On parempi fiilis kun nukuin hyvin, kerran vaan yöllä heräten kusihätään. Ihmettelen miksei minirin tabletti lopeteta niin kun lukee lohjan osastonylilääkärin kirjeessä minulle että lopetus sille lääkkeelle jos se ei toimi.
Ja minulla ei ole siitä minirinistä mitään hyötyä. Vittuilee noi kaksi pullukkaa hoitajaa siitä kun rutisen minirin lääkkeestä. Mikä minulle vääryydellä laitettiin
Toki P. potilas provosoi niitä muijia ja niillä ei järki pelaa että fiksuudella hoitaisivat asiat P. Kanssa. Kyllä minäkin P. välillä hermostun, kun on se kaikki tietävä nuori mies vielä. Onhan se lukenut kaveri muttei sekään kaikkia tiedä. Muutenkin se on vaikea potilas monellakin tavalla se on aina turpa auki minullekkin se selittää omia juttujaan. Olen siltä kysynyt onko sillä paha rikos taustalla tänne joutumiseen. Sanoi potilas P. ettei ole se tehnyt mitään pahaa vaan on sekin hupia kuulemma kiinni.
On potilas P. kuulemma pampunkin kanssa paininut minäkin heitin kerran yhden mielisairaan hoitajan loskaan. Olimme keravan nyrkkeilijöiden kanssa Merosen Riston vetäessä lenkillä menimme saviolla kaukaloon mikä oli sohjoa täynnä. Pani Merosen Risto minut yhtä mielisairaan hoitajaa Mensolaa vastaan piti yrittää saada parinsa sohjoon selälleen. No minä painineena heitin lonkkaheitolla Mensolan sohjoon selälleen. Ei ehtinyt hullujenhuoneen pamppu kissaa sanomaan vaikka oli se iso kundi. Siinä se räpisteli märkää sohjoa itsestään pois. Minä ajattelin että olette kaikki hullujen huoneen pamput yksin ihan surkimuksia. Siihen vaan löin Mensolan selälleen eihän minua nyt pysty yksi pamppu sohjoon heittämään.
Näinkin Merosen Riston vaimonsa Liisan kanssa hiekkaharjun R- kioskilla Tiian kanssa ollessamme. Kyseli Risto isästäni Martti Hyvösestä sanoin että kuollut on ja kuopattu. Olisihan minulla ollut paljonkin asiaa Ristolle elämästämme isänkin kanssa.
Kun minulta loppui treenaaminen kun lenkilläkin kävin jokapäivä kestävyyttä hakien olisin mennyt Risto Merosen talliin kehään. Mutta pani sadistit Mengelet isäni minua myrkyttämään hullun lääkkeillä. Saivat isän joko pakolla dementikon minua myrkyttämään.
Isänihän ei ollut vuosiin enään kunnossa ja tommoisen sekopään panivat minua myrkyttämään. Miettikää nyt ihmiset oli minulla kaappi täynnä lääkkeitä kun en niitä syönyt kun haakassakina asuin. Huijasin lääkäreitä ja hoitajia miksi siis pakottivat niitä syömään.
Saatana jos on kaikki hangon kunnanlääkärin homon pojan aikaansaannoksia. Vuosia menikin ettei minua myrkytetty mutta minulla olikin pahimmat murhamiehet parhaita kavereitani. Kun tuntuu koko suku kirotulta poika on outo ja siskoni Raila, pikkusiskoni ei mitään yhteyksiä pitele vaikka läheisiä olimme jo äidin maidosta.
Kysynpä vaan mistä kiikasta kaikki miksei siskoni pidä sukukokousta, mihin kutsuisi kaikki sukulaiset saisime selvyyden asioihin. Harmi jos menee hautaan asti jengi tietoineen, jos jotain olisi omalla tunnollaan. Minulla olisi paljon juttua suvulle, siskoni on niin outo, huijasi se minulta isäni asunnonkin ja tätini kiinteisöt menivät rahoiksi, minulle Inkeri tätini olisi jättänyt mummon mökin ainakin. Kävin mökillä oli se kun sodan jälkeen piippu vain pystyssä. Kyynel siinä tuli herkän Kai pojan silmiin.
Miten saatanassa siskoni isänikin asioita hoiti kun ei siskoni kumpikaan meistä yhtään välittäneet. Harmi kun ei isäni kanssa tehty testamenttia minut edunsaajaksi. Minä asuin kadulla vanha mies siskollani on helvetin hieno talo linjamäessä kellokoskella.
Miten onkin sukuni minutkin hyljännyt serkun poikakin on varmaan suomen yksi riskeimpiä vangin vartijoita nelinkertanen suomen mestari kiekossa. Ja minä lusin hupia 8 vuotta ja vielä siihen sekopää paikkoja 5 vuotta.
Ja nytkin selkin samarian pisaran juopon kokin takia minut sairastuttivat venäläisten läääkäreiden toimesta huonoon kuntoon. Olen paljon kirjoittanut mitä kaikkea on minulle tullut myrkkylääkkeistään, miksi tommosia sanon millä pilataan minunkin elämääni.
TSH kilpirauhas arvot olleet vuosia koholla LITIUMISTA johtuen. Nefrogeeninen diabetes insipidus vesitystauti aiheutettu LITIUM 1800 lääkkeellä lohjan osastonylilääkärin S. V sekä erikoislääkärin M.F kirjeen sain viellä heiltä.
Oli osaston 20 hoitaja antanut väärää infoa etten juo niin paljon päivällä enkä kuse yöllä niin paljon. Kumma vaan kun oli minulla sinäkin aamuna sorsa täynnä kustaa. Mikseivät hoitajat kysyneet minulta asiasta .
Halusivat minulle varmaan minirin lääkkeen mistä kieltäydyin, mutta täällä se vaan menee eiköhän se ole ihan oma asiani syönkö mitään lääkkeitä miksi nämä saatanat saavat myrkyttää ihmisiä. MINIRIN mikä ei minulla toimi ollenkaan lukee siitä osastonylilääkärin kirjeessä minulle että lopetetaan minirin jos se ei toimi.
Eivät mitään noteeraa osaston 50 hoitajat kirjeeseen kaksi pullukka hoitajaa pahimmat rutisijat siitä minulle, kun olen niillekkin sanonut kirjeestäni ja minirin lääkkeen lopetuksesta. Mitä saatanaa ovat nämä hoitajat mikseivät tee asialle mitään.
Pitäisi niiden lääkärille sanoa asiasta mitä niille olen puhunut kyllä varmaan raportteihinsa kirjoittavat minutkin risaajaksi tietäähän sen kun eivät ole tässäkään talossa kukaan hoitajista uskossa mitä olen ihmetellyt kun ne rakkaudella saisivat hoidettua hommiaan.
Kyllä täältä täytyy alkaa pois pääsemään ja nopeasti. On tämä elämän tuhlaamista tämmöisessä sekopää paikassa olla hullujen ja sekopäitten kanssa asuessani hoitajat sitä ja tätä täällä ei ole kun yksi kunnon hoitaja J. naishoitaja kenen kanssa synkkaa minullakin.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti