torstai 16. heinäkuuta 2020

Aamupala ja lääkkeet siitä kylille kaupoille kaverini kanssa. Osastolle takasin ostoksien kanssa. Ruokailu ja siitä ulkotöiden keittiölle töihin.

Olin töissä keittiöllä keitin kahvit ja  pesin astiat koneella. Tuli pari laitosapulaista siivoamaan potki ne minut ulos siksi aikaa. Harjasin oma aloitteisesti pihaa mistä A. ohjaaja minua kehasi. Kumma kun on alkaneet laitosapulaiset pyörimään joka päivä salilla. Minä olen ollut 1 v 6 kk. sailla töissä ja en koskaan ole saanut moitteita. Olen yhden laitosapulaisen kanssa siivonnut salia ja puhdasta on tullut.

Ihmettelen kun nykyään pomottaa minua pari dorkaa laitosapulaista. Näkee naamasta kun lakkaa saamasta sanotaan. Toiset kokee vaan rakkauden toiset ei.

Ei monessakaan ole sitä sisarhento valkoista mikä hyvässä hoitajassa on. Harvat hoitajatkin toimii sisarhento valkoisena. Minä kyllä semmoiset huomaan heti on vaistoni  semmoinen, säteilee semmoiset hoitajat. Niillä on niin sanottua sähköä sormissan.

Kohta onkin ruoka tulisi hyvä ruoka, onneksi on minulla rasvaa,  juustoa ja sämpylöitä. Ei tule nälkä hetkeen kun eväitä syön. Nessikahvia on vähän ja hunajaa en enään tarjoa kenellekkään nessiä tein selväksi että hommaavat itse kahvinsa.

Nyt lähden ruokatilaan alkaaa olemaan ruoka aika kohta. Tulisi joku hyvä ruoka keitto olisi hyvä.

Tuli minulle joku tofu ruoka söin sitä ihan vähän ei se vaan  maistunut. Näkkileipääkin söin vaan puolikkaan ei sekään maistunut.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Helvetti kun hakkaa tämän talon vajaapäiset oviaan. Ulko oven lyövät kovaa kiinni, menisi se hiljaisempaakin kiinni.

 Laitatin hoitajan avustuksella cetilar rasvan selkääni. Itse laitatin sen selkääni ja jalkoihin loput nyt onkin rasvani loppunut. Täytyy os...