Kumma kun saatanat hoitajat sanoo aina lääkkeiden jaossa että lääkäri määrää lääkkeet. Kumma kun olin kertaa ryssä V.T palaverissa oli omahopitaja M.M sekä mies hoitaja M ja opiskelija sanoi ryssä V.T että hoitajien puheilla määrää se LITOA 1800 milliä sekä toista myrkkyä risperidon.
Siitä alkoikin sairasteluni mikä kestää vieläkin. Kusi ja verikoetta kerta viikkoon ottivat.
Vapinat ovat olleet pahimpia oireita. ja päänsärkyjä mitkä nyt ovat helpottanmeet. Mutta varmaan on ne neurologisia oireita. E.E kirjoitti tarkkailulausuntoon että olisi minulla koknitiivisia oireita kyllä varmaan kun myrkyttävät minua kauheilla myrkyillä.
Olen pysynyt talossa ainoastaan sen takia että selvitän näiden lääkäreiden ja hoitajien motiivin myrkyttämisessäni.
En muuta keksi kun sadismin näiden elukoiden toimissa muuta ratkaisua en keksi. Miten helvetissä saisin kaikki myrkyttäjäni samaan koneeseen tarjoisin paratiisi saarille matkan. Viimesen matkan huisin devadaan. Johonkin saareen vaikka loppuelämäkseen. Se olisi helppo loppu näille myrkyttäjille. Mutta ehtisivät kyllä miettiä ketä kiduttivat. Voisi kyllä tehdä saatanoilla sadisteille Idi Aminit ja syöttäisi Krokotiileille kyrvät. Siinä ehtisivät miettiä pahoja tekojaan.
Siitä alkoikin sairasteluni mikä kestää vieläkin. Kusi ja verikoetta kerta viikkoon ottivat.
Vapinat ovat olleet pahimpia oireita. ja päänsärkyjä mitkä nyt ovat helpottanmeet. Mutta varmaan on ne neurologisia oireita. E.E kirjoitti tarkkailulausuntoon että olisi minulla koknitiivisia oireita kyllä varmaan kun myrkyttävät minua kauheilla myrkyillä.
Olen pysynyt talossa ainoastaan sen takia että selvitän näiden lääkäreiden ja hoitajien motiivin myrkyttämisessäni.
En muuta keksi kun sadismin näiden elukoiden toimissa muuta ratkaisua en keksi. Miten helvetissä saisin kaikki myrkyttäjäni samaan koneeseen tarjoisin paratiisi saarille matkan. Viimesen matkan huisin devadaan. Johonkin saareen vaikka loppuelämäkseen. Se olisi helppo loppu näille myrkyttäjille. Mutta ehtisivät kyllä miettiä ketä kiduttivat. Voisi kyllä tehdä saatanoilla sadisteille Idi Aminit ja syöttäisi Krokotiileille kyrvät. Siinä ehtisivät miettiä pahoja tekojaan.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti