sunnuntai 3. tammikuuta 2021

Katsoi mies ja nais yököt jalkaterääni. Toinen puhui ruususta ja toinen tulpasta. Minäkin pelkään kun kerran jouduin peijasta myöten hoitamaan samanlaista vaivaa mikä oli molemmissa jaloissani.

 Oli jalkani samanlainen kun lääkäri E.E sitä katsoi. Nyt sanoi H. naishoitaja että pitää hänestä kuvauttaa jalkani. Ja tosiaan puhui se veritulpasta  ja mieshoitaja V. puhui ruususta että olisin siitä puhunut en ole puhunut minulla olleen ruusua.  Enkä mistään hengen ahdistuksesta ole puhunut olen puhunut ehkä rintalasta kivuista puntilta varmaan ja tiukoista etunojapunnerruksista  .

 Mutta se on kaukana hengenahdistuksesta. Ei ole ahdistanut enään sen jälkeen kun lopetin astmalääkkeet meni minulle monenlaista ventolinea ja bulmikorttia ja monia muitakin jouduin käyttämään. 

Puhalsin jo meilahdessa uudesti koulutettavaksi mittarit pohjaan niin että joutuivat listaa teipillä jatkamaan. Juoksin parhaan tuloksen allergiasairaalan mäkitesti juoksu määrätyssä ajassa juoksin sen tuli vähän näytettyä kykyjäni kun olisin halunnut parantaa ihmisiä parantajan käsilläni on niissä jumalalliset voimat. 

Sormikoukussakaan en ole ikinä hävinnyt paitsi kerran aurinkomäessä luovutin jollekkin kaverille olin varmaan sen verran maistissani etten tosissani ottanut vetoamme. 

Mutta jos ja kun selvänä vedän sormikoukkua en helpolla periksi anna siksi harmittaa toi aurionkomäen vetomme kun en sitä tosissani ottanut. No onhan se ikävää puhtaassa sormikoukun vedossa kun pelkkiä voittoja oli minulla tililläni vuosilta. 

Yksi miinus jos noin voi sanoa kun ei ollut se kun jurrista pelleilyä. Minä vaan olen semmoinen kun haluan puhtaan suoran kymmeniltä vuosilta. Vaivaa minua pirusti se yksi jurrinen veto sitä pidän tappiona, tilastollinen tappio se oli. Muuten on se puhdas suora voittoja aina monilta vuosilta, kymmeniltä vuosilta mitä olen sormikoukkua vetänyt.

Pahus kun on toi nieluni ollut kumma peijaksen nenäoperaation jälkeen kun rustoa rikkoi lääkäri mitä ihmettelin eihän siellä ruston takana mitään muuta ole kun aivot kysyínkin lääkäriltä jos se olikaan lääkäri kun niin tylyltä tuntui että tekikö se lobotomian minulle kun semmoinen ruston rikkomisen ääni kuului. 

Nyt käyn nukkumaan pikkuhiljaa on kello jo paljon 22,20 se on , kyllä uni jo maittaa  minulle kun olen heräillyt niin aikasin yöllä. Jalkani on aika turvoksissa sanoi hoitaja H. äsken samaa , että on mennyt se pahemmaksi siitä kun lääkärimme kanssa sitä katsoimme ja opiskelijan kanssa. Katsotaan nyt jos jalalleni jotain pystytään tekemään. 

Kyllähän se jossain sairaalassa osaavat jalkani hoitaa ei vaan peijakseen sinne en enään lähde olivat niin outoja siellä nenä verenvuodon takia rustoa rikkoivat menikö ne läpi aivopohjasta. Miksihän piti niiden rustoa rikkoa todella tuskallinen toimenpide.En niin muista mitä minulle tekivät olin niin huonossa hapessa verenvuodosta ja väsymyksestä ja nälästä.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Elämäni tarinat alfa ja omega alku ja loppu.

 Eipä ole oikein runosuoni kukoistanut pitkään aikaan. Täytyy nyt yrittää keksiä tarinaa minun. Käyn kyllä ajoissa tänään nukkumaan että saa...