Heräsin kello 3 ja siitä vielä nukkuen kello 4,35 asti aloin kirjoittelemaan kynällä ja koneella. On nenäni ihan tukossa on varmaan täälläkin sisäilmassa jotain häikkää en usko että nenäoperaationi vaikuttaisi enään nenääni. Tukkoiseksi tekemällä ja kun on molemmat sieraimet tukossa. On vaikea nukkua kun ei voi hengittää nenäni kautta kyllä nenä hengitys olisi tärkeä.
Vedin herättyäni muutaman etunojapunnerruksen ja lankutuksen jos siitä vähän heräisi. Vedin myös varjonyrkkeilyjä muutamat sarjat tekee sekin hyvää, kyllä siinä herää kunnolla kun vetää jumppia.
Vedin taas aika kevyesti 90 kertaa etunojapunnerrukisa hyvin on taas tehoja tullut, pitkään olikin tukossa punnerrukset varmaan verenvuotoni pudotti kondista. Kun en oikein syönytkään muuta kun nestemäisiä tuotteita ja nukuin huonosti.
Kyllä niin pahasti vituttaa tämmöinen kidutusreissu selkin samarian pisaran kokin aiheuttama on mennyt 1v 11 kk kidutettavaa oloa. Siellä selkissä oli kokion Antti Rasinkangaan pomo pisaran päälikkö P.V ja Antin ja minun kanssa asuva venäläinen talonmies A. S kuka aina oli venäjällä kun Antti kokki alkoi ryyppäämään.
Olisi pitänyt kokki Antin ja venäläisen talonmiehen kertoa minulta vuokrasopimukseen nimeä hakiessaan. Ettei Antti uskossa ole ryyppää ja huutaa se talossa. I. V nimi on aika painava paperissa. Nyt vaan haluan selvittää miksi minua kusettivat kaikki talokin oli myynnissä joten pelkäsin lintsille joutumista.
Kyllä on kaikki umpikieroa touhua muutakin seurasin kirppiksellä. Antti oli käynyt kurkusta kiinni kilttiä poikaa siitä vähän sille elukalle ärähdin poika oli joutunut monottamaan itsens irti sen otteesta. Miksei P.V käännytä Antti Rasinkangasta ja miten tommoinen saasta voi olla kokkina mukamas uskovaisessa paikassa Pekkaa sanovat vielä papiksi.
Itkuviinaahan Antti veti kolme kertaa kuukauteen soitteli poliisit itselleen pelotti sitä vissiin kun selitti se minulle joidenkin jätkien uhanneen tulla sen ovista läpi. Ja kerran piti minun soittaa sille ambulanssi että hän sekoo. Hälytyskeskus sanoi että saanko siltä hullulta Antilta puukot piiloon että uskaltaa lanssi tulla. Sanoin että puukot on piilossa tulkaa vaan selitti Antti että aina tulee poliisit ekaksi lanssia kun hänestä on kysmys. Tuli lanssi ja sanoi minulle pojat että olisit lyönyt vedon olisit voittanut että ei tule poliisit. Nauroimme koko porukalle halle lujaa huutavat.
Todella olivat uskovaisia, työläiset kanto Antille jatkuvsti viinaa tupakka suussa kulkivat. Antti oli täysin kyrpä tyyppi. Olin ilman ruokaa tullessani menin sunnuntaina keittiölle pyysin Antilta edes pullapalaa nälkääni kyrpä sanoi ettei sieltä mitään pullapalaa saa. Kehui se vielä etten voi syödä kun oli torstaina kalaa mikä oli viimeinen ruokailupäivä. Ja kehui se taas maanantaina oli taas sillä kalaa et voi syödä. Tiesi Antti kokki allergiostani siksikö toi kalaa kokkasi.
Kyllä ihmettelen kun Antti kokin sanovan että on P.V pisaran päälikkö murhapoltosta lusinut. Alkoi P.V huutamaan minulle ja helppoheikki mustalaiselle K.B kirppiksellä, ettei siellä puhuta linnan jutuista kun on se uskovainen yhteisö sanoimme puhuvamme hiusten leikkuusta.
Kumma uskovainen on P.V ettei pää kestä linnan juttuja vaikka venkuloita oli talossa. Antti puhui kyllä niin pahoja juttuja talosta en voinut venäläiselle talonmiehelle puhua mitään enkä P.V papille hah haha. Nyt vaan haluan selvyyden saada kuka siellä selkissä sai tälle kidutusreissulle minut jorviin kidutettavaksi sieltä . Minut löivät kellokoskelle ja vielä ohkolaan. Antin puheilla en usko minua ryssien käsiin joutumista. Olen tulipaloissa ollut kyttikselläkin kun löi kyttä Kyytinen minut selvinpäin putkaan ja joku tuikkasi pidätys sellinsä tuleen savua oli putkani täynnä kun Komokallion Jussi päästi minut putkasta.. Lukekaa olen kirjoittanut yksityiskohtasemmin siitäkin tarinaa. Nyt lähden teelle hunajaa ei minulla olekkaan.Plataan asiaan
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti