Verenvuotoni saatiin loppumaan nenästä vasta meilahdessa ekaksi veivät minut saatanan paikkaan peijakseen missä rikkoivat rustoa nenäni kautta luulin että tekvät lobotomian minulle sattui niin saatanasti kun rustoa hajosi nenästäni. Ei helvetti tommoinen sairaala eivätkä yhtä nenäverenvuotoa saaneet loppumaan jättivät jonkun putken nenääni mikä seuraavana päivänä täällä ohkolassa ottivat letkun kautta painetta nenästäni oli kuulemma alkanut verenvuoto uudestaan. Meilahdessa sain heti ihanilta naisilta avun vuotooni. En muista oikein mitään koko sairaala reissuilta.
Sen muistan että ihmettelivät meilahdessa miksei heti tuotu minua heille meilahteen. Minäkin sitä ihmettelen miksi näin tehtiin kun olivat peijaksessa ihan kummallisia pari lääkäriä ne vissiin olivat.
Kyllä niin sanottua menojalkaa vippaa, siviili kaipuu on kova tekee mieli päästä maistelemaan konjakkia lääkettäni, siviiliin saisin nyt oman kämpän jostain että pääsisin rauhaan kaikista sekopää lääkäreistä hoitajineen ketkä ovat pahempia kun itse Mengelet kun hoitajien raporteilla lääkärit tekee omat arvionsa.
Sanoi kyllä lääkärin palaverissa ja kolmen hoitajan että määrää hän LITIUM 1800 mg lääkkeen hoitajien puheilla ja nämä saatanat hoitajat sanoo että lääkäri määrää. Niinkun verenpainelääkkeen minulle puhumatta minun kanssani ollenkaan lääkäri.
Kummasti meni silmäni huonoksi siitä lääkkeestä puhui järvenpään silmäaseman lääkäri kaihista mutta miten helvetissä se olisi puhjennut heti sen verenpaine lääkkeen oton jälkeen. Tänään on ollut silmäni parempi kummasti on vasen silmä pahempi. Semmoinen harso menee edestakasin silmässäni alkuun oli paljon mustia palloja näkökentässä. Pelästyin että menetän näköni mikä on tärkein aistini. Minä vaan ihmettelen miten juuri meni silmäni kun määräsivät minulle ilman lääkärin tapaamista verenpainelääkkeen.
Jäi se verenpainelääke pois minulta miksi lääkäri määrää tommoiset myrkyt potilaalle hoitajien puheilla. Mitähän laki siihen sanoo jos tästä leivättömän pöydän ääreen menemme. Menemme vaikka ISRAELIIN PYHÄÄN MAAHAN TUOMITTAVAKSI. TÄMÄ KOSKEE MONIA NIIN SANOTTUJA HOIVAKOTEJAKIN. MISSÄ OLEN SAANUT OTTAA IHAN HENKISTÄ VÄKIVALTAA VASTAAN.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti