Onhan aika hyvin tiputettu LITIUM lääke 300 mg 1800 mg mikä olikin ihan myrkytysvaara kehuivat osastolla 30 hoitajat ettei minulla mitään hätää ole kun ottavat labroja kerran viikkoon. Kumma vaan kun lohjan osastonylilääkärin kirjeessä oli että on TSH kilpirauhas arvot olleet vuosia koholla miksei sadistit minulle ilmoittaaneet mitään. Valitin joka päivä lääkkeen jaossa vointiani pahoja käsien vapinoita päänsärkyä seksihalut ja kyky meni unet ihan pielessä verenpaineetkin heilahteli.
Ei hoitajat reagoineet mitenkään asiaan miksi saatanat valehteli veri ja kusikokeista kyllä varmaan olivat tietoisia sairauksistani. Lohjan osastonylilääkärin mukaan tod. näk. LITIUMISTA JOHTUEN. Vähän tulee toistoa mutta kun on niin rankkaa kerrottavaa teille hyvät lukijani. Jos joltain saisin sympatioita kidutukseeni hiljaista on ollut kyllä kommentejen kirjoittelulle lukijoiltani.
Nefrogeeninen diabetes insipidus vesitystauti tuli LITIUMISTA Lohjan lääkärin mukaan, siihen taas lääke minirin mikä sekin vaikuttaa aivojen kautta munuaisiin.
Kusetti osasto 20 hoitajani lohjan erikoislääkäriä kertomalla paskaa juomisestani ja kusemisestani mikä on ollut samanlaista kun ennen lääkettä luki erikoislääkärin kirjeessä että jos ei lääke tehoa se lopetetetaan. Miksei perkeleen kusettajat minulta kysyneet tilannetta juonko ja kusenko samalla lailla. Onneksi sain lohjan sisätautien hoitajan kiinni ja sain oikastua hoitajien paskan puhumiset.
Voihan olla että tekivät yököt sen johtopäätöksen kun en yöllä hypännyt käytävällä vessassa käyden luulivat varmaan etten kuse paljonkaan. Mutta kun minulla on sorsa mikä on joka aamuyö täynnä kustaa. Kyllä olisi pitänyt minulta hoitajien kysyä miten juominen ja kuseminen nyt menee.
Yrittääkö saada hoitajat lääkäreineen minut huonoon kuntoon. Olen jumpannut huoneessani tiukasti ja salilla käynyt aina kun se on ollut mahdollista.
Ulkoilun olen ottanut ohjelmaani silmäni huonoksi meno oli rankinta kun on silmäni tärkein aistini. Ja määräsi saatanan lääkäri jotain verenpainelääkettä mistä varmaan silmäni huonoksi meni. Vaikka järvenpään silmäaseman lääkäri puhui jotain kaihista. Miten ei minulla ollut silmieni kanssa mitään ongelmaa ennen verenpainelääkettä. Viikon mittasi pamppu P. verenpaineitani mitkä eivät hälyttävät olleet.
Sanoinkin venäläisellle J. naislääkärille että kun siviiliin lähden lopetan kaikki lääkkeet ja vaalin terveitä elämäntapoja niillä varmaan laskee pari kertaa listoissa oleva yläpaine alle 140 mitä pitivät rajana. Muuten olivat paineeni hyvät, kumma vaan ettei lääkäri puhunut minun kanssani mitään verenpaineistani.
Täysin kusettajia nämä on eivät yhtään tiedä minusta mitään kun olen tehnyt tutkivaa journalismiani kymmeniä vuosia lääkäreistä ja hoitajista. Mitä paskaa olen saanut ottaa vastaan, olin viinan takia mielelläni hoidossa, niin sanotusti mutta eivät höperönä silloin minua pitäneet.
Kumma vaan kuin viinapiru päästäni kuoli alkoivatkin hullun kirjoihin laittamaan. Minä olen niin juoni ja hyvä näyttelijä voin näytellä nuijille lääkäreille hoitajineen psykoa, skitsoa, maniaa, masentunutta.
Monessa paikassa olen sylkenyt lääkkeet pois ja hoitajat lääkäreineen kuvittelee että olen kunnossa kun syön lääkkeeni mikä on täyttä kukkua kun syljin ne pois. Vaatii vaan vahvaa psyykettä pelleillä ja näytellä kaikenaikaa. Mutta sillä saan paljastettua pahat ihmiset hoitakoon niin sanotusti oikeasti hulluja sen ymmäränkin mutta kun minä olen vaan alkoholisti. Siksikin on minun vaikea olla sairaiden kanssa yhteisissä tiloissa. Sanonut olen aina hoitajillekkin että hulluus tarttuu.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti