Vaikea on minun tietää onko allergiaa minulla vai tosiaan nenä operaation jälkeisiä. Peijaksessa eivät saaneet hoidettua nenä verenvuotoani rikkoi vaan lääkäri rustoa nenästäni jollain instrumentilla.Kauhea rutina vaan kävi kun se painoi tankoa nenääni. Sattui se saakelisti meinasin hypätä pystyyn ja häipyä sieltä.
Laittoi lääkäri jonkun putkiviritelmän nenääni. Tuli putki nenästäni poskelle teipillä kiinni. Oli nenäni pahasti turvoksissa ja silmän alus vesikellolla. No seuraavana päivänä yrittivät hoitajat ottaa täällä ohkolassa nenästäni tavaraa pois alkoikin verenvuoto uudestaan. Siitä mentiinkin taas ambulanssilla meilahteen. Tuli kolme ihanaa naista minua hoitamaan en edes tiedä mitä ne enkelit tekivät nenässäni mutta verenvuoto oli loppunut ja kondis pirun hyvä.
Ihmetteli meilahdessa hoitajat ja lääkärit miksi minut yleensäkään vietiin peijakseen eikä suoraan heille meilahteen. Oli ihan erikohtelu minulla meilahdessa kun peijaksessa mistä en ole oikein hoitoa saanut koskaan.
Nyt lähden hakemaan iltahedelmän on hieno hoitaja J. hommissa hyvä niin kun minulla sen kanssa synkkaa.Täytyy minun sille puhua asioista mitkä minua vaivaa. Kohta nukkumaan että jaksan salille lähteä huomenna kunhan vaan ei nenäni vaivaisi niin paljon kun ei ilma mene nenästäni läpi peijaksen operaation jälkeen meni nenäni tukkoon ja nyt tuntuu vielä allergiakin vaivaavan minua.
Mutta yritetään nyt pärjäillä näillä millä mennään. On muuten vointini hyvä kun pyöräilinkin tänään pari kertaa kylillä. Teki taas hyvää päästä ihmisten ilmoille täältä hullujen huoneelta. Ei tämä ole minun alkoholistin paikka hulluuskin tarttuu.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti