Yleensä ei uni enään tule herätykseni jälkeen yöllä. Johtuen Lito lääkkeestä 1500 milliä sekä risperidon 6 milliä lääkkeestä kun ilman kyseisiä myrkkyjä nukuin hyvin aamuun asti. Nyt nukuin viellä kello 0,50 viellä 2,50 asti mitkä tirsat teki viellä hyvää minulle.
Nyt menen viellä nukkumaan jos viellä jonkun aikaa nukkuisi. On tullut monet oireet Lito lääkkeestä ja riseridonista minulle. Seksihalut mennyt spermaa ei tule, vapinoita tullut mihin pitäisi netin mukaan hoitajien reagoida heti mutta tämän talon henkilökunta ei ole mitään tehnyt asian eteen puhuu ne että kerro lääkärille.
Puhuin tossa käytävällä venäläisellenaislääkäri J asiasta sanoi venakko katsovansa pitoisuudet muttei mitään tapahtunut. Päänsäryt jatkuvat, verenpaineet heilahdelleet, unet sekasin nukahdan hyvin aikasin mutta herään yöllä aikasin.
Ja alkoi entinen nisti kämppäkaverini eilen selittämään työmaalla että käy hänen korvaaansa rysssäsana saatana tommoinen nistin paska alkaa minulle pullistelemaan mitä puhun. Ja ryssiä noi paskat on ketkä minua myrkyttää lukekaa mitä olen niistä kirjoitellut.
Selitti kaveri että olisi hän ryssäjengi susien suojeluksessa vittu että on kaveri sekasin kyllä ryssälääkäri V,T sitä paapookin kaveri sai taas heti kaikki luvat vaikka sekoili kamoissaan kämpässäni osasto 30 tullessani. Onneksi lensi osasto 10 suljetulle mistä todella kumma kyllä pääsi heti töihin ja sai vapaudet. Sano joku että kaveri vetää taas heti kamaa kun mahdollisuus tulee.
Alkoi pelle minulle pullistelemaan että haen hänelle värkkejä pihalta että pomo määrää vittu mikä saasta huumepelle. Ihmettelin kun tullessani sen kämppikseksi olivat ratsanneet sen kämpän vissiin silti oli kaverilla huumepusseja mitä veti.
Kumma kun sanoin hoitajille tullessa etten sen huumepellen kämppikseksi halua mutta niin vaan laittoivat sen kanssa. Meinasin ottaa silloin huumeyksikköön yhteyttä ja panna kaverin lusimaan pussukoistaan. Loppuisi siltä susijengillä pullistelut kyllä tiili kaveriin puree. En nyt saanut niin selvää kaverista kun itsekkin niin väsynyt olin etten jaksanut asiaan paneutua. Oli eilen minullakin niin huono päivä. Toki kunnioitan Venäjän Susijengiä ja pääliköitään Kirurgia.
On kaveri ihan asiallinen selvänä ollessaan mitä nyt alkoi pullistelemaan tosta ryssittelystäni. Vittu on se dorka kun minä olen sitä ikäluokkaa että ryssiksi niitä sanon. On kaveri niin tyhmä kun voi juontaa pitkältäkin kiduttamiseni kaveri ei osaa yhdistää asioita. Kyllä noi nistin paskat osaa lipoa noita ryssiä siksi ehkä paapoo ryssälääkärit niitä.
Kyllä täältä pitäisi jo päästä omilleen pois sekopäitten potilaiden ja hullujen hoitajien parista. Alkaa tämä ryssien myrkyttämiseni jo riittämään enkä kaverin mukaan saisi näitä myrkyttäjiä ryssiksi sanoa katsotaan nyt jatkaako pelle urputtamista kun niitä ryssiksi sanon mitä noi myrkyttäjäni muuta ovat pelle nistin paska on kaveri.
Joku diilihän sillä tuntuisi olevan ryssä V,T kanssa ei muuten voi heti saada kamatouhujen jälkeen kaikkia lupia eiköhän sille ne järjestä ryssä V,T ainakin kehuu nisti sitä ryssää hyväksi lääkäriksi.
Mitä se ei todella minulle ole, ei ryssälääkäri V,T antanut alkuun minulle edes sianlihatonta ruokaa sanoi ryssä että on se vaikea järjestää, vaikka sanoin että on pari muutakin sianlihatonta talossa. Sanoin että kumarran mekkaan kohti eli uskontoni kieltää sianlihan syönnin.
Ja sitten tämä myrkyttämiseni Litolla 1500 myrkytysvaara siihen viellä risperdinon 6 milliä toista myrkkyä. Ja viitsii nisti kaveri viellä minulle vittuille ryssittelystä saatanan nistin pelle jos se nyt ihan tosissaan oli vaikutti kyllä siltä. Vetäisi nyt taas kamaa pääsisi taas siitä hetkeksi kun palaisi ja olisi hetken taas suljetulla. Ei ole varmaaan taas kun ajan kysymys kun tapahtuu taas jotain. Kunhan ei taas ajaudu meidän osastolle huumeita.
Nyt menen viellä nukkumaan jos viellä jonkun aikaa nukkuisi. On tullut monet oireet Lito lääkkeestä ja riseridonista minulle. Seksihalut mennyt spermaa ei tule, vapinoita tullut mihin pitäisi netin mukaan hoitajien reagoida heti mutta tämän talon henkilökunta ei ole mitään tehnyt asian eteen puhuu ne että kerro lääkärille.
Puhuin tossa käytävällä venäläisellenaislääkäri J asiasta sanoi venakko katsovansa pitoisuudet muttei mitään tapahtunut. Päänsäryt jatkuvat, verenpaineet heilahdelleet, unet sekasin nukahdan hyvin aikasin mutta herään yöllä aikasin.
Ja alkoi entinen nisti kämppäkaverini eilen selittämään työmaalla että käy hänen korvaaansa rysssäsana saatana tommoinen nistin paska alkaa minulle pullistelemaan mitä puhun. Ja ryssiä noi paskat on ketkä minua myrkyttää lukekaa mitä olen niistä kirjoitellut.
Selitti kaveri että olisi hän ryssäjengi susien suojeluksessa vittu että on kaveri sekasin kyllä ryssälääkäri V,T sitä paapookin kaveri sai taas heti kaikki luvat vaikka sekoili kamoissaan kämpässäni osasto 30 tullessani. Onneksi lensi osasto 10 suljetulle mistä todella kumma kyllä pääsi heti töihin ja sai vapaudet. Sano joku että kaveri vetää taas heti kamaa kun mahdollisuus tulee.
Alkoi pelle minulle pullistelemaan että haen hänelle värkkejä pihalta että pomo määrää vittu mikä saasta huumepelle. Ihmettelin kun tullessani sen kämppikseksi olivat ratsanneet sen kämpän vissiin silti oli kaverilla huumepusseja mitä veti.
Kumma kun sanoin hoitajille tullessa etten sen huumepellen kämppikseksi halua mutta niin vaan laittoivat sen kanssa. Meinasin ottaa silloin huumeyksikköön yhteyttä ja panna kaverin lusimaan pussukoistaan. Loppuisi siltä susijengillä pullistelut kyllä tiili kaveriin puree. En nyt saanut niin selvää kaverista kun itsekkin niin väsynyt olin etten jaksanut asiaan paneutua. Oli eilen minullakin niin huono päivä. Toki kunnioitan Venäjän Susijengiä ja pääliköitään Kirurgia.
On kaveri ihan asiallinen selvänä ollessaan mitä nyt alkoi pullistelemaan tosta ryssittelystäni. Vittu on se dorka kun minä olen sitä ikäluokkaa että ryssiksi niitä sanon. On kaveri niin tyhmä kun voi juontaa pitkältäkin kiduttamiseni kaveri ei osaa yhdistää asioita. Kyllä noi nistin paskat osaa lipoa noita ryssiä siksi ehkä paapoo ryssälääkärit niitä.
Kyllä täältä pitäisi jo päästä omilleen pois sekopäitten potilaiden ja hullujen hoitajien parista. Alkaa tämä ryssien myrkyttämiseni jo riittämään enkä kaverin mukaan saisi näitä myrkyttäjiä ryssiksi sanoa katsotaan nyt jatkaako pelle urputtamista kun niitä ryssiksi sanon mitä noi myrkyttäjäni muuta ovat pelle nistin paska on kaveri.
Joku diilihän sillä tuntuisi olevan ryssä V,T kanssa ei muuten voi heti saada kamatouhujen jälkeen kaikkia lupia eiköhän sille ne järjestä ryssä V,T ainakin kehuu nisti sitä ryssää hyväksi lääkäriksi.
Mitä se ei todella minulle ole, ei ryssälääkäri V,T antanut alkuun minulle edes sianlihatonta ruokaa sanoi ryssä että on se vaikea järjestää, vaikka sanoin että on pari muutakin sianlihatonta talossa. Sanoin että kumarran mekkaan kohti eli uskontoni kieltää sianlihan syönnin.
Ja sitten tämä myrkyttämiseni Litolla 1500 myrkytysvaara siihen viellä risperdinon 6 milliä toista myrkkyä. Ja viitsii nisti kaveri viellä minulle vittuille ryssittelystä saatanan nistin pelle jos se nyt ihan tosissaan oli vaikutti kyllä siltä. Vetäisi nyt taas kamaa pääsisi taas siitä hetkeksi kun palaisi ja olisi hetken taas suljetulla. Ei ole varmaaan taas kun ajan kysymys kun tapahtuu taas jotain. Kunhan ei taas ajaudu meidän osastolle huumeita.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti