perjantai 7. toukokuuta 2021

Rakkautta ja väkivaltaa elämässäni ollut. Ihania enkeli tyttöjä olisin pojalleni tarjonnut varmaan olisin kuulunut niiden elämään pappana ja lapsensakin rakastaneet minua.

Pahus kun perintörahani loppuivat jouduin heti hullun kirjoihin. Kun rakkautta ei ole raha ratkaisee ihan kaiken. Sen kongreettisesti kokeneena,   ei kukaan uskaltanut silmilleni hyppiä kun abaccina sain kulkea rahaa hyvin taskussa.  

Puukkojani löysivät minulta ei mitään muuta kun hävittivät ne ja sakko tuli etsin Nyyskyä ja mustaliskaveriaan kun löivät saatanat pääni rikki salaa yökerhosta tultuani Sjöblomilta vuokraamaani vanhaan mörskään mihin sai Nyysky minut kusetettua asumaan. 

Kylmä kolkko kellari tila se oli mutta otin sen kun ei ollut minulla muuta luukkua. Minulta otti Sjöblom 600 euroa kuussa ja Nyyskyltä vain 500 euroa. Uhkasi se vielä että virolaiset perii jos emme vuokria maksa.

 Panin heti yöllä Sjöblomin tilille vajaan kuukauden vuokran 425 euroa. Vähän kävi korvaani virolaisilla uhkailu minulla on ollut hyvä virolainen ystäväkin. Eikä mitään niiden kanssa vääntöä ole ollut. Olin pari päivää kolkossa kylmässä kellaritilassa ostimme Nyyskyn kanssa siihen mörskään 73 euroa maksavan patjan minkä fillareilla haimme. 

Ettei tarvinnut kovalla lattialla nukkua. Sjäblom vaikutti mukavalta kaverilta vanhempi mies se oli. Laittoi se heti miehen siihen laittamaan ylimääräisen patterin mikä alkoikin lämmittämään kivijalkaa. Aloimme heti Nyyskyn kanssa katselemaan ulkomaan matkoja olisimme poikani yllättänyt jos espanjaan olisimme menneet.

 Oli ehkä hyväkin ettemme saaneet Nyyskyn kanssa muuto firmasta kyytiä tavaroilleni Keravan huumekämpästä Hyrylään. Mutta Nyysky petti heti luottamukseni arvasin sen touhut kun sanoi se lähtevänsä järvenpäähän asioilleen. 

Avasin Nordeaan tilin olisin nyyskyllekkin jonkun rinnakais tilin avannut kauppa raha sille sinne. Sossussa jouduin ärähtämään vartijalle kun ne on niin saatanan dorkia. Kerroin että kaverini sai Sjöblomilta ison asunnon mihin tarvitsee se kaiken huonekaluja myöten. Pyysin sossun päälikön yhteyden ottoa en ala minkään rivi sossun kanssa asioimaan. Vaan suoraan johtajien juttusille että hommat pelaa.

Kuulin että olisivat sen takia salaa minua lyöneet kämpillä yöllä kun olisin kuulemma kuvannut siellä ja kaverini autossa kuvannut. Ihmettelen kun en muista muuta kun istuin Ambulanssissa olisivat minut vieneet hoitoon peijakseen mihin en hevillä kidutuksieni takia lähde. Lukekaa miten ovat minua sielläkin kiduttaneet. 

Kumma kun kytätkin olivat paikalla. Sanoin etten lähde peijakseen vaan odottamaan puukkoni kanssa saatanoita jos tulevat ne yöllä takasin kämpille. Pesin bombers paitani yöllä saavissa se oli ihan veressä intiaani takkini oli vaan vähän veressä. Nukuin toinen silmä auki vaeltaja puukkoni vieressäni mutteivät tulleet paskat enään sinne kämpille yöllä. Eivät kyllä olisi toista kertaa minua yllättäneet se oli varma otin eläimen vaistot itselleni.

Kumma vaan kun menin takasin keravan poikien huume luukkuun tuli kämpän haltija sienne ja hetken päästä tuli Nyyskykin eivät sisään tulleet vaan varmaan kamapäissään pyörivät siinä pihalla pitkään. Oli minulla kirves siinä vieressäni jos olisivat tulleet kahteen mieheen vaikka ryöstämistäni yrittämään.

Kummaa oli porukka luulin että menemme politiikkaan mukaan vaikka hienoa miestä lääkäri Pekka Tuomolaa ajamaan eduskuntaan. Tutustuin Pekkaan ollessani nuorena järvenpään sosiaalisairaalassa viinan takia.  hoidin siellä perheosaston äiti lapsi osastolla jengiä. 

Otin poikani sinne sen ollessa viisi kuusi vuotias. Kun äitinsä minut ja pojan hylkäsi huorasi muija kuulemma tutuillekkin oli persettä tarjonnut,  muttei ollut se kaverini veljellekkään kelvannut. Sossut pani isäni pojan ykkös huoltajksi isäni pilasi poikaa kaikella tavalla lukekaa miten helvetin paljon olen kärsinyt elämässäni. 

Tiputti isäni pojan hyppiessä pöydällä keittiössä. Kuulin muksahduksen pieni makasi lattialla taju pois isäni sanoi vaan että huoran pentu. 

Minä nostin pojan sänkyynsä ja paijasin sen päätä. Siitä poika tokeni sanoin isälleni ettei tänään poika sen mukana tarhaan lähde vaan hoidan sen kotona. 

Poika siitä mällistä selvisi hyvin kyllähän isänikin tykkää huorienkin lapsista niin kun minäkin rakastan kaikkia lapsia väriin ja uskontoon piittaamatta. Oli poika ihan pieni nukkuin se vieressäni makuuhuoneessa isäni nukkui olohuoneessa. Oli minulla aina valmiina yöksi tuttipullo velliä täynnä pienessä kattilassa lämmitin aina pojalle vellin. Tuohon kämmeselkään testasin lämpötilan. Olihan minullakin nännit mutten maitoa voinut pienelle antaa. 

Hoidin pojan neuvola käynnit ja hammashoidot sillä isän pitää rohkeana viedä lapsi hammaslääkäriin että lapsikin on rohkea. Sanoin vaan pojalle että antaa tädin hoitaa hamput. Sanoikin poika toisella kertaa ettei isän tarvitse tulla mukaan sillä täti hoitaa. 

Kysyi minulta hammaslääkäri miten on noin pienellä pari reikää jo hampaissaan kerroin että isäni lyö heti aamusta videot pyörimään ja tutit toiseen käteen ja karkkipussin toiseen käteen. Pyysin hammaslääkäriltä kirjallisen todistuksen isälleni ettei karkkipäivä ole joka päivä. Ja isää pitää papankin uskoa. Helvetti faija taisi repiä senkin lääkärin kirjeen.

Sama kun iso poika söi tuttia otin pojan syliini ja kerroin miten menee hampaatkin pahaksi ja iso poika ei enään tuttia tarvitse viedäänkö tutit oravalle kannonnokkaan minkä sitten teimmekin veimme tutit takapihalle kannon nokkaan. Mutte helvetti isäni toi uudet tutit illasta taas pojalleni ja sama jatkui videot päälle vaikka laitoin nätiksi aamupalan puuroineen kaikkineen. Siinä poika lussutti tuttia ja söi karkkia sängystään viedeoita katsellen.

Olin määrätyistä syistä siuntion leirillä mihin jouduin vastaavan mestarin kanssa yhden uuden pomon syömänä seutulasta. Soitin isälleni ja pojalle olikin kissani kuollut minkä sain juuri kuolleilta kavereiltani  Valkealan pojilta Artolta ja Arilta meni nekin syöpään peräkkäin. No siviilissä poika istui sylissäni ja saneli minulle mitä ruokaa annetaan kissojen taivaassa kisullemme. 

No olin pojalla riihikalliossa valvoin koko yön ja katselin poikaa ja kahta poikaansa kun he nukkuivat niiden kissan ja koiran kanssa patjoilla lattialla. Ajattelin silloin että pääsen pojan elämään opettamaan lapsen lapsille mitä vaan osaan ja hyötyä on niille elämän taipaleella. Sain tietää minkä kyllä jo osasin aavistaa oli nuoruuden kaverini Uutun Juha kuollut 13.4.2021 Samarian paikassa porvoossa. Antoi Uutun Juha pojan toisen nimen Kristian mikä sille hyvin sopii.

No ostihan isäni pojalle sen kasvettua autonkin ja moottoripyörän. Olisin vaan siunannut pojalle enkeli tyttöjä Ihana jaalan tytön kenet se toi näytille moottoripyörällään keravalle oli se ihana tyttö. Sama oli Elina luistelija tyttö kenen veljen pelastin huume pojilta kun ne Peteä vasikaksi huutelivat olisi Peten sisko Elina kelvannut minullekkin oli se niin ihana tyttö. Lauloivat ne kerran toisen tytön kanssa kämpilläni panin siipeni niiden ympärille. Olimme hetken taivaassa tunsin tyttöjen rakkauden.

Kumma on jos ei pojan vaimo Tuula minuakaan rakasta ei silloin sen rakkaus poikaanikaan kohtaan ole aitoa. Onhan niillä neljä lasta mutta kumma vaan oli vissiin pojalla ja jaalan ihanalla enkeli tytöllä ollut puhelimella jotain vispilän kauppaa ja pojan vaimo Tuula oli sen saanut tietää. 

Kyllähän silloin isää tarvittiin että Tuula jättää hänet. Sopivat vissiin asian ja taas olivat kimpassa. Nyt onkin pojalle äiti niin rakas facebookin mukaan. Onhan äidillään ollut perhekotikin miten helvetissä jos hylkää se oman lapsensa ja miehensä ja elää tollaista elämää. Kumma vaan kun viriiliksi itseään nimitti pojan isäpuoli sanoin pojalle miten ei taivaan isä niille ole siunannut yhtään omaa lasta. En ainakaan ole kuullut sitä mistään. Pojan lapsetkaane eivät ole yhteyksiä pitäneet minuun ei edes isänpäivänä tullut korttia eikä 60 vuotis päivälläkään. 

Ei se saatanan poika voi minun olla tommoinen saasta äpärä. Sanoi se kyrpä minulle että vanha äijä anna heille rahasi. Minäkin ihmettelen mistä saavat ne rahaa kun niillä kaatuu miljoonien pisneksetkin. Olihan pojan äidin veli  kysellyt alanko myymään sen huumeita dolorexia vissiin kai,  kyseli sitä pojan äiti minulta nuorena. Sanoin etten ole mikään huumekauppias. Hoidin poikaa kun omaani lapsella tärkeimmät 7 ekaa vuotta. Miettikää miksi olen tälläinen kun kidutetaan minua kaikella tavalla. Ja vielä otetaan venäläisetkin mukaan kiduttamiseeni miksi venäläiset olenhan teitäkin autellut ja töitä tehnyt venäjän kansalle.

Riihimäen keskuvankilassa toitä tehden venäjälle teimme urakalla tavaraa viimesen päälle. Sorvaten jyrsien monia eri työpisteitä kävin läpi.

Helvetti jos olisinkin tiennyt joutuvani venäläistenkin kiusattavaksi,  olisimme tehneet niin vittumaisesti ratakiskon jatkokappaleille ja pultti sorvilla ollessamme ruuvanneet jengat ihan vituilleen ja pultit puoliksi poikki. Olisimme sodan aloittaneet suomen ja venäjän välille. Olisihan alkanut venäjällä rautatie onnettomuuksia tulemaan. Mutta enhän siihen aikaan semmoista osannut ajatella että suuri venäjä alkaa minua kiusaamaan tulevaisuudessa. 

Minä vaan niin kovasti ihmettelen miksi minut myrkytettiin yli vuodeksi LITIUM 1800 mg sekä RISPERIDON lääkkeillä siihen vielä nytkin menee paskalääke OLANTSAPIINI 20 mg mikä ei minulle sovi ollenkaan ei vatsani mikä herkkä on aina ollut tykkää siitäkään lääkkeestä.Menee vielä ABILIFY 20 mg sekä FELODIPIN 10 mg.

Miksihän kenen käskystä ja toimistaan miksen saa sinulta jumalani tietää kuka ja miksi on tämän kaiken takana. Missä se iso piru luuraa ketä olemme etsineet ihan brasilian metsistäkin. Lähellä ja kaukana sen tiedän olevan. Vielä sinä piru huudat koksi keppisi kanssa armoa. 


Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Helvetti kun hakkaa tämän talon vajaapäiset oviaan. Ulko oven lyövät kovaa kiinni, menisi se hiljaisempaakin kiinni.

 Laitatin hoitajan avustuksella cetilar rasvan selkääni. Itse laitatin sen selkääni ja jalkoihin loput nyt onkin rasvani loppunut. Täytyy os...