Heräsin jo kello 3,20 mutta nukuin kummnkin kello 5.55 asti. Mikä teki ihan hyvää vielä nyt olen ihan levännyt.
Tein sellijumppaa heti herättyäni, varjonyrkkeilyä, etunojapunnerruksia, lankutuksia, käsien pyörityksiä . Teen monia sellijiumppia pitkin aamua ja tehoja ottaen. Tein jo kolmannet sarjat monotuksia, lyöntejä, etunojapunneruksia, lankutuksia. Taas löytyy tehoja hyvin jaksaa tehdä hyvin sellijumppia. Varmaan myöhäsempään nukkuminen aiheutti sen.Heräsin yöllä pari kertaa kuselle mutta myöhään nukuin kumminkin. Varmaan irtosi fiilikset kun löysin uudesta facebookista Mike Tysonin sivun. On siellä fideoita ja paljon juttua Mikesta.
Minulla on herkkä pää siksikään en kehään mennyt vaikka olenkin otellut sparrimatseja. Säkkiä ja pisteitä hakannut olen. Paininut ja karatea olen harrastanut. Monia lajeja nuorena ajoin prätkää crossia ja enduroa 125 KTM. Vanhempana ajoin Husgvarnalla 400 cc WR Enduroa sekä Crossia 250 cr Hondalla. Kyllä siinä tuli rohkeutta ja kondista kun yksin ratoja kiertelin. Oli minulla junnuna IC Planetario 350 cc Se oli kova kulkunen pyörä. Ei ollut siinä paljon jarruja takajarru oli pelistä melkeen kokonaan pois.
Harrastin myös yleisurheilua koulun kisoissa edustin monesti kouluamme.Olin vaan niin kova hulivili etten tosissani ottanut urheiluharrastustani. Aina olin kumminkin kentällä pelaamassa. Juoksin ja hyppäsin korkeutta 179 cm oli ennätykseni mikä oli minulle hyvä tulos.Kuulassakin olin aika hyvä. Saapasta heitin treenaamatta 45 metriä. Olisi siihen varmaan tullut 10 metriä lisää treenaten.
Riihimäen kesksusvankilasta fudista pelaten minulla ainoa fudis pallo kun minut kenkä keravana tunsivat. Vedin myös yläkerran aulassa pojille A-B ryhmän korikset . Olin vankiohjaajan tittelillä. Toki työt tehtiin urakakalla jumppien päälle. Minä tulin jokapäivä fudiksen kanssa pihalle silloin ei ollut mitään lokeroituja pihoja. Pyörin joka jengissä niihin aikoihin. Nyt lähden kanttiiniin ostan herkkuja. Kirjoitan sitten lisää.
Kävin kanttiinissa , nostelin rautaa aina linnoissa ja leireillä ollessani. Hormooneita en käyttänyt vaikka tarjolla olisi ollut. Minä harrastin muita lajeja en halunnut hormooni hyrrä olla. Olin nopea ja vahva se riitti minulle.
Tein sellijumppaa heti herättyäni, varjonyrkkeilyä, etunojapunnerruksia, lankutuksia, käsien pyörityksiä . Teen monia sellijiumppia pitkin aamua ja tehoja ottaen. Tein jo kolmannet sarjat monotuksia, lyöntejä, etunojapunneruksia, lankutuksia. Taas löytyy tehoja hyvin jaksaa tehdä hyvin sellijumppia. Varmaan myöhäsempään nukkuminen aiheutti sen.Heräsin yöllä pari kertaa kuselle mutta myöhään nukuin kumminkin. Varmaan irtosi fiilikset kun löysin uudesta facebookista Mike Tysonin sivun. On siellä fideoita ja paljon juttua Mikesta.
Minulla on herkkä pää siksikään en kehään mennyt vaikka olenkin otellut sparrimatseja. Säkkiä ja pisteitä hakannut olen. Paininut ja karatea olen harrastanut. Monia lajeja nuorena ajoin prätkää crossia ja enduroa 125 KTM. Vanhempana ajoin Husgvarnalla 400 cc WR Enduroa sekä Crossia 250 cr Hondalla. Kyllä siinä tuli rohkeutta ja kondista kun yksin ratoja kiertelin. Oli minulla junnuna IC Planetario 350 cc Se oli kova kulkunen pyörä. Ei ollut siinä paljon jarruja takajarru oli pelistä melkeen kokonaan pois.
Harrastin myös yleisurheilua koulun kisoissa edustin monesti kouluamme.Olin vaan niin kova hulivili etten tosissani ottanut urheiluharrastustani. Aina olin kumminkin kentällä pelaamassa. Juoksin ja hyppäsin korkeutta 179 cm oli ennätykseni mikä oli minulle hyvä tulos.Kuulassakin olin aika hyvä. Saapasta heitin treenaamatta 45 metriä. Olisi siihen varmaan tullut 10 metriä lisää treenaten.
Riihimäen kesksusvankilasta fudista pelaten minulla ainoa fudis pallo kun minut kenkä keravana tunsivat. Vedin myös yläkerran aulassa pojille A-B ryhmän korikset . Olin vankiohjaajan tittelillä. Toki työt tehtiin urakakalla jumppien päälle. Minä tulin jokapäivä fudiksen kanssa pihalle silloin ei ollut mitään lokeroituja pihoja. Pyörin joka jengissä niihin aikoihin. Nyt lähden kanttiiniin ostan herkkuja. Kirjoitan sitten lisää.
Kävin kanttiinissa , nostelin rautaa aina linnoissa ja leireillä ollessani. Hormooneita en käyttänyt vaikka tarjolla olisi ollut. Minä harrastin muita lajeja en halunnut hormooni hyrrä olla. Olin nopea ja vahva se riitti minulle.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti