sunnuntai 16. toukokuuta 2021

Kovaa tekstiä niin sanotusta hyvinvointi maastamme. Olisi jo aika suomessakin jotain tapahtua. Kun köyhä on köyhä ja kipeä kipeä. Minuakin venäläiset lääkitsee miksi näin on en ole hullu olen alkoholisti.

 Olisihan hienoa ajella Feltin pyörälläni millä ajelin kesät talvet sain pyöräliike Lundbergilta nastarenkaatkin pyörääni oli mukava talvellakin ajella. Oli kondikseni erittäin hyvä kun joka päivä pyöräilin ja kävin saleilla. Otin konjakkia siinä kun en jaksanut huumepoikien touhuja selvinpäin katsella.

Mutta on konjakki minulle kun lääke en tule siitä köyhäksi enkä kipeäksi. Jäi minulta monesti pullo konjakkia pöydälle ja lähdin baanalle ja salille. Olisi vaan edes yksi narkomaani raitistunut olisihan työni silloin niiden kanssa tuottanut toivottua tulosta. Mutta ei mitään juuri sain yhden kuntoon niin tuli taas joku sekopää tuuppaamaan kamaa kaveriin.

Ei perkele Inkerin isolla työllä ansaitsemat perintörahani meni kaikki ja isäni perinnöt veivät edunvalvonta ja Harri rotta kavereineen. Lukekaa minkä duunin isänikin teki ilmasena valvojana suojakoti yhdistykselle ja Inkeri tätini teki arvokkaan duunin hoitaessaan isoisääni Toivo Hyvöstä kuka oli sotaveteraani infalidi. 

Hoiteli Inkeri tätini vielä mökissään mummoni niin kauan kun se jaksoi ja vielä  kävi varmaan joka päivä mummoa katsomassa  terveyskeskuksessa ja syötteli ja juotti mumoani.

Kaikki meni ihan vituilleen jouduin hullujen huoneelle myrkytettäväksi lääkkeillä mistä sairastuin pahasti venäläisten lääkäreiden armoille.

 Lukekaa miten olen kärsinyt tälläkin reissulla miksi on  maa myyty tämmöinen päivä ja laskivat  seppelettä jossain. Miten meitä veteraanejen infaliidejen lapsen lapsiakin kidutetaan niin kun minua,  pidin kaikki linnoissa ja leireillä kunnossa kymmeniä vuosia. Miten on selitettävissä että saa venäläiset lääkärit minua lääkitä ja kuulemma suomi hoitajien puheilla. Kysyy vaan firmani miksi näin on, mikä on motiivinne kysyi sitä myös Majurini. Minkä otan jengiini adjutantikseni mihin jengiin vaan kun olen kaikki jengit yhdistänyt linnoissa lusiessani ja leireillä.

Nyt pitäisi vaan päästä toimimaan sotaankin on minua pyydetty molemmille puolille. Viron poika soitteli sotaan mukaan ja kurdi poika pyysi mukaansa. Katson nyt mitä alan tekemään sanoin kyllä kurdi pojalle käskyni että aloitetaan puhdistus suomesta. 

On tässä maassa asiat niin perseellään kun voi olla toiset ovat terveytensä uhranneet ja sairastuneet nuorena niin kun minullakin juuri kuolleet kaksi veljesparia. Paska hommia rahan perässä juosten sairastuneet ja kuolleet kun vielä grynderit purkaa niin kun vanhaa keravaakin mikä keskusta mekin rakennettiin. 

Velka vankeudessa ovat monetkin kierre on paha pikavippejen takia sun muitten ei saa asuntoa eikä muutakaan kun on niin monelta luottotiedot menneet. Tekisi nyt kansa jo jotain eikö se ala olemaan mitta jengillä aika täysi. 

Ja meitä on paljon samassa liemessä olevia jos olisin joku päälikkö panisin ekaksi oman maan asiat kuntoon. Toimeentulo turvattavaksi kaikille luottotiedot kuntoon kaikille ja rahaa likoon ihmisille. Kunnon eläkkeet ja muutenkin valtiovalta saisi panna tuulemaan. 

Yksi suuri päälikkö ja sille muutamat kunnon luottomiehet neuvonantajaksi. Silloin alkaisi tapahtumaan suomessakin edistystä ei olisi kadut turvattomia eikä kamapäät mummoja ryöstelisi. Olisi kuri ja herran nuhde maassamme minkä isämme meille jättivät. Lunastaen maan meille rankemmalla tavalla itsensä uhraten.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Helvetti kun hakkaa tämän talon vajaapäiset oviaan. Ulko oven lyövät kovaa kiinni, menisi se hiljaisempaakin kiinni.

 Laitatin hoitajan avustuksella cetilar rasvan selkääni. Itse laitatin sen selkääni ja jalkoihin loput nyt onkin rasvani loppunut. Täytyy os...