Kyllä sitä pärjää porkkana keitolla. Join myös hunaja nessikahvit. Oli ruualla myös kiisseli jälkiruokana mikä oli maistuvaista. Tulee seuraavaksi iltapala tulisi nyt hyvä iltapala, leipää ja kalkkunaa ,juustoa, Tunnin päästä on iltatouhut iltapala ja lääkkeet.
Tulee uutisissa korona viruksesta on suomessakin aika paljon kuolleita. Hyvä että jumala rankasee ihmisiä. Jokapuolella kuolee koronan aiheuttamia pokia.
Odotan että kuolee oikein kunnollla jokapuolella raatoja saisi maata pitkin tienvarsia.
Älkääkö sanoko minua pahaksi lukekaa blogiani miten paljon minua olette kiduttaneet saatte vähän takasin kosto on suloista. Ihan nauran tilanteeelle kun tuupertuu jengiä,. Kertoisi nyt uutisissa montako on kuollut tänään menisi nyt kunnolla jengiä. Eivätkä keksisi lääkettä koronalle silloin menisi kunnolla jengiä. JUMALAN OMAT ON TURVASSA.
Tulee uutisissa korona viruksesta on suomessakin aika paljon kuolleita. Hyvä että jumala rankasee ihmisiä. Jokapuolella kuolee koronan aiheuttamia pokia.
Odotan että kuolee oikein kunnollla jokapuolella raatoja saisi maata pitkin tienvarsia.
Älkääkö sanoko minua pahaksi lukekaa blogiani miten paljon minua olette kiduttaneet saatte vähän takasin kosto on suloista. Ihan nauran tilanteeelle kun tuupertuu jengiä,. Kertoisi nyt uutisissa montako on kuollut tänään menisi nyt kunnolla jengiä. Eivätkä keksisi lääkettä koronalle silloin menisi kunnolla jengiä. JUMALAN OMAT ON TURVASSA.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti