sunnuntai 21. maaliskuuta 2021

Kysyin lääke jonossa suomi hoitajilta mikä oli venäläisten lääkäreiden motiivi minulle määrätä LITIUM 1800 mg lääke ja vielä RISPERIDON siihen päälle. Sairastuin noista lääkkeistä.

 Sairastuin pahasti ryssän laittamasta LITIUM 1800 mg lääkkeestään sekä RISPERIDON lääkkeistään. Nefrogeeninen diabetes insipidus vesitystauti tuli siitä kuulemma sanoi lohjan osastonylilääkäri S.V ja olivat antaneet väärää infoa osastolta 20 etten juo päivällä niin paljon enkä kuse yöllä. Minä kusin sinä yönäkin sorsani täyteen. 

Mikseivät minulta kysyneet sitä ja taas siihen vesitystautiin lääke MINIRIN 60 MG 2 KERTAA PÄIVÄSSÄ. Helvetti jos näiden puheilla lisää lääkettä tulee. Miksi kysynpä sitä vaan olen sanonut joka lääkkeen jaossa osastonylilääkärin lohjalta S.V kirjeestä jos ei MINIRIN toimi silloin lopetus.

Tein kyllä lohjalla selväksi etten ala mitään MINIRINIÄ syömään, sanoin jos en juo kuuden jälkeen illalla niin en kusekkaan yöllä varmaan.

TSH  KILPIRAUHAS arvot olleet koholla vuosia miksi on pimitetty minulta labrojen tulokset kun kehuivat hoitajat osastolla 30 että otetaanhan minusta kusi ja verikokeita. Alkuun niitä otettiin kerta viikkoon jatkossa harvemmin. 

Puhuin monelle hoitajalle huonosta voinnistani ja pahoista vapinoistani, käsissä pahimmat. Unet ihan sekasin ja jatkuva päänsärky oli minulla öisin pahimmat seksihalut ja kyky meni spermaa ei tule. Kokonaisvaltanen huono olo oli minulla jatkuvasti,  töissä kyllä kävin. Kun sitkeä olen en turhaan ole sotaveteraanien infalidejen opppipoika en periksia anna helposti. 

Niin kun ei antanut isoisänikään kun sai se räjähtävän luodin käteensä. Meinasivat rintamalla poikkasta sen käden ei Toivo isoisäni antanut kättään viedä. Tuli hän vielä työkaluviilarina toimeen työelämässä vaivaiselle kädellään. Kyllä kääntyy Toivo Hyvönen Isoisäni haudassaan miten minua kohdellaan Suomessa miten tämä on mahdollista. Lunasti isoisäni kädellään tämän maan minulle miksi kidutettavaksi suomessa jouduin. Ja kenen toimesta kysysymme vaan sitä jengini kanssa,

Juontaako sieltä asti venäläisten toiminta kun minua lääkitsevät pahoilla lääkkeillä mistä sairastuin. Olen ollut kun terveyden perikuva aina talossa kun talossa pitänyt itseni ja poikani kunnossa. Minulla on keravallakin hyvä kaverini Vadim kenen kanssa emme saaneet apua hälytyskeskuksesta ja kaverini Jari teki kuolemaa. Minä sain saatanan suomalaisten perkeleiden takia noin 13 vuotta kidutusta laitoksissa leipoivat järvenpään kytän mukaan minulle hupituomion. 

Onneksi venäläinen kaverini Vadimikin tietää tilanteen. En hupia lusinut olin jatkuvasti ajan hermoilla, Ja jaksoin hyvin lusia kostoa kaikille ajatellen. Tulette rosvot ja poliisit luokseni viimeistä voitelua hakemaan. Miksi kysynpä vaan sitä tiedätte varmaan mitä sanon kyrville tyypeille vihollisilleni. 

MENKÄÄ HELVETTIIN SINNE TEIDÄT SIUNAAN. OLI MINULLA ESPOON HAUTAUSMAALLA KAKSI KREMATORION UUNIAKIN VIEREKKÄIN. ARI LUMPEELLA ON HAUTAUSTOIMISTO KERAVALLA SEUNALANTIEN KULMASSA.

 RAHA MEILLE HAUTA TEILLE RAHAA TULEE JOKA TUUTISTA NIIN PALJON ETTEI PASKALLE TAIVU. TEHKÄÄ VAAN IKÄNNE PASKADUUNEJA JA SAIRASTUKAA MINÄ KERÄÄN POTIN AINA LOPPU PELEISSÄ. ON KAIKKI TURHAA ELÄMÄSSÄ KUN HAUTA KUTSUU JOKA TAPAUKSESSA. HERRALLE KIITOS. 

JA MINUN VIHOLLISILLENI PASKANEN LOPPU KUMMA KOHTALO ON KAIKILLA VIHOLLISILLANI. KUOLEE NE PASKOILLA TAVOILLA ON JÄRJESTÖ NIIN LAAJA KANSAINVÄLINENKIN. MINÄHÄN VAAN TEIDÄT MERKKAAN MUUT HOITAA PASKASEN DUUNIN. OLENHAN HELVETIN ENKELI HAUTAUSMAAN MIES YKSINÄINEN SUSI.

OLISIN PARANTAJAKSI ALKANUT MUTTA EN PÄÄSSYT HAIKKOON HIEROJAKSI KUN OLI MINULLA RAUHAKYYHKY TATUOINTINI RANTEESSANI. SE SIITÄ ALOINKIN PIRUKSI LYÖMÄÄN JENGIÄ UUNIIN SANON VIELÄ ETTÄ VIIMENEN PARI UUNISTA ULOS.

OTA VUOTEESI JA KÄY JENGI NOUSEE VIELÄ PYSTYYN. HAH HAH HAH 

Sanoi kyllä venäläinen lääkäri että määrää hän minulle LITIUMIN 1800 mg suomi hoitajien puheilla pesi se kätensä hommasta  EI TYHMÄ TYYPPI. Kun minä tarkka tutkija olen huomaan ja tajuan kaiken. 

SIMON WIESENTHALIN HENKI ELÄÄ. SUURI NATSIEN METSÄSTÄJÄ. EIKÖHÄN MOSSADKIN SEURAA SUOMEN TOUHUJAKIN KUN TIUKIN SALAINEN PALVELU SE ON. OLEMME SEN SUUREN PIRUN  KINTEREILLÄ SE ON LÄHELLÄ JA KAUKANA.MIETTIKÄÄ NYT HVÄT IHMISET JA LÄÄKÄRIT MIKÄ ON HIPPOKRATEN VALA JA LÄÄKÄREIDEN JA HOITAJIEN ETIIKKA.

Kumma kun aloitti suomalainen mieshoitaja minulla verenpaineen mittauksen kerta päivässä. Oli muutaman kerran yli 140 yläpaine minkä se sanoi rajaksi. Minä uskon että saisin lääkkeet jättämällä ja terveellistä elämää viettäen paineeni vieläkin paremmaksi. Otin linnan miehen vaistolla kaikki mittaustulokset ylös eikä ne hälyttävät olleet. Joku paine oli yli 140 kun olin huonosti nukkunut ja muutenkin hermostunut kaikesta minulle aiheutetusta paskasta. 

Kumma vaan linnan miehen vaistolla katsoin lääke kipon oli siinä ylimäääräinen pilleri. Kysyin sitä naishoitajalta sanoi se että se on verenpainelääke. Kieltäydyin ottamasta sitä pakotti nuori hoitaja sen ottamaan. Kun lääkäri määrää sanoin sille että miten voi lääkäri määrätä minulle lääkkeen tapaamatta minua ollenkaan. Sanoin ettei lääkäri määrää minulle mitään lääkettä ilman minun suostumustani.

