lauantai 15. toukokuuta 2021

Tarinaani tälle aamulle nukkumaan kello 23 illasta ja heräten aamusta 4.15 kynällä tarinaani.Jumalan sotureita tarinaa elämäni taipaleelta. Elämäni tuhoamista mistä tarinoin.

Heräsin tosiaan kello 4.15 kynällä kirjoittelin tarinoitani. Avasin koneeni ja aloin kirjoittelemaan tarinaani aamusta,  kohta lähden potilaskeittiölle inkivääri teelle hunajalla. Aukeaa keittiö kello kuusi ja pääsee keittiölle.

Tuli eilen kellokosken sairaalasta ohjelma kyllä kiduttivat pahasti hulluja jo silloin malariaa tartuttivat potilaisiin,  arkkuun laittoivat verkko päälle ja ammeeseen moneksi päiväksi verkko päälle. Helvetti on hyvä kun sairastelee ja vanhenee mielisairaan hoitajatkin,  tulee niille vielä mieleen pahat tekonsa. Toki oikeasti hulluja pitikin kiduttaa. Mitä sitten olivatkaan tehneet pahantekijöitä pitääkin rankaista.

Miettikää miten jeesus kärsi ristillä on kaikki JUMALAN suurta suunnitelmaa. Kummasti miettii mielisairaan hoitajatkin pahoja tekojaan kun alkaa heitä kuolema kutsumaan. Lobotomiaa tekivät sairaille tuhoten heidän aivojaan. Minä en noita pahoja tekojaan noteeraa kun JEESUSTA kidutitte kärsikää nyt nahoissanne.

Ettekö ymmärrä miten on JUMALA suunnitellut kaiken teette pahaa toinen toisillenne. Ihan hirveyksiä tekevät täälläkin ohkolan sairaalassa minutkin sairastuttivat LITIUN lääkkeellä tod. näk. lohjan ostonylilääkärin mukaan TSH kilpirauhas arvot olleet vuosia koholla mitkä minulta pimitettiin vuosiksi. Nefrogeeninen diabetes insipidus vesitystauti puhkesi lääkärin mukaan LITIUMISTA johtuen.

Kysyy firmani vaan miksi näin teitte mikseivät hoitajat eikä venäläiset lääkärit noteeraneet mitään puheisiini  sairastumisistani osastolla 30 selittivät vaan ettei minun tarvitse huolestua kun otetaan minusta jatkuvasti kusi ja verikoetta. Kummasti vaan varmaan venäläinen naislääkäri passitti minut akuutti osastolle 20 syyttä,  sen takia kuulemma että olen karkaamassa sain valituista paloista 1000 euroa sanoin lääkärille että anna minulle loma niin pääsen konajkkia maistelemaan.

Sairastuin pahasti lääkkeistään mitä myrkyiksi sanoin. Vapinat käsissä pahimmat olivat jatkuvaa,  en voinut kaupoilla kunnolla edes korttiani viilata kun ei kädet totellut. Tavaroita tippui käsistäni sanoin siitäkin oireyhtymästä hoitajilla ei mitään kannanottoa heiltä. 

Yksi nätti naishoitaja sanoi minulle vapinoistani että kuuluu se asiaan.  Käveli se kaksinkerroin kerran osastolla sanoin sille että mikä sulla on kuuluuko toi asiaan ja tarviiko se lääkettä.Kysyin menikö selkänsä puntilla ja nauroin kun sanoi se puntilla sattuneen jotain. 

Niin se JUMALA rankasee pahantekijöitä. Oli jatkuvaa päänsärkyni jouduin osastolla 30 syömään eniten särkylääkkeitä mitä koskaan olin syönyt öisin pahinta oli särky. Uneni olivat sekasin pahasti nukahdin hyvin mutta heräsin parin tunnin päästä. Seksihalut ja kyky vietiin lääkkeillä. 

Yksi pahinta oli minulle vääryydellä laitettu verenpainelääke ilman minun ja lääkärin tapaamista. Meni kummasti samaan aikaan minulta silmäni huonoksi verenpainelääkkeen oton jälkeen mikä heti sen jälkeen lopetettiin minulta kun saivat silmäni pilattua. 

Mustia palloja meni silmissäni jäi vielä  sen lääkkeen lopettamisen jälkeen vasempaan silmääni tommoinen vaalea harso näkökenttääni. Mikä häiritsee minun jokapäiväistä elämääni. Puhui silmäaseman lääkäri järvenpäässä kaihista jotain, mutta miksi se olisi juuri puhjennut lääkkeen oton jälkeen. 

Saatana kyllä teillekkin vielä kuri löytyy. Sen takaan ja alleviivaan ette lahjaksi tuhoa elämääni saatte kostoni tuntiea nahoissanne. Kuulun niin isoon organisaatioon. LINNOJEN MAFIAAN. Ja meitä on paljon samoin ajattelevia jumalan sotureita. Kansainvälinen on organisaatio. JUMALAN SOTUREITA OLEMME KAIKKI KETKÄ SEN OIVALTAVAT OIKEALLA TAVALLA. Saa JUMALA kostaa puolestani tunnette sen vihan vielä kaikki vääryyttä minulle tehneet.

Parani onneksi tilanne kun lopetettiin LITIUM lääkitys kovan verenvuotoni nenästä jälkeen hoidettiin verenvuotoani ekaksi peijaksessa mistä en apua saanut mursi vaan lääkäri rustoa nenästäni jollain instrumentilla.

Viritti se jonkun putkiviritelmän nenääni. Ottivat sen pois seuraavana päivänä täällä ohkolassa alkoikin heti verenvuoto uudestaan. Siitä mentiinkin taas ambulanssilla meilahteen,  mikä ihmetteli miksi minut yleensä oltiin viety peijaksen sairaalaan. Sain heti avun meilahdessa kolmelta sisarhento valkoiselta. Heti näin niiden päältä että nyt homma pelaa. En muista yhtään mitä ne tekivät meilahdessa nenääni mutta kun tokenin oli verenvuotoni ohi.

Minulta otettiin aikoinaan hupituomiollani vaasassa viipale ja magneetikuvat päästäni  vuonna 2005 ottivat päänkuvat. Ei ollut minulla mitään neurologista oiretta päässäni eli en ollut edes päätäni juonut pimeäksi. 

Nyt myrkyttivät vuosia myrkyillään kävin täältä hyvinkäällä uudestaan magneetikuvissa ei onneksi ollut päätäni tuhottu kokonaan oli aivoni samassa tilassa kun vaasan testeissä. Hyvä niin olisin alkanut heti tekemään jotain kiduttajilleni.  Miten saavat nämä venäläiset lääkärit ja pahemmat kapo hoitajat myrkyttää ihmiset sairaaksi. Minäkään kun en ole mielisairas olen alkoholisti.

Lukekaa olen paljon kirjoitellut näistä mestoista missä olen ollut. Täällä kävi ohkolassa kidutuksen vastainen komissio. Ihmettelin mikseivät minua ottaneet palaveriinsa. 

Olisin heille kertonut kiduttamiseni monessa paikassa,  nyt viimeksi täällä ohkolan sairaalassa.  Fyysistä ja ja psyykkistä kiduttamistani tämä on ollut. Pakkolääkityksillä ja pakkohoidoilla olen todella talossa ihmetellyt miten paapovat huumeporukkaa ja hatkaritkin pääsevät siviiliin. 

 Muuten en voi ymmärtää kiduttamistani vuosiksi. Minä ainoita melkein osastolla 50 kun käyn töissä,  kävin koko ajan töissä vaikka sairastelin ja nukuin huonosti. Nyt lähden potilaskeittiölle teelle on minulla hyvää inkivääri teetä ja hunajaa. Palataan asiaan myöhemmin

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Helvetti kun hakkaa tämän talon vajaapäiset oviaan. Ulko oven lyövät kovaa kiinni, menisi se hiljaisempaakin kiinni.

 Laitatin hoitajan avustuksella cetilar rasvan selkääni. Itse laitatin sen selkääni ja jalkoihin loput nyt onkin rasvani loppunut. Täytyy os...