Siinä se pyhäpäivä on mennyt kohta, harmi kun on jalkani jalkaterästä niin kipeä ja turvoksissa ettei mahdu saapas jalkaan en päse kaupoille lähtemään.
Tarvitsisin kaupasta proteiinijuomia on ne tehokkaita protskun lähteitä on yhdessä 0,33 dl purkissa 28 g proteiineja.Se on aika tehokas proteiini lähde niitä juon kaksikin purkkia päivässä. On se 56 g proteiinia maksaa purkki protskua 1,75 e eli ei ne ihan halpoja ole. Mutta kyllä minä maksan laadusta on proteiini laatua. Toki voisi ostaa maltoja sun muita proteiini valmisteita.
Kunhan olisin saanut voittamani tonnin valituista paloista olisihan siinä ollut varaa ostella ylimääräisiäkin. Mutta kumma vaan tulikin minulle kaksi laskua talolle päällekkäin siihen meni voitto tonni. Kyllä petyin kun noinkin hyvä tuuri kävi mikä on minulle harvinaista ei yleensä minulla tuuri käy. Ihan kun olisivat jostain olleet tietoisia voitostani miten muuten lähettäisivät tommoisia laskuja kun toi oli noin 1100 e.
Harmihan se oli suunnittelin jo skannik hotelliin menoa yhdeksi yöksi. Olisin ostanut viinakaupasta yhden konjakki pullon lääkettäni Wsop Hennesey konjakki vihreellä teellä ja hunajalla kuumalla vedellä ei maistu siinä konjakki ollenkaan vaan tee ja hunaja. On todella hyvää lääkettä rentouttaa ja väsyttää rehellisellä tavalla. Nukun konjakilla kun tukki ja herään aamulla pirteenä ja työkykyisenä.
Oli meillä ruoka äsken oli muilla kalakeittoa. Minulla ja nuorella tytöllä J. oli vegaaniruoka oli se joku kasvis lihan korvike keitto. En saanut selväämitä oli keitossa lihan näköiset palat mutta eivät toki lihaa olleet, oli ihan hyvä keitto otin myös kaksi leipäsiivua ja päälle vegaani tahnaa. On se hyvää tahnaa antaa se makua leivälle. Jälkiruuaksi oli kahvi ja vegaani pulla.
Harmio kun en ennen tjunnut konjakin ylivoimasuutta verrattuina juomaamme sorpukseen ja aperiittaan mitkä olivat täysin spurkujen juomaa. Juopot eivät muuta keksineet juodakseen kai siinä oli laatu ja hinta tasapainossa. Parhaiten varmaan kävi päähän halvoista litkuista toiset joivat gambinaa sitä sanottiin rähinäviinaksi ja sitä se varmaan olikin.
Hirveitä myrkkyjä minä en pysty kaljaakaan ottamaan pieni tölkki voi mennä. Ranen poika Marco kenen hallinnoimassa asunnossa asuin jonkun aikaa parin kaverin kanssa. Marco ei juonut muuta kun määrätyn merkkistä päärynä siideriä sitä minäkin sain menemään alas oli se hiukan kalliimpaa kun muut mutta oli se laatua.
Mitähän pojille kuuluu olin pakotettu lähtemään kun rahani loppuivat harmittaa vaan kun jäi kaikki tavarani kavereiden kämpille, oli siellä arvokas tekstini 13 vuoden hupituomiolta kirjoitin noin 5500 sivua testejäni. Piti minun vääntää teksteistäni kirja. Uhkasi yksi hyväkäs viedä käsikirjoitukseni sanoin että siitä vaan on se pelkkää päiväkirjaa ja on tiedostoni päässäni.
Häivyin takavasempaan kun alkoivat määrätyt tyypit ihan uhkailemaan minua. Siitä menikin kaikki vituiksi kun taas jouduin hiidenpeltoon pelleilemään lääkkeillä. Panin siellä yli puoli vuotta taskuun lääkkeet huomasi nuori hoitsu tekoni meni se Tomas lääkärin korviin etten syö lääkkeitäni enkä ollut koko aikana syönyt.
Otti Tomas ne listoilta pois ja ihmetteli muistaakseni se sitä kun piti hoitsut kuntoani hyvänä kun lääkkeitä syön vaikken todella ollutkaan syönyt niitä. Olen niin hyvä näyttelijä voin näytellä mitä vaan psykoa. skitsoa, maniaa, masentunutta, vainoa. kaikki käy minulle. On vaan psyykkeelle aika rasittavaa esittää jotain koko ajan yhtä roolin vetoa. Huumepoikien kanssa oli mukava olla ne kun minua ymmärsivät ja etten hullu ole muuta kun siksi että panin rahani haisemaan poikien kanssa törsäsin.
Ihmettelen vaan vieläkin kun Harri rotta veti ainakin 4 tonnia isäni perintörahoja ohi aikoinaan. Ja nyt oli huumepoikien kanssa nostettu pankista kahden päivän aikna 4 tonnia.Kävin osuusankissa keravalla tiedustelemassa kuka oli nostanut rahojani. Kun silloin kun tulin liikenteeseen halusi pankin johtaja jututtaa minua ja liityin omistaja osakkaasi.
Katsoimme nimikirjoitusta millä oli nostettu rahani. Jäi epäselväksi olinko minä käynyt olen kyllä ollut sekasin jos noin paljon nostin. Minulla ei ollut yhtään rahaa lompakossani kämpillä. Olenko antanut poikien neljän kuukauden vuokrarästeihin. Mysteeri on ja siihen sekin tutkinta jäi. Menihän siinä leikkiessä rahat ja terveys poikien kanssa en ketään saanut huumeista kuiville.
Petyin elämään taas kerran harkitsin junan alle menoa. Olin radan vieressä keravan asemalla mutta juna lähestyessään menikin viime tipassa toiselle raiteelle.
Lähdin pyörälläni polkemaan karkuun kaikkia ihmisiä. Ei ollut minulle vettä eikä leipää ei kattoa päänpäälle oli talvi maaliskuu poljin järvenpäähän jos olisin putkaan päässyt kylmästä nälissäni janoissani. Ei poliisit putkaankaan huolineet.
Poljin vanhaa lahdentietä yöllä peijaksen sairaalaan järvenpäästä ei ollut valoja lahdentiellä otin teräsmiehen katseen ja tähtäsin vaan kaistaviivaa pitkin.
Ja nyt olen taas hullujenhuoneella. Kaksi vuotta ollut hupia olen paljon siitäkin selkin samarian pisaran paikasta kirjoitellut. Mistä joku tai jotkut järjesti minut tänne tulette saatanan tekouskovaiset vielä vihani tulette tuntemaan sen takaan ja alleviivaan teille. Olette osasyynä minun sairastumiselleni silmät meni huonoksi kondis muutenkin olen teidän saatanoiden samaria pisaran takia sairastellut kaksi vuotta.
Syyttä lukekaa nyt tarinaani oikeat uskovaiset lukekaa tarinoitani, siitäkin paikasta olen paljon kirjoitellut. Juoppo pisaran kokki oli Antti poliiseja kuukauteen soitteli itselleen kolme kertaa. Ja kerran tuli minulta pyytämään soitanko sille ambulanssin kun hän sekoaa sanoi hälytyskeskuksen tyttö että saanko puukot piiloon hullulta kokilta Antti Rasinkangaalta. Sanoin että tulkaa vaan juo iso Antti itkuviinaa ja puukon otin pois.
Että tömmöinen oli minun vissiittini mukamas uskovaiseen yhteisöön kusettivat minua pahasti ryssä Andrei kuka piti olla talonmies siinä kiinteistössä miksei antanut Andrei varoitusta Antille ja viime kädessä on vastuussa kaikesta Ismo samarian johtaja kenen nimi minulla on vuokrasopimuksessa että on kuiva talo. Kyllä niin vituttaa noi vääräuskoiset koirat teki minulle niin vittumaisesti monessa raamattu uskovaisessa paikassa raamattu kädessä tekevät niin paljon paskaa kun ehtivät. Ja kuvittelevat taivaspaikkansa lunastaneet. ALLAHU AKBAR JUMALA ON SUURI.
Minäkään en jaksanut Antti kokkia ja sitä sen juomista otin minäkin kerran jurrin Antin luona sekin oli juoni kun oli siinä espanjalaisia vuokralaisia yön oli ne häipynyt en usko että minun takiani Antin kaveri Hessu toi meille Antin kanssaa pullot. Ihmettelin mitä myrkkyä se toi kun muisti meni parista ryypystä. Olivat käskeneet minut omalle puolelleni. En kestänyt Antin juomista mikä oli jatkuvaa. Antti kehui ettei hän juonut kun puoli pulloa Hessun tuomaa kovaa myrkkyä.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti