keskiviikko 15. heinäkuuta 2020

Silmissäni on taas mennyt harsoa ja mustia pallukoita. Uskon että veivät saatanat hoitajat verenpaine lääkkeillä silmäni puhuivat kaihista mutta miten juuri puhkesi kaihi lääkkeestä.

On silmäni olleet huonot verenpaine lääkkeestä asti miten senkin selitätte että alko lääkkeestä vaivani silmien huonoksi meno eikä kaihista mikä ei ole vaivannut olleenkaan minua koskaan. Eli on varma että tuhosivat silmäni verenpainelääkkeellä.

Epäilen ryssämafiaa yhtenä minun myrkyttämisestäni. Kun myrkytti Ryssälääkäri minua jo osastolla 30 lyömällä LITOA 1800 millioä sekä risperidon myrkkylääkkeen. Kerta viikkoon ryssän saatanan lääkkeestä kusi ja verikoetta otettiin. Myrkkytysvaaran takia. Minä saairastuin pahasti yli vuoden olin kipeä  ja sadistit saatanan opetuslapset suomalaiset hoitajat vittuilivat vaan minulle valittaessani vaivojani.

Ihmettelen Veli Venäläistä mikä on kaverini Keravalta kun tämä ryssän perkele V.T oli ihan mulkku ei antanut sianlihatonta ruokaakaan. Ja vartin ulkoiluja kyrpä mikä kyrpä. Miettikää miten minua ryssät myrkyttää. Paapoo ryssät huumekavereita miksi kysynpä vaan sitä. Miettikää tämän talon touhua minä en edes polta olen esimerkillinen en huumeita käytä käyn ainoana tältä osastoltakin töissä. Miksi minut otettiin hampaisiin kun  ilman lääkkeitäkin pärjäisin. Linnoissa aina ollut ilman lääkkeitä.

Miksei venkulat tee mitään eikö jengiläiset saisi jotain aikaseksi.


Palvelus palveluksesta on mottoni. Yksinäinen Susi  Cosa nostra ( meidän asia).

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Helvetti kun hakkaa tämän talon vajaapäiset oviaan. Ulko oven lyövät kovaa kiinni, menisi se hiljaisempaakin kiinni.

 Laitatin hoitajan avustuksella cetilar rasvan selkääni. Itse laitatin sen selkääni ja jalkoihin loput nyt onkin rasvani loppunut. Täytyy os...