Tein heti aamusta sellijumpat tein varjonyrkkeilyä sekä etunojapunnerruksia ja lankutuksia tein myös hyvät venyttelyt. Otan varjonyrkkeilyissä monon myös mukaan nostaen jalkaa korkealle. Nousee jalkani vieläkin korkealle yli kahteen metriin olen sen verran notkaeassa kunnossa. Kun joka päivä jumppaan ja venyttelen pysyy sitä hyvässä kunnossa kunnon jumpilla. Salillakin käyn pari kertaa viikossa ajattelin lisätä salikäyntejä. Vaikka kolmeen kertaan viikossa saisi sillä vähän paremmin tehoja ulos minusta.
Kohta lähdenkin aamupalalle on se viikonloppuna vissiin kello 8 onkin hiukan nälkä minulla. Meinaan pyytää oman hoitajan vaihtoa J. hoitajaksi kun sen kanssa synkkaa niin hyvin. Oli se onneksi minun ja lääkärin palaverissa mukana. Kysyi lääkäri J. hoitajalta onko voinnissani tapahtunut muutoksia kun jäi LITIUM myrkkylääke minulta pois. Sanoi hyvä hoitaja J. ettei mitään ollut tapahtunut minussa muutosta. Vähän kävi korvaan miksei venäläinen mukava naislääkäri minulta kysynyt vointiani.
Kun minä voin näytellä mitä vaan skitsoa, psykoa, maniaa, masentunutta mitä toki olenkin ollut vuosia pojan äidin takia kun hylkäsi se minut ja lapsensa sen ollessa ihan pieni.
Isäni vielä otettiin siihen ykköseksi pojan asioissa ja isäni pilasi poikaa kaiken aikaa leikki poika aamusta pöydällä tippui se kivilattialle oli pieni siinä tajuttomana kun nostin sen itkien sänkyynsä. Isäni tuumasi vaan että huoran pentu.
Paijasin poikaa hellästi ja siitä se tokeni minä nyt hieron vaikka kuolleen henkiin parantajan käsilläni. Kuka minuun uskoo se pelastuu herramme jeesuksen nimissä.
Oli aikoinaan hieno lääkäri Pekka Tuomola sosiaalisairaalassa pelasin ainoana henkilökunnan lentopallojoukkueessa Pekan kanssa pelasimme. Pekka on ainoa lääkäri kenen olen antanut tutkia eturauhaseni pepun kautta kun oli minulla vatsaoireita. Olen pelännyt homoja niin paljon lukekaa mitä ovat minulle yrittäneet tehdä pari saastaista vanhaa homoa olin ihan nuori poika silloin. Ja on kyllä perkele jos joku niitä saatanoita puolustaa. Otin poikani sosiaalisairaalan sen ollessa ihan pieni 5-6 vuotias olimme siellä yhtä perhettä kaikki. Auttelin siellä perheosaston äitejä lapsineen. Kysykää joltain isältä jos sen ainoan pojan homo raiskaa. JA KUN JEESUS LAPSEN JOKU YRITTÄÄ RAISKATA .
On noi nykyiset omat hoitajat semmoisia etten niiden kanssa halua asioida. On molemmat koko päivän tietokoneella. Hoitaja J.seurustelee potilaiden kanssa ja heittää läppää. Mikä minusta kuuluukin hoitajien tehtäviin, eikä naputella tietokonetta kaiken päivää.
Kai ne tekee raporttejaan, pitääkin tilata kirjaamosta niiden raporttejen kirjoitukset saa ne muistaakseni sieltä tilattua. Minulla on oikeus saada luettavaksi mitä paskaa minustakin ovat kirjoittaneet. Venäläinen mieslääkäri kirjoitti minusta ihan paskaa tarkkailulausuntoonsa.
Miten saatanassa saa joku venäläinen lääkäri minusta kirjoitella ja vielä jos on siinä joku idiootti hoitaja tehnyt raporttejaan. Kun eivät yhtään minuakaan tunne kukaan tässäkään talossa saa venäläinen tommoisia valehteluja kirjoitella ja suomalaiset eivät tee mitään.
Miksi on tämä maa myyty, kun isoisänikin lunasti maan minullekkin kätensä melkein uhraten, ei antanut Toivo Hyvönen isoisäni kättään viedä rintamalla räjähtävän luodin sitä vahingoittaessa.Tuli hän vielä työkaluviilarina toimeen sodan jälkeen . Kyllä saatana kääntyy sotainfalidit veteraanit haudoissaan minun kohtelustani. Ikäni olen vaalinut terveyttä treenaten linnoissa kovaakin.
Kumma kun en saa apua tilanteeseeni edes serkkuni pojalta kuka on nelinkertanen kiekonheiton suomen mestari ja varmaan suomen riskeimpiä vangin vartijoita. Minua hakataan putkilla päähän kamanistejen toimestakin miksei Mikko sukulaiseni tee mitään hyväkseni lyökää ne rundiin ja vääntäkää niin solmuun etteivät enään pysty pahojaan tekemään. Jää nistin paskoilta mummojen ryöstelyt ja muu paskan tekeminen.
Tämän sanon vaan 12 kertasen venkulan suulla ei minun aikanani ollut tommoista rupusakkia kun nistit on. Kyllä olisi mummojen ryöstelijät ollaat kanssani kusessa taloissa. Myös lapsille pahaa tehneet lukekaa sekin nikinmäen attendon tarina kun Jammu setä Siltavuoren pilaamaa Reijoa autoin, sen tytär tehnyt itsarin ja pienelle pahaa tehty. Jouduin raudoissa peijaksen kidutus paikkaan kellariin. Miksi rakastaako suomalaiset tommoisia hirviöitä mikä sekin Jammu setä oli. Lukekaa maailma suomalaisten touhuista jos te lapsianne yhtään rakastatte.
Saatanan venäläiset, toinen venäläinen määräsi minulle myrkky LITIUMIN 1800 mg mistä sairastuinkin pahasti sekä RISPERIDON lääkkeen. Oli vaan venäläinen niin juoni että pesi kätensä asiasta minun myrkyttämisestäni. Kun sanoi se että suomalaisten hoitajien puheilla määrää se LITIUMIN 1800 mg.
Oli palaverissamme nais omahoitaa olevinaan M.M sekä mies hoitaja M sekä opiskelija. Kumma on näiden touhu pitävät minua vissiin yhtä tyhmänä kun itse ovat kun selittää hoitajat vuodesta toiseen että lääkäri määrää.
Pahin on minulle tehty paha, kun määrättiin minulle ilman lääkärin ja minun tapaamista verenpainelääke meni kumma vaan hetkessä silmäni huonoksi en nähnyt kunnolla semmoisia mustia palloja meni silmissäni. Jäi vaiva sen lääkkeen lopetuksen jälkeen minulle semmoista vaaleaa harson tapaista menee vasemmssa silmässäni. Mikä häiritsee jatkuvasti jokapäiväistä elämääni.
Kumma vaan kun todella outo silmäaseman mies lääkäri sanoi että olisi minulla kaihia silmissä.Kumma vaan kun sekin lääkäri puhui vaan mielenterveydestä. Ei kaihi noin pahaksi muutu hetkessä olen melko varma että oli se minulle määrätty lääke.
Se on perkelettä jos käsittä ja jaloitta pärjää mutta jos sotilaalta silmät menee se on maailman loppu. Lopetettiin se verenpaine lääke heti, minulla ei ole ollut paineissani ihmeemmin ollut häikkää, nytkin aloin vegaani ruokailijaksi voin suolan jättää ruuasta ja kahvinkin pois sekä energiajuomat terveellisiä elämäntapoja noudattaen, kaikkeni teen ilman lääkityksiä jos sillä saan paineeni normalisoitua. On todella psyykkeelleni rankkaa syödä lääkkeitä mitä en tarvitse.
Sanoin lääkärille että ryssä on ryssä vaikka voissa paistaisi. Paloi vähän pinna suomalaisiin hoitajiin sanoin siinä hoitajille että kertoo venäläiselle lääkärille miten minua myrkytettiin tullessani kellokoskelle. Saastat löivät semmoiset myrkyt että kaatuilin yöllä. Kyllähän alkoikin ohkolassa möyhentämiseni osastolta toiselle heittely.
Kai venäläinen siitä otti itseensä mitä sanoin venäläisestä. Minulla on rakkaita ystäviäkin veli venäläisissä Vadim on läheinen jollain tavalla. Kunnioitan veli Venäläistä hieno maa ja hieno kansa. Minä en olisi mennyt aikoinaan heitä vastaan sotimaan, olisin lyönyt lapaa ja rajat olisi ollut auki.
Herrathan ne pani pojat vastakkain lukekaa Viljo Tahvanaisen kirja erikoistehtävä Marskin ja Stalinin salaisia asiakirjoja. Minä en ehtinyt kirjaa paljon lukea kun jäi kaikki tavarani keravan piri luukkuun.
Lukekaa jengi tämäkin ja tehkää jotain puolestani.Vai hupiako koulutin vuosi kymmenet monta yksikköä linnoissa. Ketään emme taloissa niin sanotusti rasittaneet olimme jumalan sotureita kaikki vanhaliitto, niin hyviä olivat siihen aikaan vankitoverini.
