Heräsin kello 4,35 ja aloin kynällä kirjoittelemaan olisi vielä väsyttänyt minua. Mutta jäin pystyyn, jalkateräni on kovasti kipeä ja turvoksissa. Ei ole se yhtään parempi päin vastoin on jalkateräni kipeämpi ja enemmän turvoksissa.
Niin se lähti taas uusi päivä tarinaani, jalkaani särkee jatkuvasti ja on minusta lisääntynyt turvotus, otin V. hoitajalta pamol särkylääkkeen kaksi 500 mg. Paremmin tonni auttaa kun 500 mg on pamol aika kevyt lääke ei se kyllä pahemmin auta minua.Kello on jo yli kuusi hijasuus päättyi pääsee potilaskeittiölle menen juomaan hopeateetä jos vaan on maitoa keittiöllä.
Kävin juomassa hopeateen oli yhteen kuppiin maitoakin jäänyt illasta. Kyllä on mennyt silmäni pahaksi menee jatkuvasti ikäänkuin elohiiriä silmässäni vasen silmä on pahempi.
Pääsisi nyt sinne silmäleikkaukseen kaihista. Jos nyt on kaihia minulla kun alkoi vaivani juuri kun pakottivat minut ottamaan verenpainelääkkeen mitä en olisi tarvinnut kun paineeni olivat melko hyvät, P.mieshoitaja niitä mittasi viikon päivät.
On vaan kumma kun ei lääkäri minun kanssani puhunut mitään verenpaineestani. Määräsikö taas lääkkeen hoitajien raporteilla. On kyllä perkelettä ettei lääkäri juttele potilaiden kanssa lääke määräyksistä ja muutoksista.
Joku tyhjäpää hoitaja tekee raporttejaan ja saan vaan ikävää ottaa vastaan. Minkä osoitti tämäkin verenpainelääkkeen määrääminen, on kumma että juuri verenpainelääkkeen määräämisen jälkeen meni minulta silmät pahaksi mustát pallot on melkein loppuneet silmissäni mutta tommoista harsoa menee vasemmassa silmässä jatkuvasti. Häiritsee harso jokapäiväiväistä työskentelyäni kun se tossa näkökentässä liikkuu.
Se on kyllä niin vaarallista jos meni silmäni pahaksi verenpainelääkkeestä, miten juuri silloin olisi kaihi puhjennut noin pahana kun silmäni nykyään ovat. On pahentunueet silmäni tai vasen silmä on paha toki olen valvonut sekin vaikuttaa silmiini, olen sen pannut merkille että silmäni silloin reagoi eritavalla . Nukahdan aikasin illasta mutta herään myös aikasin olen ihan skarppi kumminkin herätessäni aamusta aikasin. Tein varjonyrkkeilyä aamusta aikasin tein myös jalkakyykkyjä en pysty etunojapunnerruksia tekemään enkä lankutuksia, kun on jalkateräni niin kipeä.
Toivotaan nyt ettei ole silmissäni muuta vikaa kun noiden verenpainelääkkeiden aiheuttamat oireet. Tai jos on kaihia toivotaan että on se pieni leikkaus, kuulemma yksi yleisimpiä leikkauksia. Pääsisin nyt meilahteen leikkaukseen peijakseen en mene mistään hinnasta.
Sieltä en apua saa päinvastoin satutti ne minua viimeksikin rustoa rikkoen nenäni kautta kun verenvuodon takia sinne jouduin. Kyllä on ihmeellistä että nenäverenvuodon takia aletaan rustoa rikkomaan miksihän näin tekivät. Olisi se mukava tietää miksi näin tosiaan tekivät.
Kumminkin seuraavana päivänä verenvuto jatkui ja siitä meilahteen missä kolme mukavaa tyttölasta otti hommat hoitaakseen. Muistan vaan kun yksi tyttö laittoi jonkun puudutus pumpulin vissiin nenääni.
Sitten muistan kun istuin käytävällä sängyssä, ja oli verenvuoto loppunut nenästäni odotin taksia mikä tulikin pikaseen sillä pääsin ohkolaan takasin. Ihmetteli meilahti miksei minua suoraan tuotu heille. Vaan peijakseen minä en apua ole oikein peijaksesta saanut kyllä olisi luullut että saman operaation olisivat osanneet tehdä peijaksessa kun meilahdessakin. Sattu saatanasti kun peijaksen lääkäri, kai se oli vaikka olikin todella oudon tuntuinen kaveri. En nyt niin muista koko operaatiota. Sattui vaan niin pirusti operaatio.
Vajaa tunti vielä aamupalaan ja lääkkeisiin onkin hiukan nälkä minulla saadaan tänään onneksi puuroa se on hyvää siihen mehukeittoa. Kumma kun meni ekaksi rikki edestä hammas ja sitten alkoi heilumaan toinen hammas ja lähtikin kolmas hammas irti edestä. On ruma kolo edessä kun puuttuu pari hammasta siitä täytyy nyt yrittä sanoa hammaslääkärille että laittaa kaikki kerralla kuntoon.
Nyt menen vielä pötkölleen jos saisi nukuttua vielä tunnin, tekisi se hyvää pienet unet kun väsyttääkin minua vielä. Olen ollut pitempään väsynyt monena päivänä. Harmittaa kun ostin kalliin tietokoneen melkein tonnin koneen näppäimienkin takia kun kului edellisestä koneestani näppäimien näytöt pois. Kuluu tästäkin kalliista koneesta näppäimistä näytöt.
Olen joutunut tilaamaan tollaisia tarranäppäimiä mitkä eivät kauaa kestä. Ostin myös 249e maksavan tukiaseman. Mistä sain Pajarin Petteriltä 20 euroa annoin sen mennä kun turha se oli minulle. On Petterillä keravalla Petelen liike. Pelastin Petterin isän Karin veljen Kimmon Simpan hengen ehkä sipoon pilvijärvellä kun uimme järven toiselle puolelle Kimmo Simppa vajosi puolessa välissä vedin Kimmon kuiville.
Oli Kimmo hurja kaveri aikoinaan minä sen tiputin ratapihalla kun panin sen muijaa kun A.N halusi minua kun Simppa kimmo lähti niiden kaupan kassan kanssa Vapun kanssa. Oli A.N kova pano se hyppi kyrpäni päällä koko yön. Halusi se ratsastaa päälläni. Seuraavana päivänä vasta tulin ja laskin koko lastini sisään jos olisi A.N kanssa lapsen tehnyt.
Kumma ettemme lyöneen A.N kanssa hyntteitä yhteen ei A.N ja Simpan Kimmon yhteiselokaan jatkunut pitkään. Oli ihanat kaksoset A ja A kaksi niin ihanaa tyttölasta. Toinen tytöistä kuoli vissiin tulipalossa jossain ulkomaan lomakohteessa. Ei kumminkaan minua panoni A.N. Nämä nyt on niin vanhoja juttuja ettei varmaan asianomaiset enään edes muista asioita. Minulle ne on mielessä kun eilinen päivä. Kimmokin on menehtynyt auto onnettomuudessa siellä oli hautakivi missä olivat Kimmon isä ja äitikin saman kiven alla.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti