torstai 16. heinäkuuta 2020

Tarinaani kauppareissu kylillä kaupoilla käyden.

Lähdin  aamupalan ja lääkkeiden jälkeen kaupoille. Tuli M.K vastaan pihalla siitä lähdimme  kimpassa kaupoille. Ostin evästä ja proteiini juomia neljä. Helvetti kun on  lastentarha tämäkin osasto kummia pullistelijoita on osastolla. Toki annettakoon niille anteeksi kun on nuorioa kundeja osastolla. Minä kaipaan kaltaistani seuraa älykästä keskustelua, en tykkää turhasta pullistelusta. Se luo aina huonoa ilmapiiriä osastolle. Pitäisi vaan pitää sisällään mölyt.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Helvetti kun hakkaa tämän talon vajaapäiset oviaan. Ulko oven lyövät kovaa kiinni, menisi se hiljaisempaakin kiinni.

 Laitatin hoitajan avustuksella cetilar rasvan selkääni. Itse laitatin sen selkääni ja jalkoihin loput nyt onkin rasvani loppunut. Täytyy os...