tiistai 4. elokuuta 2020

Täytyy nöössipojalle sanoa jos vielä se urputtaa että lusin taponkin ja puukotuksen ja monta ryöstöä ja törkeitä pahoinpitelyitä. Santahaminasta vein rynkyn 357 magnumilla pysäytin liikenteen.

Taas oli herätys aikasin yöllä toki menin vielä nukkumaan uudestaan, olisihan se ollut hyvä kun olisin nukkunut aamuun asti. Mutta ei antanut tällä kertaa unta pitempään näin jotakin unta jostain sodasta.

Avasin koneeni ajoissa kummmasti sitä herää,  pitäisi sitä päästä kahvin keittoon. Potilas R. keitti äsken kahvit ei mulklku edes kysynyt juonko minä toki minulla on oma kahvi mistä luulen jonkun keittäneen kun ei ollut pussin pohjalla kun hilse enään.  Kun äsken katsoin olisiko joku illalla keittänyt. En toki voi ihan varma olla kun keitin minäkin kaikille ketkä ehtivät ottaa kahvit. Monta kuppia tuli keitettyä eilen illasta.

Kummasti  rauhottui porukka  nuori urputtaja  kaverikin rauhottui kun sai se kahvia Minä en vaan anna  anteeksi  tollaselle kyrvälle kuka minua alkoi haastamaan matsiin. Ekaksi se sika vittuili etten ole linnassa ollut. Sitten haastoi matsiin , vittu kun sattuu kohdalle lyön saastalta pään irti. Ei tyyppi J. tiedä yhtään kenen kaanssa se on tekemisissä.

 Mikähän on kun alkoi hyppimään hullut silmille kun  silmäni alkoi reistaamaan. Eipä noi silmäni matsia estä kumma vaan kun ei koskaan ole linnoissa vuosiin ja monessa talossa ollessani  oikeastaan kukaan haastanut. Pullonpohja Kaapo kerran alkoi Riksussa jotain urputtamaan. Mutta jäi sekin matsi kun siviili kutsui minua.

Kundit kyllä tunsi Kenkä Keravan sain siksikin olla rauhassa talossa kun talossa. Vituttaa vaan tollanen nöössipoika kuka ei mistään tiedä mitään. Olisikohan nöössipoika ollut lääkkeiden vaikutuksen alaisena kun uskalsi urputtaa.

Voisihan kaverin vessaan haastaa ja teloa pahasti. Löisi päänsä pyttyyn ja vettäperään. Oppisi tietämään kenelle vittuilee olen väkivaltamiehenä saanut aina lusia rauhassa ja siviilissäkin olla rauhassa. Jos alkaa vielä nöössipoika J. vittuilemaan ja haastamaan kerron  että olen lusinut taponkin. Puukotukset ja monet törkeät ryöstöt. Ja monia törkeitä pahoinpitelyitä.

Lukisi nöössipoika blogiani olisi siellä tiukkoja juttuja. Voisi sillä ääni muuttua kellossa. Ja oppisi vanhempaa kunnioittamaan. Kumma kyräilijä on nöössiopoika seuraa se minua.  Kumma kun oli alkuun fiksu nöössipoika mutta tyylinsä muuttuii kummasti.

Väkivalta on minulle vihoviimenen ratkaisu mutten voi kaikkea niellä, Kusipäiltä ja hulluilta mutta onhan hullutkin sairaita kuuluisi hoitajaien puuttua nöössipojankin uhoomiseen. Paha oli viellä että on nöössipoika vasikka kun alkoi se valehtelemaan hoitajalle käytävälle että minä vittuilen sille mikä oli valehtelua. Joku kyrpä hoitaja voi kirjoittaa raporttejaan että minä aiheutin riidan. Sanoin kyllä yhdelle hoitsulle ettei ole minulla ollut sairaalassa eikä linnoissa kenenkään kanssa riitaa koskaan.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Elämäni tarinat alfa ja omega alku ja loppu.

 Eipä ole oikein runosuoni kukoistanut pitkään aikaan. Täytyy nyt yrittää keksiä tarinaa minun. Käyn kyllä ajoissa tänään nukkumaan että saa...