Oli aamulääkkeet kiitin N hoitajaa ja opiskelijaa päänsärky myrkyistä. Kun minä yölläkin jouduin ottamaan särkylääkkeen ja olen joutunut syömään särkylääkkeitä nykyään enemmän kun koskaan. Netissä luki Lito lääkkeen ehkä aiheuttavan päänsärkyä. Ja mikä on viellä yhteisvaikutus Litolla 1500 milliä sekä risperidon 6 milliä. Määräsi venäläinen lääkäri V,T myrkyt minulle. Sanoin lääkejonossa hoitaja N ja opiskelijalle. Että kyllä teillekkin aika tulee ja pahat tekonne punnitaan, kun minua myrkytätte.
TAIVAANISÄ EI TYHMÄ OLE KUN SEN POIKAA KIDUTETAAN. SÄÄLI KUN ETTE SITÄ YMMÄRRÄ AJOISSA SITTEN SE ON MYÖHÄISTÄ KUN KUOLINVUOTEELLE SORRUTTE
On mennyt seksihalut ja kyvyt spermaa ei tule vapinoita tullut käsiin, verenpaineet heilahtelee, unet sekasin aikasin nukkumaan ja aikanen herätys yöllä, kokonaisvaltainen huono olo. Venäläisten lääkäreiden ja suomalaisten hoitajien toimesta sairastutetaan minut. Kysynpä vaan mikä on noiden saatanoiden motiivi.
Kumma vaan kun on huumeongelma talossa ja määrätyt tyypit ketkä viellä ryssä V,T kehuu saavat vapautensa heti takasin vaikka palavat ne huumeista talossa. Ja kumma kun selittää minulle henkilökunta että on heillä huumeista vaitiolovelvollisuus. Helvetti tämmöinen talo missä on herkkiä mielenterveysihmisiä huumeissa toiset pörrää heidän seassa. Huumeet on kriminalisosituja minusta pitäisi tehdä rikosilmoitus heti huumeväestä sillä se touhu saataisiin loppumaan.
Ärähdin kokouksessa että jos jatkuu huumehomma tilaan huumeyksikön paikalle. Palo pinna kun jatkuvasti minua ratsasivat. Ja kerran nuori kaveri paloi oli vessanovet lukossa yön. Jouduin kusemaan pyykkisaaviini. Että kyllä on touhua Ohkolan sairaalassa osasto 30 ja muillakin osastoilla kuulemma on huumeongelmaa.
Kenenhän busines kaikki on olisi mukava saada poltettua talon diileri jos semmoinen on, kunnon tuomio talon ilmapiirin pilaajalle. Kumma että antaa henkilökunta semmoisille ulkoiluluvat kenellä on huumetaustaa kun kulkeutuu heidän mukana huumeita taloon. Saa kuskaaja muutaman gramman sillä kulkeutuu sisään kamaa.
Kämppikseni mistä olen puhunut ja kuka joutui osasto 10. Yksi piripää touhotti sille kämppämme ovella että sille tytölle pari grammaa ja nuorelle kaverille joku gramma. Helvetti ja minä seison vieressä ja viitsivät tommoisia puhua. Saastat huumepellet selittää sitten että olemme kunnon ihmiset vasikoita kun rehellisiä olemme.
Minä olen rehellinen vanhanliiton konna väkivaltarikollinen. En umpikiero huumepelle kuka myy vaikka äitinsä piikistä. On meidän piireissä huumepellet alinta kastia täyttä kuonaa. Eivät minun jengiini pääse huumepellet ovat jengin pettureita omanpesän likaajia.
TAIVAANISÄ EI TYHMÄ OLE KUN SEN POIKAA KIDUTETAAN. SÄÄLI KUN ETTE SITÄ YMMÄRRÄ AJOISSA SITTEN SE ON MYÖHÄISTÄ KUN KUOLINVUOTEELLE SORRUTTE
On mennyt seksihalut ja kyvyt spermaa ei tule vapinoita tullut käsiin, verenpaineet heilahtelee, unet sekasin aikasin nukkumaan ja aikanen herätys yöllä, kokonaisvaltainen huono olo. Venäläisten lääkäreiden ja suomalaisten hoitajien toimesta sairastutetaan minut. Kysynpä vaan mikä on noiden saatanoiden motiivi.
Kumma vaan kun on huumeongelma talossa ja määrätyt tyypit ketkä viellä ryssä V,T kehuu saavat vapautensa heti takasin vaikka palavat ne huumeista talossa. Ja kumma kun selittää minulle henkilökunta että on heillä huumeista vaitiolovelvollisuus. Helvetti tämmöinen talo missä on herkkiä mielenterveysihmisiä huumeissa toiset pörrää heidän seassa. Huumeet on kriminalisosituja minusta pitäisi tehdä rikosilmoitus heti huumeväestä sillä se touhu saataisiin loppumaan.
Ärähdin kokouksessa että jos jatkuu huumehomma tilaan huumeyksikön paikalle. Palo pinna kun jatkuvasti minua ratsasivat. Ja kerran nuori kaveri paloi oli vessanovet lukossa yön. Jouduin kusemaan pyykkisaaviini. Että kyllä on touhua Ohkolan sairaalassa osasto 30 ja muillakin osastoilla kuulemma on huumeongelmaa.
Kenenhän busines kaikki on olisi mukava saada poltettua talon diileri jos semmoinen on, kunnon tuomio talon ilmapiirin pilaajalle. Kumma että antaa henkilökunta semmoisille ulkoiluluvat kenellä on huumetaustaa kun kulkeutuu heidän mukana huumeita taloon. Saa kuskaaja muutaman gramman sillä kulkeutuu sisään kamaa.
Kämppikseni mistä olen puhunut ja kuka joutui osasto 10. Yksi piripää touhotti sille kämppämme ovella että sille tytölle pari grammaa ja nuorelle kaverille joku gramma. Helvetti ja minä seison vieressä ja viitsivät tommoisia puhua. Saastat huumepellet selittää sitten että olemme kunnon ihmiset vasikoita kun rehellisiä olemme.
Minä olen rehellinen vanhanliiton konna väkivaltarikollinen. En umpikiero huumepelle kuka myy vaikka äitinsä piikistä. On meidän piireissä huumepellet alinta kastia täyttä kuonaa. Eivät minun jengiini pääse huumepellet ovat jengin pettureita omanpesän likaajia.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti