maanantai 4. marraskuuta 2019

Riksussa vankiohjaajana, Seutulassa lusiessa urheiluvetäjänä. KIDUTTAJILLENI VAIKKA PARATIISIMATKA VUORILLE ISIKSEN VIERAAKSI.

Olin parilla tuomiolla Riihimäen keskusvankilassa vankiohjaajan tittelillä vedin pojille suosittua korisryhmää oli niin suosittu ryhmäni että jouduin vetämään A ja B ryhmää kun niin paljon oli kavereita tulossa ryhmään. Yläkerran aulassa pelasimme oli niin pieni kenttä että jouduimme kolmimiehisin joukkuein pelaamaan. Määrätyistä pisteistä aina vaihdoimma porukoita. Jengi odotti aina välikössä omaan pelivuoroaan.

Tunsivat minut Rio De Riksussa kenkä Keravana oli minulla talon ainoa fudis kun tiesi pojat että tulee kenkä Kerava aina ulos ja pelaamaan. Olen kertonut noista hyvistä ajoista, Riksun ajoista ja myös muitten talojen kun oli lusimiset elämäni parasta aikaa. Isät ja Veljet taloissa olivat he minulle, siviilissä ei kavereita oikein ollut. Ei minua käynyt siviilistä kukaan katsomassakaan siksi viihdyin linnoissa sisällä.

Kumma kun minua myrkyttävät ryssätkin vaikka pidin Seutulan lentokenttätyömaallakin huumeväen ja pilleristit kaukana. Ja vähän kaikki lentää helvetti jos olisin tiennyt että kidutettavaksi joudun tulevaisuudessa olisin miinoittanut koko kentän vaikka Isiksen kanssa.

Paukkuisi kentällä terminaalit sun muut, saisi siellä jo tapahtua joku isompi haveri niin paljon olette minua kiduttaneet. Että jotain järjestetään varmaan. Saisi terminaali jysähtää kunnon törmäys siihen.

Olen ajatellut tarjota kiduttajilleni lääkäreille ja hoitajille ja vähän muillekkin jonkun paratiisimatkan. Vaikka Estonia uusiksi tai lentokone paratiisiin suoraan vuoreen tai mereen laskeutumaan haiden ruuaksi.

Saisi sadistit vähän esimakua helvetistä. Voisi toki ne laskeutua Isiksen vieraaksi vuoristoon. Murskaisimme päät sopivan kokoisella kivellä millä kituisivat pitkään. Sopii heidän miettiä kiduttamistani.

 On nimet ja kuvat heistä kenelle voisimme matkan antaa. Pariin Airbussiin mahtuisi aika paljon sadisteja. Toki olen taas miettinyt Estonian tapaista haveria ehtisivät saastat miettiä ketä ovat kiduttaneet. Kaikki kiduttajat sadistit samaan laivaan on se helppo järjestää.

ÄLKÄÄKÖ SANOKO MINUA PAHAKSI LUKEKAA JA MIETTIKÄÄ MITEN PALJON OLETTE MINUA KIDUTTANEET MONESSA PAIKASSA VUOSIEN AJAN. KYLLÄ SE PSYYKKEESEEN VAIKUTTAA ETTE YHTÄÄN TIEDÄ KENEN KANSSA OLETTE TEKEMISISSÄ. OLEN SUSI LAMMASTEN VAATTEISSA ESITÄN VAAN KILTTIÄ MUTTA PETO SISÄLLÄNI ODOTTAA IRTI PÄÄSYÄ.

TUHOAN IHAN KAIKEN EDESTÄNI. VIHAAN KAIKKEA NIIN PALJON. IHMINEN ON PAHIN PETO MYÖS TOINEN TOISELLEEN.

NÄMÄ TÄMÄN TALON MYRKYTTÄJÄT OVAT PAHINTA MITÄ TIEDÄN TÄYSIÄ SADISTEJA KUN EN LÄÄKKEITÄ TARVITSE JA VIELÄ RYSSÄLÄÄKÄRIT SADISTI SUOMALAISET HOITAJAT MYRKYTTÄÄ. RYSSÄLÄÄKÄRI V,T MÄÄRÄSI MYRKYTYSMÄÄRÄN LITOA 1500 MILLIÄ SEKÄ TOISTA MYRKKYÄ RISPERIDON 6 MILLIÄ JOUDUIN KÄYMÄÄN MYRKYTYSVAARAN TAKIA KERRAN VIIKKOON KUSI JA VERIKOKEISSA MYRKKYLÄÄKKEEN TAKIA.

ELI MIETTIKÄÄ NYT NÄITÄ SADISTEJA MITÄ NÄMÄ TEKEE. OLEN SAIRASTUNUT LÄÄKKEISTÄ PAHASTI ENNEN OLIN TERVEYDENPERIKUVA HUIPPUISKUSSA. NYT TULLUT SEKSIONDELMAT SPERMAA EI TULE EI PELAA MIKÄÄN KYVYT JA HALUT MENNEET, TUNTEET MENNEET. VAPINOITA TULLUT MIHIN PITÄISI HOITAJIEN JA LÄÄKÄREIDEN HETI REAGOIDA OLEN NIISTÄ PUHUNUT EIVÄT MITÄÄN KANTAA OTA.

VERENPAINEET HEILAHTELEE ENKÄ KEKSI MUUTA KUN LÄÄKKEISTÄ JOHTUVAA KUN ENNEN LÄÄKKEITÄ ON PAINEET OLLEET HYVÄT. JATKUVAA MYRKKYLÄÄKKEISTÄ JOHTUVAA PÄÄNSÄRKYÄ EN OLE KOSKAAN JOUTUNUT SYÖMÄÄN NÄIN PALJON SÄRKYLÄÄKETTÄ. UNET SEKASIN NUKAHDAN HYVIN ILLASTA MUTTA HERÄÄN JOKA YÖ AIKASIN JOTEN JÄÄ TÄRKEÄ LOPPUYÖN UNET KESKEN.

ELI MIKSETTE IHMISET OTA MITÄÄN KANTAA ASIOIHIN JA TOIMI SEN MUKAAN ANNATTE TÄMMÖISTÄ TAPAHTUA MUKA HYVINVOINTIMAA SUOMESSA. JA MINÄ NYT PUHUN ITSESTÄNI JA MITÄ MINULLE TAPAHTUU VETÄKÖÖN MUUT MÖMMÖJÄ KUN LÄÄKEJONOSSAKIN ON KYMMENIEN METRIEN JONOT KUN OIKEASTI HULLUT OIKEIN JONOTTAA MYRKKYJÄÄN.MINÄ KUN EN HULLU OLE OLEN ALKOHOLISTI KENELTÄ ON VIINAPIRU KUOLLUT PÄÄSTÄÄN.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Elämäni tarinat alfa ja omega alku ja loppu.

 Eipä ole oikein runosuoni kukoistanut pitkään aikaan. Täytyy nyt yrittää keksiä tarinaa minun. Käyn kyllä ajoissa tänään nukkumaan että saa...