keskiviikko 15. heinäkuuta 2020

Kello oli 5 herätykseni silloin nyt kello on 5,30. Vedin varjonyrkkeilyä ja tuolijumppaa. Vartalon kiertoja ja käsien nostoja ja pyörityksiä.

Sellijumppia varjonyrkkeilyjä suoria ja koukkuja nopeitä askelluksia.Pitää noi askellukset ottaa   paremmin ohjelmaan. Vedin etunojapunnerrukset pari kertaa äsken sekä lankutukset. Varon lankutuksia kun on selkäni kipeä oikealta  alhaalta. Uskon kivun tulevan lankutuksista.

Meni selkäni seutulan työsiirtolassa maastavedossa kun kaveni sanoi että vedän maaastavedossa 40 kiloa enemmän  sumo otteella. Vedin normiotteella 240 kiloa panin sumoon noin 170 kiloa . Vedin sillä niin petti selkäni putosin painojen päälle. Luulin halvaantuneeni tuntui siltä siitä nousin painojen päältä ja ei mitää kaikki oli kunnossa. Olin pari viikkoa nostamatta maastavetoa. Nostin kevyellä varoitti selkäni joten jätin maastavedot. Ja siitä jäi maastavedot isoilla painoilla.

Näin A pihalla eilen sanoi se S.P saaneen jonkun  kohtauksen osastolla ja joutuneeen lanssilla sairaalaan., Ollaan rukouksessa vahvoja, että S.P selviäisi kun S.P  jumalakin kosketti kerran sitä kun juteltiin osasto 30 . Tunsin jumalan  kosketuksen väillämme. Muuttui S.P tyyli mukavaksi kun muuten sen tyyli oli vittumainen. Sai S. ulkomaan pojalta turpaan joutuen sairaalaan leikattiin S. P leuka . Ja nyt sai taas S.P että ihan kohtauksen oli se saanut. Sydämmessään sillä oli jotain häikkää ollut. Toivotaan nyt ettei sydämmensä temppuile on se vakavaa vanhalle miehelle.

Kyllä minulle tekee hyvää kova treeni ja paljon laitoksissa olo on kondikseni ollut hyvä aina kun olen treenannut paljon. Laitoksissa pysynyt kondiksessa nuorekkaana .

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Helvetti kun hakkaa tämän talon vajaapäiset oviaan. Ulko oven lyövät kovaa kiinni, menisi se hiljaisempaakin kiinni.

 Laitatin hoitajan avustuksella cetilar rasvan selkääni. Itse laitatin sen selkääni ja jalkoihin loput nyt onkin rasvani loppunut. Täytyy os...