keskiviikko 5. elokuuta 2020

Ilta joutaa väsyttää jo lääkkeet katson nyt jos saan kirjoitettua vielä jotain. Koronavirus jyllää vielä kunnolla hyvä niin saa mennä kyrpiä

Olin töissä ulkotöiden keittiöllä parituntia helpolla pääsee siellä. On aika nipottaja  P. ohjaaja komentelee se porukoita oli sitä joku kaveri sanonut  natsiksi.

Kohta sammutan koneeni  ja alan nukkumaan ,lääkkeet alkaa väsyttämään. Pitäisi olla nämä duunit  kuntouttavaa duunia. Eivät mitään urakkaduuneja. Kyllä kundit joutuu tekemään töitä aika kovasti.

Pääsin Mike Tysonin sivulle tulee taas nyrkkeilyä. Hyvä niin tykkään katsoa nyrkkeilyä. Olisi mukava katsoa vanhoja matseja, Muhammed Ali oli minulle ykkönen treenasin samaa kun Ali nopeat jalat. Liikuin nopeasti  kun perhonen ja pistin kun ampiainen.

Nyt en meinaa enään pystyä  kirjoittelemaan. En näe laseillakaan enkä näe tekstiä enään. Hyvät yöt teille ja sairastakaa Koro koro virusta. Saitte JUMALALTA vitsauksen kaataa TAIVAANISÄ TEITÄ ON ALKUA VASTA KORONAVIRUS.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Elämäni tarinat alfa ja omega alku ja loppu.

 Eipä ole oikein runosuoni kukoistanut pitkään aikaan. Täytyy nyt yrittää keksiä tarinaa minun. Käyn kyllä ajoissa tänään nukkumaan että saa...