On silmäni olleet huonot verenpaine lääkkeestä asti miten senkin selitätte että alko lääkkeestä vaivani silmien huonoksi meno eikä kaihista mikä ei ole vaivannut olleenkaan minua koskaan. Eli on varma että tuhosivat silmäni verenpainelääkkeellä.
Epäilen ryssämafiaa yhtenä minun myrkyttämisestäni. Kun myrkytti Ryssälääkäri minua jo osastolla 30 lyömällä LITOA 1800 millioä sekä risperidon myrkkylääkkeen. Kerta viikkoon ryssän saatanan lääkkeestä kusi ja verikoetta otettiin. Myrkkytysvaaran takia. Minä saairastuin pahasti yli vuoden olin kipeä ja sadistit saatanan opetuslapset suomalaiset hoitajat vittuilivat vaan minulle valittaessani vaivojani.
Ihmettelen Veli Venäläistä mikä on kaverini Keravalta kun tämä ryssän perkele V.T oli ihan mulkku ei antanut sianlihatonta ruokaakaan. Ja vartin ulkoiluja kyrpä mikä kyrpä. Miettikää miten minua ryssät myrkyttää. Paapoo ryssät huumekavereita miksi kysynpä vaan sitä. Miettikää tämän talon touhua minä en edes polta olen esimerkillinen en huumeita käytä käyn ainoana tältä osastoltakin töissä. Miksi minut otettiin hampaisiin kun ilman lääkkeitäkin pärjäisin. Linnoissa aina ollut ilman lääkkeitä.
Miksei venkulat tee mitään eikö jengiläiset saisi jotain aikaseksi.
Palvelus palveluksesta on mottoni. Yksinäinen Susi Cosa nostra ( meidän asia).
Epäilen ryssämafiaa yhtenä minun myrkyttämisestäni. Kun myrkytti Ryssälääkäri minua jo osastolla 30 lyömällä LITOA 1800 millioä sekä risperidon myrkkylääkkeen. Kerta viikkoon ryssän saatanan lääkkeestä kusi ja verikoetta otettiin. Myrkkytysvaaran takia. Minä saairastuin pahasti yli vuoden olin kipeä ja sadistit saatanan opetuslapset suomalaiset hoitajat vittuilivat vaan minulle valittaessani vaivojani.
Ihmettelen Veli Venäläistä mikä on kaverini Keravalta kun tämä ryssän perkele V.T oli ihan mulkku ei antanut sianlihatonta ruokaakaan. Ja vartin ulkoiluja kyrpä mikä kyrpä. Miettikää miten minua ryssät myrkyttää. Paapoo ryssät huumekavereita miksi kysynpä vaan sitä. Miettikää tämän talon touhua minä en edes polta olen esimerkillinen en huumeita käytä käyn ainoana tältä osastoltakin töissä. Miksi minut otettiin hampaisiin kun ilman lääkkeitäkin pärjäisin. Linnoissa aina ollut ilman lääkkeitä.
Miksei venkulat tee mitään eikö jengiläiset saisi jotain aikaseksi.
Palvelus palveluksesta on mottoni. Yksinäinen Susi Cosa nostra ( meidän asia).
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti