Menin päivällä ruokailun jälkeen ulkotöiden keittiölle töihin. Tiskasin ja keitin kahvit pojille pariin otteeseen.Helvetti tota työsalin ryssää ennen kun aloitin työt siellä viruksen jälkeen. Pojat toi jotain tavaraa osastollemme. Pierasi iso ryssäkarju oveni edessä niin kauhea paskan haju mitä yksikin kaveri ihmetteli.
No annas olla sama kaveri iso ryssä pierasi se edessäni rapussa en tiedä eikö huomannut minua takaansa. Minä uskon vaan että on ryssä niin sika muuten vaan. Meinaan sanoa sille että mene omaan maaahasi, syömään hapankaalia. Pitäähän sitä olla jotkut tavat. Voihan sitä poistua sivuun pierasemaan. Se eka pierasu oli kyllä törkeä noin kauhea haju jäi oveeni kun oveni auki oli. Puhui siitä pierusta porukka jälkeenpäin työsalilla.
Voihan venäläinen olla tapoja vailla ja siitä piereskely, minä ainakin häeäisin tommosta käytöstä. No toisethan on tommoisia etteivät välitä missä sontivat. Vaikka paskalle taipuvat ettei vaan ole kaveri samaa sakkia ja minun silmilläni. Kumma vaan kun minulla ei ollut mitään venakkoja vastaan. Mutta rysälääkäri V.T määräsi myrkkylääkkeen LITON 1800 milliä sekä RISPERIDON. Suomi lääkäri määräsi olantsapiinin.
Mikä on siis venäläisten ja suomi saatanoiden motiiivi minun myrkyttämisessäni. Eivät ole lääkärit eivätkä hoitajat ottaneet mitään kantaa sairastumisiin lääkkeistä. Lukekaa miten syyttä olen tänne kidutettavaksi joutunut. Olen paljon kirjoittanut kiduttamisestani monessa paikassa.
Lukekaa Elämäni Tarina Alfa ja Omega Alku ja Loppu. On kovaa tekstiä.
No annas olla sama kaveri iso ryssä pierasi se edessäni rapussa en tiedä eikö huomannut minua takaansa. Minä uskon vaan että on ryssä niin sika muuten vaan. Meinaan sanoa sille että mene omaan maaahasi, syömään hapankaalia. Pitäähän sitä olla jotkut tavat. Voihan sitä poistua sivuun pierasemaan. Se eka pierasu oli kyllä törkeä noin kauhea haju jäi oveeni kun oveni auki oli. Puhui siitä pierusta porukka jälkeenpäin työsalilla.
Voihan venäläinen olla tapoja vailla ja siitä piereskely, minä ainakin häeäisin tommosta käytöstä. No toisethan on tommoisia etteivät välitä missä sontivat. Vaikka paskalle taipuvat ettei vaan ole kaveri samaa sakkia ja minun silmilläni. Kumma vaan kun minulla ei ollut mitään venakkoja vastaan. Mutta rysälääkäri V.T määräsi myrkkylääkkeen LITON 1800 milliä sekä RISPERIDON. Suomi lääkäri määräsi olantsapiinin.
Mikä on siis venäläisten ja suomi saatanoiden motiiivi minun myrkyttämisessäni. Eivät ole lääkärit eivätkä hoitajat ottaneet mitään kantaa sairastumisiin lääkkeistä. Lukekaa miten syyttä olen tänne kidutettavaksi joutunut. Olen paljon kirjoittanut kiduttamisestani monessa paikassa.
Lukekaa Elämäni Tarina Alfa ja Omega Alku ja Loppu. On kovaa tekstiä.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti