torstai 6. elokuuta 2020

Tarinaani päivästä Ohkolan sairaalasta,

Aamusta heräsin aikasin mutta nukuin vielä kuuteen asti. Sitten oli aamupala ja lääkkeet.Päivä ruuan jälkeen lähdin ulkotöiden keittiölle. Keittelin kahvit ja tiskasin astiat keitin vähän siellä temppuilee kun vuotaa vedet molemmista puolista keitintä on kaksois keitin ja tosiaan  molemmista puolista vuotaa. En saanut selville mistö vuoto johtuu, oli niin mysteerinen asia kun jostain vesi tuli.

Ei uskoisi että tuplakeittimestä molemmat  puolet vuotaa.

Menin sanomaan isolle pojalle S. kun se kysyi missä on ulkomaankaveri. Sanoi nisti kaveri että on  ulkomaaan kaveri lomilla ja tulee illalla. Kerroin isolle kaverille että veti ulkomaan kaveri turpaan juuri kuollutta S. P. Mutta oli S.P vittumaisen miehen maineessa, Tuli se osastolla 30 ruokajonossa takaani ja sanoi poliisi ja puristi minua niin että lasini hajosivat. Kuului vaan räpsähdys ja huomasin niiden katkenneen,

Toivotaan ettei ulkomaan kaveri H. tykkää kyttyrää kun puhuin kuolleesta kaverista. Kun veti  ulkomaan kaveeri turpaan kunnolla S.P. No asia on nyt käsitelty ja loppuun asti hoidettu. Mihin sitten kuoli S.P  oli se osastolta pois jonkun aikaa. Eihän kenenkään kuolema ole mukava. Mutta mulkku kun menee  ei sitä ikävä tule.

Kuollut S.P oli minullekkin vittumainen huiski aina kun ohi kävelin. Läheni S.P  ja minun välit ennen sen kuolemaa alkoi se soittelemaan ja järjesti asianajajan puhelin numeron minulle.

Semmoista se on kun olen hautausmaanmies tulee kuolevat minua lähelle monetkin luulee jengi varmaan että siunaan ne taivaaseen. Alkaa jengi uskomaan JUMALAAN JA ALLAHIIN. Kun alkaa aikansa tulemaan. Kyllä monet huutaa JUMALAANSA  kuolinvuoteella.

No S.P  pääsi tästä kärsimys näytelmästä ei enään lusimista eikä hullujen huonetta. Kyllähän S.P oli näitä taloja kierrellyt aikansa. Nyt menen ajamaan partani.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Elämäni tarinat alfa ja omega alku ja loppu.

 Eipä ole oikein runosuoni kukoistanut pitkään aikaan. Täytyy nyt yrittää keksiä tarinaa minun. Käyn kyllä ajoissa tänään nukkumaan että saa...