Siinä se päivä on mennyt pääsin kanttiinissa käymään omalla ajalla. Ostin kaksi jäätelöpikaria suklaalevyn enrgiajuoman lisäksi ostin 5 hunajan kertakäyttö pakettia söin pari pikaria jääteläö. Ostin myös nessikahvin ison paketin join nessi hunaja kahvit.
Kyllä se kahvi on hyvää hunajan kanssa. Täytyy nyt käyttää hunajaa tohon siedätykseen, olen käyttänyt hunajaa aina keväisin siedätykseen yliannoksia.
Kyllä minä uskon siedätykseen kun monta vuotta olen selvinnyt allergioista. Koputetaan puuta ettei pääse allergia yllättämään en usko enään näin myöhään keväällä, että on allergioita. Pitäisi saada jotain tekemistä kun en tiedä koska ulkotöiden keittiö hommat lähtee menemään. Toivotaan nyt että pääsen jatkamaan keittiöllä tiskarin ja kahvin keittäjänä. Luulisi että jatkan samassa hommassa kun ei ole virus minusta kiinni. Vaan olosuhteisen aiheuttamaa vapaata. Kohta onkin ruoka saa nähdä mitä tulee kunhan nyt ei tulisi linssikeittoa tai muuta pahaa ruokaa.
Ikävää kun töistä on pois J.V kun tuntee se minut ja kaverini Anttu vainaan kenen kanssa oli se töissä. J.V on aina ollut työnohjaaja tämä yksi on ollut pamppu aikasemmin. Naisohjaajasta en tiedä mutta aika nipottajia ne on pani muija minut pesemään kaapiston. Mutta hyvähän se on että töitä on muuten käy aika pitkäksi. No nyt podetaan silmiä ja muutenkin huonoa vointia LITON JA OLANTSAPIININ aihuettamaa huonoa oloa. lukekaa oireistani olen kirjoittanut siitä On minulla monta juttua kyseisistä myrkyistä. Kysykää venäläisiltä V.T miksi haluaa minua myrkyttää mikä perkele on ryssien motiivi. Yli vuoden minua on kidutettu ryssän määräämissä lääkkeissä mitä nyt suomi lääkäri muutti riperidon olantsapiiniksi. Nyt lähden hakemaan ruuan huoneeseeni viruksen takia. Palataan asiaan myöhemmin.
Kyllä se kahvi on hyvää hunajan kanssa. Täytyy nyt käyttää hunajaa tohon siedätykseen, olen käyttänyt hunajaa aina keväisin siedätykseen yliannoksia.
Kyllä minä uskon siedätykseen kun monta vuotta olen selvinnyt allergioista. Koputetaan puuta ettei pääse allergia yllättämään en usko enään näin myöhään keväällä, että on allergioita. Pitäisi saada jotain tekemistä kun en tiedä koska ulkotöiden keittiö hommat lähtee menemään. Toivotaan nyt että pääsen jatkamaan keittiöllä tiskarin ja kahvin keittäjänä. Luulisi että jatkan samassa hommassa kun ei ole virus minusta kiinni. Vaan olosuhteisen aiheuttamaa vapaata. Kohta onkin ruoka saa nähdä mitä tulee kunhan nyt ei tulisi linssikeittoa tai muuta pahaa ruokaa.
Ikävää kun töistä on pois J.V kun tuntee se minut ja kaverini Anttu vainaan kenen kanssa oli se töissä. J.V on aina ollut työnohjaaja tämä yksi on ollut pamppu aikasemmin. Naisohjaajasta en tiedä mutta aika nipottajia ne on pani muija minut pesemään kaapiston. Mutta hyvähän se on että töitä on muuten käy aika pitkäksi. No nyt podetaan silmiä ja muutenkin huonoa vointia LITON JA OLANTSAPIININ aihuettamaa huonoa oloa. lukekaa oireistani olen kirjoittanut siitä On minulla monta juttua kyseisistä myrkyistä. Kysykää venäläisiltä V.T miksi haluaa minua myrkyttää mikä perkele on ryssien motiivi. Yli vuoden minua on kidutettu ryssän määräämissä lääkkeissä mitä nyt suomi lääkäri muutti riperidon olantsapiiniksi. Nyt lähden hakemaan ruuan huoneeseeni viruksen takia. Palataan asiaan myöhemmin.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti