Aamusta kello 6 aukesi potilaskeittiö join teet sitten oli kello 8 aamupala ja siitä lääkkeet, olen kertonut mitä myrkkyjä nämä minulle syöttää en nyt lähde toistamaan itseäni. Lukekaa juttujani sieltä selviää mitä joudun väkisin syömään. Sairastuin pahasti myrkky lääkkeistään vapinaa tuli sekä unet kärsi ja päänsärkyä tuli seksi asiat meni kyky ja halut spermaa ei tullut.
Tiputti E.E osasto 20 naislääkäri liton 1800 mg- 1200 mg mutta katsotaan nyt kun lähtee kuulemma E.E naislääkäri eriosastolle. Tulee kumma tapaus osaston lääkäri mies I.T sanoi se kerran vähentäneensä litoa mutta nosti sitä kun olin kuulemma äkäinen. Eivät saatanat tiedä mikä soturi olen ja kun olen äkäinen sen kyllä huomaavat saatanat myrkyttäjät.
Alan kyllä olemaan aika täys tätä paikkaa ja näitä hulluja potilaat ja hoitajat samaa kastia. On niin saatanan touhua niin kun sanoin H. hoitajalle tuolla ruokatilassa heidän raporttejaan ja mitä sitten lääkäri lukee ja tekee johtopäätöksiä. Jonkun kyrvän hoitajan kanssa kun ei synkkaa tai ei viitsi noita saatanoita myrkyttäjiä lipoa, silloin varmaan lähtee lääkärille vittumaista tekstiä.
Ei ole mitään oikeutta typeryksien kirjoitella kenestäkään mitään ja sillä lääkäri määrää lääkkeitä. Minulta ottivat kerran koneen kuukaudeksi pois kuulemma siksi että haukuin blogissai henkilökuntaa. Valitin hallinto-oikeuteen , valviraan ja potilasasiamiehelle.
Sainkin ihmeellisesti koneeni takasin selittivät hoidolliselle puolella kun kuulemma yölläkin kirjoittelen. Kyllä ovat tosi nuijia olen kirjoittanut kynällä tekstiä kaikki nimillä paljastaen. Kynällä kirjoittamaani eivät pääse käsiksi ennekun sen julkaisen.
Kyllä pitää minun saada oikeutta kiduttamiseeni ennemmin tai myöhemmin. Pitää saada vedettyä tilille myrkyttäjäni ja vapauden riistoni tehneet lääkärit.Henkistä väkivaltaa kokeneena monissa paikoissa.
Vuosia olen tehnyt tutkivaa journalismia suomen hoitomestoista sekä turkin hullujen huoneen katsastin. Olin siellä kun omieni joukossa ovat oli auki pääsis siellä porukka kulkemaan ulos ja sisään vapasasti. Tänne ohkolaan tehtiin kesällä häkkipihat ovat hullut siellä kun keskitusleirin kävelyllä kaksi häkkipihaa on talossa. Pahus mitä touhua kunnon kidutusta.
Kyllä niin kovasti minua harmittaa se kidutuksen vastaineen komissio etten päässyt niiden kanssa puhumaan olisin kaikki kiduttamiseni kertonut heille, monessa paikassa. Kaikki paljastan niille saavat sitten toimia.
Kunhan eivät luota jonkun ylilääkärin kuittaamiin papereihin kun valehtelee ne papereissaan. Minäkään en ole koskaan edes päivää sanonut A.S ylilääkärin kanssa ja oli se kuitannut hallinto-oikeuden kirjelmäni . Sama venäläinen V. oli kuitannut jonkun päätökseni vaikkei ole sekään edes jutellut kanssani. Korppi ei korpin silmää noki.
On se perkele kun ovat lähettämässä minut johonkin tutkimuksiin Lohjan sairalaan. Oli siellä kerran Baul Piri niminen lääkäri joka määräsi syyttä minulle piikkilääkitykseen. Äjän nimikin on Piri amfetamiini ja piikkejä lyö syyttömiin terveisiin. Minä olen terve paitsi miten myrkkylääkkeensä minua myrkyttää. En mihinkään kidutettaksi lähde niin paljon lääkäreitä pelkään homojen takia nuoruudesta
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti