sunnuntai 16. toukokuuta 2021

Pahus kun heräsin kello 3.05 kovaan heinänuhaan nenäni oli ihan tukossa ja vuosi räkää. Ei tunnu hunaja siedätykseni auttavan, paha on allergia kevät.

Olen saanut pidettyä monta vuotta allergiani kurissa hunajaa syödessäni. Ainakin olen uskonut hunaja siedätykseni auttaneen. Kun olen syönyt niin monet allergialääkkeet keväsin eikä ole mistään ollut apua.  Mutta nyt on kuulemma niin paha allegia kevät ettei tunnu hunajakaan auttavan.

Olin meilahdessa uudesti koulutettavaksi testeissä juoksin allergiasairaalan mäkitestin parhaan tuloksen kun kukaan.  Puhalsin mittarit niin pohjaan että joutuivat jatkamaan teipillä listoja,  kun loppui lista kun niin kova oli puhallukseni. Olen puhaltanut PEF mittarit pohjaan lääkkeellä ja ilman.

Siksi lopetin astma sumutteen käytön kun sekään ei auttanut mitään. Oli niin paha allergiani nuorena etten pystynyt kävelemään kun tolpan välin kun piti huilata.Mutta niin vaan sain kympin urheilusta joka todistukseen vaikka piti antaa toisille tasotusta kuukausi allergia ajan mennessä ohi ja pääsin kentille.

Huomasin jo osastolle tullesani jotain outoa ilmassa meni nenäni ihan tukkoon täällä. Ja kovan verenvuotoni hoidossa mursivat rustoa peijaksessa,  meni siellä vasen sieraimeni ihan tukkoon nenästäni,

Kumma vaan kun nenäoperaation jälkeen tuli nenäongelmia minulle. Kyllä on taas pirullinen kevät meille allergikoille näin povasivat meille että tulee vaikea kevät . Ja siltä minustakin tuntuu kun nenäni meni yöllä täysin tukkoon. Täytyy kohta juoda hunajalla terästetty inkivääri tee mitä ostin kaupasta.

Olen kuullut että inkivääri auttaa astmaan ja muihinkin se on hyväksi. Join keravalla touhutessani La Boutig liikkeessä inkivääri juoman joka aamu oli se hyvää,  tytöt laittoivat siihen inkivääriä sitruunaa ja hunajaa oli se kunnon aamunavaukseen hyvä vitamiini pommi.

Mikähän on poikieni tilanne,  harmi kun ei ole minulla kenenkään puhelin numeroa. Kun ruuvasi piripäät jatkuvasti puhelimiaan ja vaihtoivat kortteja ja numerot vaihtuivat tiheään. Kummaa oli niiden sekoilut jotain tietokone näyttöjä ruuvasivat sekopäänä kaiken aikaa en ymmärtänyt miksi niin tekivät. 

Kyllä noi kamat sekoittaa nistien päät täysin. Minuakin löivät Nyysky tai joku mustalainen jollain astalolla päähän,  kun tulin yökerhosta S. meille vuokraamaan kolkkoon kylmään kellari kämppään. 

Olivat selittäneet jengille että olisin kuvannut siellä yöllä jotain. Tokenin yöllä kun istuin ambulanssissa poliisitkin olivat paikalla majalla. Painoin pipollani haavaa hetken ja siitä verenvuoto loppui meinasivat viedä minut peijakseen tikattavaksi. 

Sanoin kytille että jään venttaamaan kaksikkoa kämpille ison vaeltaja puukkoni kanssa,  eikä retkut toista kertaa minua enään yllätä. Pesin bombers paitani yöllä kylmällä vedellä oli se veressä,  intiaani takkini oli vaan vähän veressä. Kuulin että on kaksikolla seuranta päällä ja vähän joillakin muillakin. 

Lukekaa olen kirjoitellut asiasta enemmänkin aiemmin. Minähän en tee mitään muuta kun merkkaan kusipäät saa muut ne hoitaa. Odotin nukkuen koiran unta kämpillä että olisi retkut tulleet takasin kämpille kun pääsivät vissiin autollaan karkuun. Olisin retkut vanginnut jos olisivat kämpille yöllä takasin tulleet. Kytille retkut luovuttanut jos nekään mitää olisivat tehneet. Kun sai määrätyt tyypit tehdä mitä huvitti ilman rangaistusta.


Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Helvetti kun hakkaa tämän talon vajaapäiset oviaan. Ulko oven lyövät kovaa kiinni, menisi se hiljaisempaakin kiinni.

 Laitatin hoitajan avustuksella cetilar rasvan selkääni. Itse laitatin sen selkääni ja jalkoihin loput nyt onkin rasvani loppunut. Täytyy os...