Oli aamutouhut aamupala ja lääkkeet menee minulla onneksi LITOA enään aamusta 300 mg ja illasta 450 mg pitäisi se loppua kokonaan onkin se niin paha myrkky. En ole koskaan sairastellut niin paljon kun LITO lääkityksen aikana meni sitä ryssän määräämä 1800 mg mikä on ihan myrkytysvaara.
On kyllä perkele kun pannaan venäläiset lääkärit minuakin myrkyttämään lääkkeillään. Kehui saatanat osasto 30 hoitajat joka lääkkeen jaossa kun puhuin oireistani mitä kaikkea on tullut LITOSTA 1800 mg varmaan. Selitti vaan hoitajat että otetaanhan sinulta kerta viikkoon kusi ja verikoetta. Miksi kumminkin oli lohjan osastonylilääkärin mukaan TSH ollut vuosia koholla tod. näk. LITIUM LIITTYEN. Ja todennäköisesti LITIUMIN aiheuttama nefrogeeninen diabetes insipidus vesitystauti. On TSH kilpirauhas arvot mitkä pitkään ovat minulla olleet koholla.
Kysyin kahdelta labraltakin asiaa miksei minulle ole lääkäri ilmoittanut mitään kun olen kaikilla osastoilla puhunut kipeestä olosta. Vapinat pahoja päänsärky jatkuvaa seksihalut ja kyky mennyt lääkkeillä. Unet sekasin nukuin muutamia tunteja yössä. Kysynpä vaan veli venäläinen mikä on teidän motiivinne meitä uskon sotureita myrkyttää sairaaksi.
Ajatelkaa hyvä ihmiset selkin kylän samarian pisaran touhuja kun pisaran kokin Antti Rasinkangaan takia tämmöinen reissu minulle, silmäni yritettiin vammauttaa eikä ole ne vieläkään kunnossa. Kaksi vuotta hupia tommoisten saatanoiden vääräuskoisten koirien takia. Myrkytettävänä ollen jorvista alkean missä kiduttivat minua pienessä kopissa missä ei vessaa eikö vettä saanut mistään. sieltä kellokoskelle semmoisiin myrkkyihin etten tiennyt mistään mitään sieltä ohkolaan missä ryssämieslääkäri löi kuulemma suomalaisten hoitajien puheilla minulle myrkkylääkkeen LITON 1800 MG SEKÄ RISPERIDON LÄÄKKEEN.
Lukekaa oireiluani mikä oli kovaakin kestäen yli vuoden kun eivät sadistit hoitajat eikä ryssälääkärit ottaneet mitään kantaa sairastumiseeni lääkkeistä. Onhan hyvät ja haittavaikutukset otettava huomioon. Mutta kun en ole mielisairas on minua riivannut vaan viinapiru ja se aiheuttanut ongelmia. Olin noin 13 vuotta hupia kiinni mutta viinapiru kuoli päästäni. Otinhan siinä huumepoikien kanssa asuessani konjakkia jonkun verran ehkä vähän liikaakin. Mutta kun en tule konjakista kipeäksi enkö köyhäksi on se niin hyvä tuote.
Kallistahan se vähän oli mutta laadusta pitääkin maksaa. Oli minun niin hyvä olla hurjapää poikieni kanssa isompaa ja pienempää kaveria oli porukssa. Toivotaan että poikani pärjää, nyt kun en enään pysty heitä auttamaan rahallisesti ruuat, juomat, tupakat, asuminen, kaikki kaipaa rahaa .
Menihän siinä minulta kummasti kahden päivän aikana nostettu 4 tonnia ja Harri rotta veti jo aikoinaan isäni perinnöistä minulta 4 tonnia tilinsiirroilla ja käteiset lompakostani olin ollut muisti pois varmaan tai joku tyrkännyt tiputus tippoja minulle.
Jubaa en ymmärrä kun tuli se prisman aukiolla jonkun saatanan lommoposki nistin saastan kanssa uhoamaan minulle ja vaatimaan 760e sakkoa heille huutelustani asunnonsa toisessa päässä olevassa kirpputorissa huumeluukuksi kämppäänsä. Helvetti jos eivät tiedä mitä toisessa päässä vuokralaisensa tekevät johan olisi se kumma juttu kameroita talossa joka kulmalla kai ne näkee ja kuulee ihmisiltä kundien touhusta, poliisitkin kerran piirittivt taloa jotain etsivät ja kerran Jubaa tuli kyttä hakemaan turvaan kun sillä pieni tuomio oli päällä.
Alkoi se saatanan lommoposki nistin paska huutamaan että onko toi joku vasikka sitten selitti saatanan tapettava elukka että hän on niin pieni ja laiha meni se jostain päiväkodin luukusta sisään, varkaisiin mennyt päiväkotiin. Ja saasta minulle huutaa vasikkaa. Juba vielä kiristi minua että olisin jonkun kellon heiltä vienyt ja rahaa pöydältään. Pankkiin pakottivat nämä kaksi tapettavaa nistinpaskaa ja kiristivät minulta 760 eutoa. Saa saatana mennä tommoinenkin Juba ennen aikaseen hautaan niin paljon poikaa auttelin ja kunnossa pidin. Hoidin sen huumeista vissiin mätänevää jalkaansakin skannik hotellissa kun kämppänsä oli hävitýksen kauhistus mätäni Juban jalka siellä pirikämpässä.
Ostin hotellissa Juballe sukkia ja antiseptisillä lapuilla putsasin sen jalkaa. Toinen hyväkäs mätänevä oli minua kopauttaneella Nyyskyllä kädessään. Saa siltäkin saatanalta mätääntyä pää kostaisin rankemman mukaan mutta kun en muista muuta kun tulin yökerhosta kämpillemme hyrylässä makasi joku mustalainen lattialla ja Nyysky ropasi jotain eletroniikkaa lattialla.
Seuraava kuva oli kun olin lanssissa painaen pipollani haavaa päässäni. Ihmettelin oliko se maksettu juttu että minut vammautetaan kun lanssi ja kytät olivat kun tilauksesta paikalla minä en muista niitä soittaneeni.
Jompi kumpi löi minua mustalainen tai Nyysky minä uskon sen nyyskyn olleen. Olisivat vieneet minut peijakseen tikattavaksi ainakin. Mutta jäin kämpille iso vaeltaja puukkoni vieressäni. Eivät olisi saatanat päässeet toista kertaa yllättämään minua. Odotin koko yön elukoita kämpillemme olisin niitä voinut vähän puhuttaa kenen asialla olivat vai oliko tarkoitus minut ryöstömurhata.
Kuulin myöhemmin että olivat sekopäät kuvitelleet kaverini ison Niklaksen olleen kuvaamassa kämpillämme. Mitä helvettiä Niklas siellä olisi yöllä kuvannut voihan sekin kyllä paikkansa pitääkkin kun Niklas on ennenkin kuvannut tilanteita.
Siltä se tuntui kun päässäni oli syvä ventti millä astalolla sitten löivätkään minua. Meni muutama päivä keravan kollien kämpillä kun alkoi visvaa valumaan päästäni soitin lanssin yöllä veivät minut peijakseen, puoleen tuntiin joutuivat vaihtamaan uuden tippapullon käteeni. Joku sinä päässä oli ehkä tulehduksen poikanen. Ajattelin että meni joku astalo Nyyskyltä tai mustalais pojalta aivoihin asti kumma reikä jäi päähäni mikä tuntuu vieläkin.
Onneksi käytiin aivokuvissa magneetissa hyvinkäällä ja ei ollut mitään vammojen aiheuttamaa poikkevuutta aivoissani. Käytiin siis täältä ohkolan sairaalasta tällä reissulla Hyvinkäällä aivokuvissa. On kyllä kumma ettei noita saastoja nistin paskoja saa hoitaa pitäisi niistä saada tapporaha sillähän niistä pääsisi eroon kun purevat kättä kuka niitä ruokkii. Mummoja ryöstävät keskellä päivää ja paskaa tekevät niin paljon kun ehtivät.
Minä en muuten välittäisi nistin paskojen tekosista mutta on minullakin vaan yksi pää ja en sitä mielelläni saastojen nistien anna vammauttaa.
Olen jo aikoineen Nyyskyn pelastanut kusesta kun ajoivat hienon autoni Peten kansa pöpelikköön sanoin poliiseille että annetaan nyt armon käydä oikeudesta.Kun ei poikia ollut sattunut autoni vähän kärsi, ja niin kytät antoi pojille armoa otin pojat puhutteluun. Minä olin kusessa kun ei ollut minulla maksaa tonnia autoni hinauksesta pöpeliköstä pois rantatielle.
Yritin tutultani kenelle lainasin aikoinaan 22 kal. revolveriani kun menivät ne nistejä pelottamaan sillä aseella korsoon. Yritin tosiaan Stebiltä lainata tonnia autoni hinaukseen ettei faijaa tarvinnut häiritä. En saanut Stebiä kiinni joten faijani kanssa hoidettiin homma fiksusti himaan.
Että tämmöistä tarinaa taas tälle päivällekkin olen kertonut tämänkin tarinan aikasemmin mutta jos tulee lukijoita myöhäsemmin kuvioihin. Ja minähän kirjoitan itselleni päiväkirjaa ja toki kun tulee minulle.
JUMALAN PROFETAALISET UNET SILLOIN TULEE TEKSTIÄ MINULLE TUONPUOLEISESTAKIN. ENNEUNIAKIN NÄEN TULEVASTA JA MENEVÄSTÄ. KAIKKEA EN USKALLA KIRJOITELLA VAAN PIDÄN MÖLYT MAHASSANI.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti