tiistai 14. heinäkuuta 2020

Myrkyttämisestäni kovilla lääkkeillä. Lukekaa ja oppikaa ja tehkää jengini jotain. Papa ajetaan niin huonoon kuntoon.

Kumman hermoheikko on toi nisti kaveri  no nyt sai se raananessit kun kello tuli kuusi. Minäkin sain koneeni auki join kanssa puoli kuppia nessiä.

Pamppu P. tuli käytävälle nistin perässä huusi se nistille että sille tulee kympille lähtö jos ei se lopeta ruinaamasta kahvia. No tuli nisti vasta kuuden jälkeen pummaamaan. En sille mielelläni anna kun on se niin vitumainen tyyppi. Omalaatuinen nisti mikä nisti ei se sille mitään voi.

Kohta onkin aamupala ja lääkkeet helvetti täytyisi päästä lääkkeistä eroon kun en tarvitse lääkkeitä ollenkaan. On vointini ollut  aina ilman lääkkeitä hyvä. Pitää näille sadisteille lääkäreille ja hoitajille tehdä jotain kun menen lääkkeistä niin huonoon  kuntoon.

Eikä kuulu yhdellekkään sadisti mengele lääkärille eikä kapo hoitajalle mitä suuhuni laitan vai laitanko ollenkaan Kun ei yksikään lääkäri eikä hoitaja tajua mitä mitä päässäni liikkuu. Sadistit eivät pääni sisään pääse.

Toivotaan nyt että iskee toinen korona aalto tämän talon henkilökuntaan. Ja alkaisi tuupertumaan porukkaa, sitä toivon vihaan niin paljon tätä myrkyttäjä henkilökuntaa. Pakottavat ottamaan myrkkylääkkeet. Sadisti lääkärit Mengelet ja Kapo hoitajat luopiot.

LEMILVO 15 MG. PRIMASPAN 100 MG. FELODIPIN 10 MG.  LITO 1800 MG. OLANTSAPIINI 20 MG. MONIVITAMIINI 1 TAB. VITAEPRO 1X2. Tämmöinen määrä myrkkylääkkeitä pahin on varmaan LITO VRK 1800 milliä se on myrkytysvaara.

Kauheat oireet tullut lääkkeistä sairastunut pahasti lääkäri E.E sanoi tarkkailulausunnoissa että oli minulla koknitiivisia oireita ja sama on lääkkeistä johtuvaa neurologisia  oireita. Päänsrkyä oli osasto 30 enemmänkin. Nyt on helpottnut päänsärky kovat vapinat on edelleen raajoissa käsissä enemmänkin.. Vapinaa ei ole pahana aina mutta kovia nykäyksiä aina tulee kun jotain tekee.


Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Helvetti kun hakkaa tämän talon vajaapäiset oviaan. Ulko oven lyövät kovaa kiinni, menisi se hiljaisempaakin kiinni.

 Laitatin hoitajan avustuksella cetilar rasvan selkääni. Itse laitatin sen selkääni ja jalkoihin loput nyt onkin rasvani loppunut. Täytyy os...