keskiviikko 5. elokuuta 2020

Päivä on pitkällä vitutukset on kovat. Kun syyttä olen pakkohoidossa ja pakkolääkityksessä. Silmäni meni huonoksi kun pakottivat syömään verenpainelääkkeen puhu kyllä lääkäri kaihista mikä ei puhkea noin yllättäen.

Kyllä niin vitutttaa lusia hullujen huoneella hupia selkin samarian pisaran kusettajien takia kokki Antti Rasinkangaan takia kuka olikin juoppo sekoilija Andrei venäläisen talonmiehen olisi pitänyt kokki Antti järjestää  pois talosta. Mukamas uskovaisia olevinaan. Luki vuokrasopimuksessa että talo on raitis. Ovat kiduttaneet minua jorvissa aloittivat sieltä kellokoskella ja vielä jatkuu kiduttamiseni ohkolansairaalassa.

Lukekaa olenhan kirjoittanut tarkkaan mitä ovat minulle tehneet. Ihmettelen kun kehuu porukka Venäläisiä lääkäreitä minulle olivat täysiä perkeleitä ryssä V.T määräsi myrkkylääkettä myrkytysvaara LITO 1800 milliä sekä RISPERIDON minkä suomi lääkäri muutti OLANTSAPIINI 20 mg.  LÖIVÄT VIELÄ LEMILVO 15MG. FELODIPIN 10 MG.

Miettikää jengi miten olen sairastunut lääkkeistä en saanut nukuttua osastolla 30 seksihalut menneet päänsärkyä ja pahinta vapinat raajoissa käsissä pahiten. Saataana miettikää mitä kirjoitti tarkkailulausuntoon  lääkäri E.E että minulla on koknitiivisia oireita kai sitä tulee oireita kun elukat myrkyttää minua.

Olin selkissä kun terveyden perikuva olisin jäänyt taloon jos se juoppo kokki olisi  poistettu talosta. Olen tämänkin jo kirjoittanut  mutta laitan vielä   tähän mittasivat verenpaineet monena päivänä. Ja siitä määräsivät verenpainelääkkeen meni silmät heti siitä lääkkeestä. Mustia palloja liikkuu näkökentässä sekä vaaleita harsoja. Jouduiin järvenpäähän silmäasemalle puhui lääkäri kaihista.

Muttei kaihi puhkea noin äkkiä ja noin pahana. On silmäni olleet oudot siitä ekasta verenpainelääkkeestä asti. Tänään on silmät olleet vähän paremmat. Mutta häikkää on ollut silmissä siitä ekasta verenpainelääkkeestä asti. Katsotaan nyt kenet saan vedettyä tilille kiduttamisestani. Mitä on tapahtunut vuosia soitan Hyvinkäälle asianajajalle on se vissiin S.P asianajaja kun tuli kirje ilman merkkiä. Kunhan se ei ole kuollut lippu on talossa puolessa välissä kun ei kukaan tiedä mitään kaverista.

Olin hiidenpellossa ja selkin paikassa ilman lääkkeitä ja hyvässä kunnossa. Sama kuin ajelin  aikoinaan Hugvarnallani WR 400 cc Enduroa sekä Hondallani CR  250 cc Crossia. Ei kukaan pakottanut isääkään minua  myrkyttämään. Sama kuin antenneja kiipeilin laittamaan pahoilla katoillakin.Sama Espoon hautausmaalla sain olla semmoinen kun olin.Miksi sadistit alottivat kiduttamiseni myöhemmin. Ajoin traktoria Espoon hautausmaalla olisi pitänyt jäädä sinne.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Elämäni tarinat alfa ja omega alku ja loppu.

 Eipä ole oikein runosuoni kukoistanut pitkään aikaan. Täytyy nyt yrittää keksiä tarinaa minun. Käyn kyllä ajoissa tänään nukkumaan että saa...