Luulette että saatte tehdä mitä huvittaa mutta kaikki ei ole hulluja täälläkään. Minäkin olen alkoholisti  en hullu sillä lailla kun te sen käsitätte. Onhan teidän helppo noita reppanoita myrkyttää niin kun huvittaa kun eivät alistetut osaa puoliaan pitää.

SITTEN PAHIN ASIA KUN MENI HETKESSÄ SILMÄNI HUONOKSI UUDEN VERENPAINELÄÄKKEEN OTON JÄLKEEN. SEMMOSIA MUSTIA PALLOJA MENI SILMISSÄNI SEKÄ VAALEAA HARSOMAISTA VERKKOA. 

NYT ON OLLUT PARI PÄIVÄÄ SILMÄNI HIUKAN PAREMMAT MUTTA PUOLIVUOTTA ON SILMÄNI REISTAILLEET. VASEMPAAN SILMÄÄNI JÄI HARSOA NÄKÖKENTTÄÄN. LOPETETTIIN SE VERENPAINELÄÄKE SEN JÄLKEEN KUN OLI JO SILMÄNI HUONOKSI MENNYT.

KUMMA KUN MENIMME HOITAJAN KANSSA JÄRVENPÄÄN SILMÄASEMALLE OLI KUMMA LÄÄKÄRI SIELLÄ,  VANHA UKKO SELITTI SE ETTÄ OLISI MINULLA KAIHIA. MUTTA EI SELVINNYT SILTÄ MITEN JUURI VERENPAINELÄÄKKEEN JÄLKEEN,  PUHKEAISI KAIHI MINULLE. KUN EI OLE MITÄÄN ONGELMIA SILMIENI KANSSA MINULLA OLLUT,  MUUTA KUN JO VUOSIA VAIVANNUT LÄHINÄKÖ HEIKKO MIHIN OLEN LASIT HOMMANNUT.

 KÄVIN PITKÄLLÄ TUOMIOLLANI KELLOKOSKELTA JÄRVENPÄÄSSÄ OPTIKOLLA KLAUKOOMA TESTIT JA VIIMESEN PÄÄLLE SILMIIENI TUTKIMUKSET. EIKÄ MITÄÄN HÄIKKÄÄ TODETTU SILLOIN SILMISSÄNI. 

KYLLÄ OLISI OLLUT ELÄMÄNI ERILAISTA KUN HAIKON KARTANOON OLISIN PÄÄSSYT. OLIN NIIN ERIKOISMIES JO MEILAHDEN ALLERGIA SAIRAALAN TESTEJEN OSALTA JUOKSIN PARHAAN TULOKSEN MÄKITESTI JUOKSUSSA. PUHALSIN MITTARIT NIIN POHJAAN ETTÄ JOUTUIVAT LISTOJA TEIPILLÄ JATKAMAAN KUN LOPPUI LISTOISTA TILA.

 ÄLYNI TODETTIIN HUIPUKSI HYVINKÄÄN ÄLYKKYYS TESTEISSÄ. MITEN ON SITTEN PÄÄTÄNI RASITETTU KAIKELLA TAVALLA LÄÄKKEET PAHIMMAT.  MIETTIKÄÄ TÄMMÖINEN SUURI AJATTELJA PITI MINUN ALKAA RAKKAUDEN JUMALAKSI MUTTA ITSE PILASITTE KAIKEN KIDUTTAMALLA MINUA KAIKELLA TAVALLA. KÄRSIKÄÄ SIIS KORONA VIRUKSESTA. NYKYÄÄN TOIVON VAAN MAAILMAN LOPPUA MISTÄ JO KERRAN UNTA NÄINKIN.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Kello on 14,56 ruoka on kello 17. Nälkä ei ole yhtään mutta syödä täytyy.

 Parin tunnin päästä on ruoka katsotaan mitä ruokaa tulee meillä. Katsotaan nyt mitä syödään nälkä ei ole yhtään.. Tuleekin puuro keitolla i...