Tein heti aamusta jumppia lämmittelyä varjonyrkkeilyllä ja haarahyppelyllä. Siitä etunojapunnerruksia monta sarjaa toistoineen mitkä menee loppuun asti vetäen. Teen samalla lankutuksia monta sarjaa minuutin kerralla. Jalkakyykkyjä parit sarjat 2x60 toistoa.
Teen samalla venyttelyjä aitajuoksija liikettä istuen lattialla molemmat jalat tehden. Vatsoja tein sängyssä selällään päädystä kiinni pitäen jalkojen nostoja. Vielä vatsoja lattialla nostaen ylävartaloa istumaan muutamat sarjat sitäkin.
Pari kertaa päivässä näitäkin liikkeitä kyllä kondis kohenee pitkällä juoksulla. Vielä kun käyn salilla tekee niin kutaa treenata kunnolla. Huomenna onkin taas salipäivä. Seutulassa aikoinaan treenasin kuusi kertaa viikossa toki tein muitakin treeniä pelaten pelejä joinakin päivinä.
Olin silloin huippu kunnossa todella timmissä. Ajoin vielä siviilissä ikämiehenä Enduroa WR 400 cc Hussellani ja Crossia CR 250 cc Hondallani.
Pysy sitä hyvässä kunnossa silloin ei salia tarvinnut siihen aikaan. Juoksin kanssa lenkkiä noin 6 kertaa viikossa 10-15 kilometriä kerralla. Piti minun mennä nyrkkeilemään Merosen Riston talliin keravan nyrkkeilijöihin.
Seutulan työsiirtolassa treenasin kaverini kanssa hanskoilla mitkä isäni sai Merosen Ristolta ottelimme kaverin kanssa ruokatilassa pamppujen siunauksella. Onhan vähän harvinaista että saa linnoissa ainakaan harrastaa nyrkkeilyä. Mutta minähän olinkin erikoismiehiä linnoissakin ja toki leirillä. Olin seutulassa urheiluvetäjän tittelillä lusimassa. Riihimäen keskusvankilassakin olin vankiohjaajan tittelillä vetämässä korikset pojille vintin aulassa pelasimme. Tunsivat minut kenkä keravana oli minulla talon fudis kun tiesivät minun tulevan aina pihalle ulkoiluun pallo mukanani.
Olihan hienoa kun prätkän sain hussen muuttuihan elämäni siitä täysin pitkin radoilla ajelin lukekaa on tekstiä minunkin lipoistani kun isäni sai minut ihan raivoihin. Isälläni todettiinkin paha dementia siksi se varmaan raivareitakin sai.
Isälleni työnnettiin pilleri purkit taskuun ja minua myrkyttämään. Kysymme vaan miksi halusitte pilata elämäni. Nytkin sulkemalla minut vuosiksi tänne ohkolan sairaalaan pakkohoitoon ja pakkolääkityksiin. Lukekaa miten ryssät minut myrkytti sairaaksi lääkkeillään LITIUM 1800 mg sekä RISPERIDON lääkkeet.Nyt menee enään 300 mg LITIUMIA mikä piti lopettaa kokonaan, pahan sairasteluni takia tuli paha verenvuoto nenästäni jouduin ambulanssilla ekaksi peijakseen missä en ole apua saanut en nytkään jouduin meilahteen seuraavana päivänä missä sain avun.
Miten helvetissä ja millä saatanan oikeudelle tulee saatana ryssät minua sotilasta myrkyttämään. Tänne suomeen isoisäni sai räjähtävän luodin käteensä pahasti sitä satuttaen ei antanut Toivo kättään poikkasta ja tuli se vielä sodan jälkeenkin työkaluviilarina toimeen sillä kädellään.
Tuli Toivolla sodan jälkeen viikonloppu pullo kuvioihin sen verran sota sekoitti sen päätä. Asuin mummon mökissä isoisäni ja mummon sekä Inkeri tätini kanssa kun oli perheemme hajalla kun isäni ryyppäsi siihen aikaan.
Tätini Inkeri uhrasi elämänsä hoitaessaan isoisääni kotona sen kuolemaan asti. Ja sitten mummon vielä kotona ja tervarissakin käyden vissiin joka päivä mummoa syöttämässä ja hoitamassa. Kummasti vaan meni minulta ohi mummon mökki ja Inkerin kerrostalo huoneisto.
Sain vähän rahaa mutta oli Inkerillä varmaan tarkoitus minulle mökki ainakin jättää. Kun varmaan olin Inkerille läheisin. Kävin katsomassa mökin oli siinä enään piippu pystyssä kun sodan jälkeen. Kyynel tuli herkän pojan silmiin.
Kun asunnoton olin talvipakkesella jouduin pyörälläni polkemaan lämpimikseni. Yötä myöten poljin olin niin väsynyt ja nälissäni että piti nukkua porvoossakin ojan penkalla lumessa. Siksi vihaan ihmisiä niin paljon ovat ne niin pahoja petoja myös toinen toiselleen.
HYVÄ ETTÄ ON JUMALA OLLUT KUULOLLA KORONAVIRUKSEN JÄRJESTÄEN IHMISILLE. SAISITTE MENNÄ KAIKI PAHAT IHMISET HELVETTIIN PAHALLA TAVALLA KITUEN TUSKISSANNE. KORO KORO KORO.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti