluan sadisteille. Älkää pitäkö minua pahana lukekaa ajatuksella miten minua on vuosia kidutettu.
Voitte vaan kuvitella miten se on vaikuttanut psyykkeeseeni. Kostolla olen nämä vuodet jaksanut kidutusta kauhua pelkoa haluan kiduttajilleni. Sadisteilla ei ole oikeutta elää alempaan helvettiin heidät kiroan.
Kyllä kiduttajani kuolinvuoteella kiroavat syntymäänsä kun ette saastat uskalla edes kuolla kun helvettiin teidät heitän ja sen viime peleissä ymmärrätte mihin joudutte. Kun ette elinaikananne sitä ymmärrä.
Pahinta on kun tietoisesti minua myrkytätte olette minua kiduttaneet 9 kuukautta hupia tätä reissua mutta olen paljastanut teidän touhujanne vuosien saatossa. Fyysistä kidutusta lääkkeiden muodossa sekä psyykkistä kärsimystä, henkistä väkivaltaa.
Olen ollut kymmeniä kertoja mielelläni Kellokoskella viinan takia ja viinapirun minua riivatessa. Ja kaikki on ollut hyvin mutta sitten meni kaikki överiksi kun minua alettiin hupia pitämään kiinni ja myrkyttämään. Kysynpä vaan miksi sadistit alkoivat minua kiduttamaan. Hupituomiollani viinapiru kyllä kuoli päästäni vuosien saatossa. Kostan rankemmalla tavalla senkin hupituomion.
Lukekaa mitä paskaa on kytätkin minulle tehneet kuka onkaan ylipäälikkö olet saatana vastuussa kyttiesi toimista kun minutkin meinasivat putkaan polttaa ja järjestivät minulle miljoonan korvauspyynnön. Vaikka olivat kytät kolhineet kaverin pesäpallomailoilla. Miten on Sauli Niinistö miksi kyttäsi tekee noin.
Ja miksi minua Sotaveteraanien Infalidien ykkösmieheksi tekemä joutuu ryssien kidutettavana olemaan Ohkolan sairaalassa. On täällä ryssälääkäreitä osasto 30 kumpikin lääkäri. Mikset tee Niinistö mitään maan eteen edustat komeasti isoissa pippaloissa. Mikset aloita ruohonjuuritasolta hommia ajattelisit pienintä ja heikointa. Miksi muijasi sai veteraaneilta mitalin onko se kaunialassa pesemässä infalidien perseitä. Ennen vedin kättä lippaan Suomenlipulle mutta nyt kumarramme
MEKKAAN KOHTI JA MEITÄ ON PALJON. JOS HÄSSÄKKÄ TULISI ANTAISITKO MÄÄRÄYKSEN SOTAAN.
TAAS OLISI JALATTOMIA KÄDETTÖMIÄ SILMÄTTÖMIÄ. KYLLÄ ISOISÄNI KÄÄNTYY HAUDASSA KUN SE EI ANTANUT VIEDÄ RÄJÄHTÄVÄN LUODIN VAHINGOITTAMAA KÄTTÄÄN RINTAMALLA JA TULI TOIMEEN VAMMASELLA KÄDELLÄÄN SODAN JÄLKEEN VIELÄ KERAVAN ORNOSSA TYÖKALUVIILARINA.
MIETTIKÄÄ NYT RYSSÄLÄÄKÄRIT MINUA MYRKYTTÄÄ. JUONTAAKO KAIKKI SODASTA VAI MIKÄ ON RYSSÄSAATANOILLA MOTIIVI.
Menin Rentokahvilaan pari kaveria meidän osastoltakin oli kävellen liikenteessä. Join Rennossa energiajuoman ja söin palan piirakkaa. Maksoi ne 6,20 e eli ei ihan halpaa ollut, menin Rennosta kauppaan ostin vanukkaan proteiini rahkan sekä kolme proteiinipalautusjuomaa.
Ostin onneksi myös maraboy suklaalevyn kun muistin vasta tullessa että juuri hatkassa ollut kaveri O pyysi minua tuomaan sille suklaalevyn minkä lupasi maksaa. Annoin kaverille ilmaseksi puolet levystäni ettei tullut sille paha mieli kun en muistanut tuoda sille suklaalevyä.
Oli O kaveri tyytyvväinen suklaaseen kun vielä ilmaseksi sen sai, minulle riitti puolilevyä valkosuklaata. Ei makeeta mahan täydeltä sanotaan, pääasia että saa kaverit tehtyä onnelliseksi.
Antajan ilo on suurin ilo en niin itse välitä herkuista annan jos saan tehtyä jonkun hyvälle mielelle.
Yritin nukkua ennen ruokaa ja kylille lähtöä kun on minulla univelkaa, ei vaan uni kumminkaan tullut. Nyt lähden potilaskeittiöön nessikahville on minulla nessiä ja hunajaa jäljellä ostin juuri nessipussin. Olen lopettanut melkein kokonaan kahvin juonnin nessiä toki juon. Energiajuomankin olen lopettanaut melkein kokonaan.
Kun ryssä naislääkäri ehdotti minulle verenpainelääkettä kun päätäni särkee aika usein. Ja kaikki on johduttava Litosta mitä menee ryssälääkärin V,T laittama 1500 milliä, mikä on kuulemma ihan myrkytysmäärä. On verenpaineeni heilahdelleet en todella toiseen lääkkeeseen ota toista lääkettä.
Eli miettikää nyt näitä saastoja sadisteja ryssiä kun pilaavat elämääni. Olin ennen tänne kidutettavaksi joutumistani terveyden perikuva. Nyt lääkkeen takia seksihalut menneet spermaa ei tule, vapinoita tullut käsiini, verenpaineet heilahtelee, univaikeuksia herään joka yö yöllä. On melkein pahempia kapot suomalaiset hoitajat ketkä pakottaa myrkkyjä ottamaan.
Selitti yksikin että lääkäri määrää. Palaverissa ryssälääkärin V,T ja sen aikasen omahoitajan M,M ja mieshoitaja M sekä opiskelijan kanssa selitti ryssälääkärin piru että laittaa Liton minulle hoitajien puheiden perusteella kun kuulemma on vointini sama kun tullessa. Ärähdin M,M että sano ryssälääkärille miten sekasena minua syyttä pidettiin heti tullessa hirveät lääkkeet työnsivät.
Ei ole kenelläkään mitään oikeutta minua myrkyttää. Miettikää nyt hyvät ihmiset järjellä miten joku voi toisen päätä ruuvata lääkkeillä jos terve on.
Jos on vaikka syöpä on silloinkin oma asia syökö lääkkeitä ei kukaan voi silloinkaan pakottaa syöpälääkkeitä syömään. Ihminen on Homo Sapiens viisas ihminen yksilö persoona. Miksi yrittää saastat lääkäri Mengelet luovuuden viedä. Zompinako sitä pitäisi kulkea, ja pahinta kun viedään rakkaus nuorilta miehiltäkin lääkkeillä. Kemiallista kastraatiota harrastavat.
Toimikaa nyt perkele joku ryhmittymä että saan oikeutta ja kostettua kiduttajilleni. Saisi Viron poika ottaa yhteyttä kun se Isikseen minua pyyteli. En tiedä mitä tekisin mutta kostaa haluan sadisteille. Älkää pitäkö minua pahana lukekaa ajatuksella miten minua on vuosia kidutettu.
Voitte vaan kuvitella miten se on vaikuttanut psyykkeeseeni. Kostolla olen nämä vuodet jaksanut kidutusta kauhua pelkoa haluan kiduttajilleni. Sadisteilla ei ole oikeutta elää alempaan helvettiin heidät kiroan.
Kyllä kiduttajani kuolinvuoteella kiroavat syntymäänsä kun ette saastat uskalla edes kuolla kun helvettiin teidät heitän ja sen viime peleissä ymmärrätte mihin joudutte. Kun ette elinaikananne sitä ymmärrä.
Pahinta on kun tietoisesti minua myrkytätte olette minua kiduttaneet 9 kuukautta hupia tätä reissua mutta olen paljastanut teidän touhujanne vuosien saatossa. Fyysistä kidutusta lääkkeiden muodossa sekä psyykkistä kärsimystä, henkistä väkivaltaa.
Olen ollut kymmeniä kertoja mielelläni Kellokoskella viinan takia ja viinapirun minua riivatessa. Ja kaikki on ollut hyvin mutta sitten meni kaikki överiksi kun minua alettiin hupia pitämään kiinni ja myrkyttämään. Kysynpä vaan miksi sadistit alkoivat minua kiduttamaan. Hupituomiollani viinapiru kyllä kuoli päästäni vuosien saatossa. Kostan rankemmalla tavalla senkin hupituomion.
Lukekaa mitä paskaa on kytätkin minulle tehneet kuka onkaan ylipäälikkö olet saatana vastuussa kyttiesi toimista kun minutkin meinasivat putkaan polttaa ja järjestivät minulle miljoonan korvauspyynnön. Vaikka olivat kytät kolhineet kaverin pesäpallomailoilla. Miten on Sauli Niinistö miksi kyttäsi tekee noin.
Ja miksi minua Sotaveteraanien Infalidien ykkösmieheksi tekemä joutuu ryssien kidutettavana olemaan Ohkolan sairaalassa. On täällä ryssälääkäreitä osasto 30 kumpikin lääkäri. Mikset tee Niinistö mitään maan eteen edustat komeasti isoissa pippaloissa. Mikset aloita ruohonjuuritasolta hommia ajattelisit pienintä ja heikointa. Miksi muijasi sai veteraaneilta mitalin onko se kaunialassa pesemässä infalidien perseitä. Ennen vedin kättä lippaan Suomenlipulle mutta nyt kumarramme
MEKKAAN KOHTI JA MEITÄ ON PALJON. JOS HÄSSÄKKÄ TULISI ANTAISITKO MÄÄRÄYKSEN SOTAAN.
TAAS OLISI JALATTOMIA KÄDETTÖMIÄ SILMÄTTÖMIÄ. KYLLÄ ISOISÄNI KÄÄNTYY HAUDASSA KUN SE EI ANTANUT VIEDÄ RÄJÄHTÄVÄN LUODIN VAHINGOITTAMAA KÄTTÄÄN RINTAMALLA JA TULI TOIMEEN VAMMASELLA KÄDELLÄÄN SODAN JÄLKEEN VIELÄ KERAVAN ORNOSSA TYÖKALUVIILARINA.
MIETTIKÄÄ NYT RYSSÄLÄÄKÄRIT MINUA MYRKYTTÄÄ. JUONTAAKO KAIKKI SODASTA VAI MIKÄ ON RYSSÄSAATANOILLA MOTIIVI.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti