tiistai 4. elokuuta 2020

On taas useammasta maasta käyntejä sivulla. Rankkaa tarinaa Ohkolan sairaalasta. Hankala osasto huumeita kerran oli ja väkivaltaa on ollut.

Mukavaa on kun on useista maista käyntejä, jenkeistäkin on ollut pitkään  useita käyntejä lukisiko öljyseikit juttujani kun oli Qatarista ja Arabiemiirikunnat linjoillani. J. onkin pitänyt turpansa  kiinni muuten kyttään kun menee sekopää vessaan ja menen perässä. Toki onhan ymmärrettävä sen sairaus. Vasikka kaveri on kun meni laulamaan hoitajalle eilen että minä vittuilen. En mitään vittuillut puhuin kellostani että on  töihin lähtö siitä alkoi sekopää huutelemaan etten missään töissä ole ollut.

Onneksi sain puhuttua yhdelle hoitsulle sekopäästä huutelijasta.Sanoin hoitajalle että on se huonoa kuin toinen hoitaja kiorjoittaa raporttia kyrvän jutuilla. Lankeaa se minun piikkiini, jos ei kuuntele hoitajat molempia  asianosaisia. Alkoi jo kyrpä kundi edellisiltana minulle vittuilemaan huusi se ettet ole missään lionnoissa ollut. Helvetti olen lusinut puukotukset. monet ryöstöt. ja useat pahoinpitelyt. Ja kovin kun l.usin varmaan 8 vuoden tappotuomion ja siihen viellä noin 5 vuotta taloissa kun taloissa kun en  sanut asuntoa.

Hiljasta poikaa kaveri oli eilen kun tarjosin sillekkin kahvit. Keitin täyden pannun porukalle ajattelin että rauhottuu ilmapiiri kun saamme kahvit kaikille. Olin oikeassa kummasti rauhottui ilmapiiri. Keitin äskenkin täyden pannun siitä riitti juotavaksi kaikille kahvikissoille. Pienellä rauhottui tilanne onhan kahvi tärkeä.

Eipä toi nyt ollu kova hinta kun ei ollut kenelläkään kahvia sain täyden pannun keitettyä sitä ja vielä jäi sitä puoli pakettia.

Toivotaan nyt että olisi J. rauhoittunut yön aikana muuten saa henkilökunta puuttua asiaan. Minä en ala ottamaan vastaan kaikkea paskaa. Sanoinkin äsken nuorella parille että lusin omaa kakkua ja toivon muidenkin sen tekevän.

On  tämä minun  vapaaehtoinen lusiminen niin rankkaa.Lukekaa stoorejani on sielä kovaakin tarinaa hupiotuomiosta. Mikä viimeksi minulle langetettiin, meni siinä yli 10 vuotta, pahoissa paikoissa kaikki hupia kaverini olisi kuollut maksakirroossiin muutamassa viikossa. Olin uhrini tuirvamiehenä kun huumeväki oli sille paskaa tehneet. Pelkäsi uhrini huumeväkeä. En ole koskaan ollut näin vittumaisella osastolla. Jatkuvaa vääntöä ja kääntöä huumeita oli kerran ja väkivaltaa on ollut. Nuori nainen oli vetänyt ventit kerran mistä lie terän saanut itselleen.

Täytyy nyt alkaa  viettämään aikaa enemmän huoneessa. Jos saisi enemmän rauhassa olemaan huoneessa. Onneksi pääsen kohta ulkotöoiden keittiölle tiskaamaan ja kahvinkeittoon. Nyt lähden keittiölle tulee ruoka kohta.


Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Helvetti kun hakkaa tämän talon vajaapäiset oviaan. Ulko oven lyövät kovaa kiinni, menisi se hiljaisempaakin kiinni.

 Laitatin hoitajan avustuksella cetilar rasvan selkääni. Itse laitatin sen selkääni ja jalkoihin loput nyt onkin rasvani loppunut. Täytyy os...