torstai 16. heinäkuuta 2020

Sellijumppia vielä illasta varjonyrkkeilyä lyön omalla teknniikalla minulla pysyy nyrkki paikallaan ja olkapää pyörii tai toistepäin. Moni on sitä yrittänyt mutteivät osaa

Oli myös prätkätallilla vanhassa kaupparakennuksessa säkki mikä oli purua ja hiekkaa täynnä. ei sitä voinut muut lyödä kun minä oli säkkini kun kiveä minä hakkasin sitä paljain käsin. Nyrkkini oli tottunut säkkiin kun lapsesta asti hakkasin kiviseiniä. Ja kuivia oksia kyllä nyrkit kehittyy.

Koittakaa saatteko kukaan nyrkin pysymään paikallaan kun olkapäänne pyörii. Sanoin tänään hoitajalle kun se kiitteli minua kun autoin astioiden laittamisesta. Sanoin että vähän samurai henkeä Japanin Jakusat. Kuuluu asiaan palvella ihmisiä ruokapalkalla.

Kohta käynkin nukkumaan alkaaa lääkkeet väsyttämään. Toki olisi mukava kirjoitella tarinoitani, mitä kyllä tulee. Nyt sammutan koneeni ja alan nukkumaan kello  on nyt 21 , 12. Uni tulee  heti  kun sängyyn kallistan pääni. Mikä  nyt tapahtuu.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Helvetti kun hakkaa tämän talon vajaapäiset oviaan. Ulko oven lyövät kovaa kiinni, menisi se hiljaisempaakin kiinni.

 Laitatin hoitajan avustuksella cetilar rasvan selkääni. Itse laitatin sen selkääni ja jalkoihin loput nyt onkin rasvani loppunut. Täytyy os...