maanantai 4. toukokuuta 2020

Oli iltaruoka porkkana keittoa mikä oli hyvää söin puoli annosta, En jaksanut syödä enempää.

Kyllä sitä pärjää porkkana keitolla. Join myös hunaja nessikahvit. Oli ruualla myös kiisseli jälkiruokana mikä oli maistuvaista. Tulee seuraavaksi iltapala tulisi nyt hyvä iltapala, leipää ja kalkkunaa ,juustoa, Tunnin päästä on iltatouhut iltapala ja lääkkeet.

Tulee uutisissa korona viruksesta on suomessakin aika paljon kuolleita. Hyvä että jumala rankasee ihmisiä. Jokapuolella kuolee koronan aiheuttamia  pokia.

Odotan että kuolee oikein kunnollla jokapuolella raatoja saisi maata pitkin  tienvarsia.

Älkääkö sanoko minua pahaksi lukekaa blogiani miten paljon minua olette kiduttaneet saatte vähän takasin kosto on suloista. Ihan nauran tilanteeelle kun tuupertuu jengiä,. Kertoisi nyt uutisissa montako on kuollut tänään menisi nyt kunnolla jengiä. Eivätkä keksisi lääkettä  koronalle silloin menisi kunnolla jengiä. JUMALAN OMAT ON TURVASSA.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Elämäni tarinat alfa ja omega alku ja loppu.

 Eipä ole oikein runosuoni kukoistanut pitkään aikaan. Täytyy nyt yrittää keksiä tarinaa minun. Käyn kyllä ajoissa tänään nukkumaan että saa...