Olin töissä keittiöllä keitin kahvit ja pesin astiat koneella. Tuli pari laitosapulaista siivoamaan potki ne minut ulos siksi aikaa. Harjasin oma aloitteisesti pihaa mistä A. ohjaaja minua kehasi. Kumma kun on alkaneet laitosapulaiset pyörimään joka päivä salilla. Minä olen ollut 1 v 6 kk. sailla töissä ja en koskaan ole saanut moitteita. Olen yhden laitosapulaisen kanssa siivonnut salia ja puhdasta on tullut.
Ihmettelen kun nykyään pomottaa minua pari dorkaa laitosapulaista. Näkee naamasta kun lakkaa saamasta sanotaan. Toiset kokee vaan rakkauden toiset ei.
Ei monessakaan ole sitä sisarhento valkoista mikä hyvässä hoitajassa on. Harvat hoitajatkin toimii sisarhento valkoisena. Minä kyllä semmoiset huomaan heti on vaistoni semmoinen, säteilee semmoiset hoitajat. Niillä on niin sanottua sähköä sormissan.
Kohta onkin ruoka tulisi hyvä ruoka, onneksi on minulla rasvaa, juustoa ja sämpylöitä. Ei tule nälkä hetkeen kun eväitä syön. Nessikahvia on vähän ja hunajaa en enään tarjoa kenellekkään nessiä tein selväksi että hommaavat itse kahvinsa.
Nyt lähden ruokatilaan alkaaa olemaan ruoka aika kohta. Tulisi joku hyvä ruoka keitto olisi hyvä.
Tuli minulle joku tofu ruoka söin sitä ihan vähän ei se vaan maistunut. Näkkileipääkin söin vaan puolikkaan ei sekään maistunut.
Ihmettelen kun nykyään pomottaa minua pari dorkaa laitosapulaista. Näkee naamasta kun lakkaa saamasta sanotaan. Toiset kokee vaan rakkauden toiset ei.
Ei monessakaan ole sitä sisarhento valkoista mikä hyvässä hoitajassa on. Harvat hoitajatkin toimii sisarhento valkoisena. Minä kyllä semmoiset huomaan heti on vaistoni semmoinen, säteilee semmoiset hoitajat. Niillä on niin sanottua sähköä sormissan.
Kohta onkin ruoka tulisi hyvä ruoka, onneksi on minulla rasvaa, juustoa ja sämpylöitä. Ei tule nälkä hetkeen kun eväitä syön. Nessikahvia on vähän ja hunajaa en enään tarjoa kenellekkään nessiä tein selväksi että hommaavat itse kahvinsa.
Nyt lähden ruokatilaan alkaaa olemaan ruoka aika kohta. Tulisi joku hyvä ruoka keitto olisi hyvä.
Tuli minulle joku tofu ruoka söin sitä ihan vähän ei se vaan maistunut. Näkkileipääkin söin vaan puolikkaan ei sekään maistunut.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti