maanantai 4. toukokuuta 2020

Ruokailu kohta, en kauppaan lähde tummalle tytölle en saanut kaveriakaan kaupoille.Omat ostotkin jäi protskut sun muut.

Vein kauppalistan ja 20 euroa takasin tummalle tytölle kun ei M,K lähtenyt kaupoille oli sillä muuta ohjelmaa. Ja minulla selkä vihoitteelee en pysty kävelemään kun kymmenen metriä kerralla. Ei  viitsi ontua kaupoille. On tytöllä aika tuska kun on siltä tupakatkin loppu. Oli ruoka äsken oli hyvä sianlihaton maksapihvi perunaa puolukka survosta sekä porkkanaa huvitan tyttöjä kun kerron että olin Meilahden alllergiasairaalan testeissä porkkanalle eniten allerginen. Alkuun tytöt oli kauhuissaan  allergiastani  mutta sanoin että olen syönyt porkkanaa.

Kyllä minun tekisi mieli lähteä kaupoille että saisin hunajaa ja kahvia sekä teetä. Proteiini juomia olisin myös ostanut. Toki pärjään ilman ostoja, olen pitkään tullut toimeen ilman ostoja .Säästyyhän siinä rahaa hyvin on toi kanttiini kallis paikka. Menen taas kaupoille  kunhan selkäsärkyni helpottaa.

Laitan kohta näppäimiin  uudet tarrat muutamiin näppäimiin on pari  kulunut pahasti onneksi on vielä tarroja muutamat arkit. Täytyy tilata lisää arkkeja on vaan ne niin pirun kallliita. Siihen nähden kalliita kun ei arkissa ole kun pari samaa kirjainta ja numeroa. Minulla kuluu aika äkkiä noi tarrat mitä olen ihmetelly.

Mistähän saisi kahvit kun ei viitsi keneltäkään kahvia pummata kun olen puhunut että tulen toimeen omillani ja nyt näytän  että tulen omillani toimeen. En periaattesta pummaa keneltäkään. R kaveri lainasi lukulasejani ei ole se vielä tuonut niitä toivotaan että nyt tuo.  On minulla neljät lasit yhdet ehjät kaikilla tulee toimeen. Nyt lähden katsomaan jos lähtisin kanttiiniin.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Elämäni tarinat alfa ja omega alku ja loppu.

 Eipä ole oikein runosuoni kukoistanut pitkään aikaan. Täytyy nyt yrittää keksiä tarinaa minun. Käyn kyllä ajoissa tänään nukkumaan että saa...