Jos olisin joku päälikkö vapauttaisin melko kaikki vangit paitsi ihan kusipäitä. Nykyään on kuulemma kotini Riihimäen keskusvankilakin lokeroitu pelkäävät toinen toisiaan. Kuulemma taloissa vituilleen on talot menneet kun me vanha litto lopetettiin lusimiset.
Oli kaverit talossa kun talossa hyviä kavereitani. Ajoimme isäni Martti Hyvösen kanssa keravan nuorisovankilan ohi lahden tietä sanoin isälleni että menen ekaksi tarkkailuluokalle ja sitten tonne vankilaan puiden reunustamaan kartanoon. Isäni vaan hymähti että siinäkö on urasi sanoin että näin on olin varmaan silloin noin 6-7 vuotias.
Toki opettajani Paavo Pautio hakkasi minua kirjoitti Paavo taululle kuninkas huusin sille että että se on Kuningas. Vei Paavo minut siivoushuopneeseen ja löi lintsareita huusi se pyydä anteeksi en pyytänyt siitä alkoikin lintsaamiskierre minulla Mikon kaverini kanssa lintsasimme paljon.
Järjestivätkin minut töihin hakalan kallion kupeessa olevaan erikoishitsaamoon, erikoishitsaamo terästyö. Olin siellä kuusi tuntisia päiviä ja perjantaisin tenttasin läksyni lapilan koululla. Olisi se lapila ollut hienoa paikkaa asua lapilan kartanot ja kaikki siinä vieressä pitäisin siinä nuorisotilaa kutsuisin kaikki vanhat keravalaiset juhliin ja pyytäsin anteeksi syntymääni.
Mikä on näissä venäläisissä lääkäreissä miksi otetaan meitä sotilaita venäläiset lääkärit myrkyttämään lääkkeillä miksi luen sen, kun sairastuin pahasti noista myrkky lääkkeistään.
LITIUM 1800 MG SEKÄ TOINEN PASKA LÄÄKE OLANTSAPIINI 20 MG MISTÄ MENEE VATSANI PILALLE. MENEE MYÖS ABILIFY 20 MG SEKÄ FELODIPIN 10 MG EN OLE NÄISTÄ LÄÄKKEISTÄ PUHUNUT LÄÄKÄRIN KANSSA MITÄÄN. KUMMASTI ON NE VAAN LISTOILLA OLEN YLEENSÄ SYLKENYT LÄÄKKEET MONESSA MESTASSA POIS JA OVAT PÖLVÄSTIT LÄÄKÄRIT HOITAJINEEN PITÄNEET MINUA TERVEENÄ LÄÄKKEIDEN ANSIOSTA.
LUKEKAA AJATUKSELLA EIKÖ SEKIN OLE RISTIRIITANEN ASIA KUN EN SYÖ LÄÄKKEITÄ PIDETTÄÄNKIN MINUA TERVEENÄ OLEN TODELLA NIIN HYVÄ NÄYTTELIJÄ. NYT KUN OLEN TÄÄLLÄ OHKOLASSA ASUNNOTTOMUUDEN TAKIA, SIKSI OLEN TÄNNE JÄÄNYT KIRJAANI KIRJOITTAMAAN. JA TEKEMÄÄN TUTKIVAA JOURNALISMIANI. FIRMANI KIITTÄÄ OLETTE SUOMALAISET NIIN HYVIÄ LUONNE NÄYTTELIJÖITÄ. JA TAPSAA SITEERATAKSENI TÄMÄ TARINA ON TOSI.
Myrkyttäisivät vaan omia agenttejaan kun niitäkin palaa jatkuvasti. Ja myrkyttäisivät vaan urheilijoitaankin kun eivät ne pääse edes kisoihin mukaan kun huumaavat itseäänkin. Puhun myrkyistä kun minä en yleensä syö mitään lääkettä mielelläni. Sama kun syöpä puhkeasi minulle en varmaan siihenkään lääkettä ottaisi.
Tapan itseni mielummin kun jään johonkin pirun paikkaan kärsimään vuoteeseen sidottuna. Menee sotilaani saappaat jalassa niin sanotusti.
JUMALANI OMAT ELÄMME TÄTÄ AIKAA MIETTIKÄÄ SITÄ VIHOLLISET TOISILLEEN MIKSI SIIS SODIMME TOISIAMME VASTAAN. TULEE TOINEN SUKUPOLVI PERÄSSÄMME. KAI KAIKKI VANHEMMAT TOIVOO RAUHAA MAAILMAAN. SYYRIASSA LAPSET ITKI MINÄ ITKIN AUTIOTALOISSA HEIDÄNKIN PUOLESTAAN. PITÄISI OLLA HYVÄ ELÄMÄ KAIKILLA IHMISILLÄ TÄMÄ LYHYT AIKA MITÄ TÄÄLLÄ OLEMME TÄTÄKIN AIKAA.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti