perjantai 15. toukokuuta 2020

Olin kynällä kirjoittamassa näin silmänurkastani jonkun henkiolennon istumassa nurkassa pelästyin pahasti sitä ja hävisi se samaan aikaan

Älkää sanoko että olen sekasin kyllä minä täydessä ruumiin ja hengen voimassa olen. Luulin että näkyi silmissäni jotain harhaa mutta kun käännyin nopeasti nurkkaan kohti pelästyimme yhtä aikaa ja henki hävisi.

Olen ennnenkin tiedostanut henkimaailman läsnäolon ihan nuoresta asti olen monesta pinteestä pelastunut hengen voimalla. Nuorena ei arvannut sanoa että juttelen henkien kanssa olisivat ihan pöpinä pitäneet.

Kohta alankin sitten jo nukkumaan, tulee toi uni niin hyvin minulla. Saisi nyt nukuttua aamuun asti tekisi se hyvää ,kusihätä herättää aamusta. Nyt alan nukkumaan kirjoitan lisää jos tule hengilta tietoa. Olkaa rukouksessa vahvoja voitte tuntea hengen kosketuksen. Rukoilen puolestanne jos yhteyksissä olette. Kaukoparannukseni tavoittaa kyllä teidät.
HYVÄÄ YÖTÄ JA HERRAN SIUNAUSTA.

KIITTÄEN  ISÄ , POIKA , JA PYHÄHENKI.

 KUNINGAS MESSIAS

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Kello on 14,56 ruoka on kello 17. Nälkä ei ole yhtään mutta syödä täytyy.

 Parin tunnin päästä on ruoka katsotaan mitä ruokaa tulee meillä. Katsotaan nyt mitä syödään nälkä ei ole yhtään.. Tuleekin puuro keitolla i...