sunnuntai 14. helmikuuta 2021

Niin se lähti päivä taas käyntiin.Heräsin kusihätään muutaman kerran yöllä, sorsa oli täynnä aamusta. Selkin samarian paikasta jouduin syyttä hoitoon juopon Pisaran kokin takia.

Nukuin vielä yöllisen herätykseni jälkeen heräsin noin kello 5.30 ja aloin kirjoittelemaan kynällä. Koneeni avasin vasta äsken ettei tule sanomista yöllisestä kirjoittelustani. Selitti ne kerran osastolla 30 kun koneeni ottivat pois kuukaudeksi muka hoitajien haukkumisesta nimillä.

Eipä siellä paljon nimiä ollut ja kyllä näistä tekemäni raportit pitää ihmisten saada lukea. Mitä helvettiä tämä touhu on lääkkeillä minut ovat myrkyttäneet yli kaksi vuotta minkä hupia olen lusinut selkin samarian pisaran juoppon kokin takia. 

Valitin koneeni viennin hallinto-oikeuteen valviraan ja potilasasiamiehelle koneeni viennin sainkin kumma vaan koneeni heti takasin. Selittivät hoitajat sitä että kirjoittelen yöllä ja kone otettiin hoidollisista syistä minulta pois. Kummasti muuttuikin asia kun valitin muutamaan instansiin asiasta.

Olen paljon siitäkin Selkin paikasta kirjoitellut yhtä kusettamistani sekin oli kun luulin paikkaa raittiiksi mikä luki vuokrsopimuksessani minkä oli muistaakseni kuitannut samarian pomo Ismo Valkoniemi. Oli siellä kumminkin iso Antti pisaran kokki juoppo oli se käynyt nuorta poikaa kurkusta kiinni siitä vähän Antille ärähdin. Soitti iso Antti kolme kertaa itselleen poliisit jotain pikku ukkoja varmaan näki se,  kytät sanoivat minulle että unia näki Antti. 

Kerran piti minun soittaa sille ambulansi että hän sekoaa ja puukot on sillä esillä. Hälytyskeskus sanoi minulle saanko puukot piiloon siellä että uskaltaa ambulanssi tulla sinne. Sanoin hälytyskeskukseen että tulkaa vaan panin puukon piiloon ja vetää Iso Antti itkuviinaa.

Tuli ambulansssi paijaamaan isoa Anttia eivät sitä mihinkään vieneet.Minut veivät lohjan putkaan ja siltä syyttä jorviin kidutettavaksi kolkkoon koppiin missä ei ollut edes veesee pyttyä eikä vesipistettä kiduttivat minua siellä vissiin 12 vuorokautta. 

Ja sieltä jatkui kiduttamiseni Kellokosken talossa semmoisissa myrkyissä pitäen etten muista siitäkään mitään kaaduin kerran yöllä pahasti fudiksessa joskus menneen polveni varaan meni polvi ihan mustaksi onneksi oli se vaan pinta juttu ja parani se hyvin. Kellokosken talosta jouduin ohkolaan edelleen kidutettavaksi kovissa myrkyissä pitäen minua.

Tiputettiin lääkitykseni ihan minimiin ja vointini oli normaali mutta venäläisen mieslääkärin palaverissa missä oli myös omahoitajani M.M sekä mieshoitaja M sekä opiskelija, sanoi venäläinen mieslääkäri että oli lääkitykseni hyvä mutta hoitajien puheille panee hän minulle LITIUM ja RISPERIDON lääkitykset. LITIUMIA nosti se saatana 1800 mg . 

Sanoinkin sille että ryssä on ryssä vaikka voissa paistaisi siitäkös tulikin töistä hakien minut kahden pampun voimin ja siirto hometaloon kellokoskelle. Eli miettikää nyt hyvät ihmiset tämän talon touhuja nistejä paapovat talossa osastoilla 30 ja osastolla 20 oli huumetouhuja jatkuvasti. 

Kundit oli osastolla 20 ihan sekasin onneksi lensi niuvaan väkivaltanen nisti ulkomaan kaveri kun sen kanssa oli ongelmia muutamilla kavereilla. Löi ulkomaan kaveri juuri kuolleelta S.P leuat paskaksi joutuivat sitä käyttämään sairaalassa. Oli S.P jo 67 vuotias ihmettelin kun ei kukaan tehnyt mitään ulkomaan kaverille kostaakseen suomalaisen vanhanliiton miehen kolhimisen. Hyvä että parista nistin paskasta päästiin täältä ohkolasta kai ne huomasi niiden huumetouhut. Molemmat olivat outoja tyyppejä sopivia niuvaan.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Helvetti kun hakkaa tämän talon vajaapäiset oviaan. Ulko oven lyövät kovaa kiinni, menisi se hiljaisempaakin kiinni.

 Laitatin hoitajan avustuksella cetilar rasvan selkääni. Itse laitatin sen selkääni ja jalkoihin loput nyt onkin rasvani loppunut. Täytyy os...