Lukekaa mitä minä sain kokea selkin samarian pisaran paikassa. Sieltä lähti kiduttamiseni ekaksi putkaan lohjalle sieltä jorviin kidutettavaksi kolkkoon koppiin 12 vuorokaudeksi. Lukekaa on siitäkin hyvät jutut minulla. Miten helvetissä ei kukaan tee mitään tommoisten kiduttamis paikkojen olemassa ololle.
Jorvista jatkui kiduttamiseni kellokoskella semmoisissa lääkkeissä pitivät etten muista mitään koko talosta sieltä jatkui kiduttamiseni ohkolan sairaalassa. Tiputti lääkäri lääkkeeni minimiin mutta palaverissa venälaisen mieslääkärin kanssa osastolla 30. Oli siinä palaverissa omaa hoitajaa olevinaan M.M sekä mieshoitaja M. sekä opiskelija sanoi venäläinen lääkäri että on hyvä lääke minulla. Alun myrkyttämisen jälkeen tunsin sen nahoissani.
Mutta laittaa hän minulle hoitajien puheilla LITIUM 1800 mg lääkkeen ja RISPERIDON lääkkeen sanoin hoitaja M. M että kertoo ryssälle miten sekasin minua pidettiin alkuun kellokosken talossa. Ja nyt oli lääke hyvä minulle sanoi venäläinen lääkäri, että olen hoitajien puheiden mukaan samassa kunnossa kun tullessa. Sanoin omalle hoitajalle että sano venäläiselle lääkärille miten sekasin minua pidettiin kellokoskella.
Kumma vaan kun suutuin sanoin venäläiselle lääkärille että ryssä on ryssä vaikka voissa paistaisi. Minulta kyllä tulee kenelle vaan tiukkakin tekstiä kun hermostun. Sanoin kyllä veli venäläiselle mieslääkärille että ei kuuntele noita ääliöitä hoitajia vaan puhutaan kahdestaan kun mies miehelle. Ottikin venäläinen mieslääkäri minut opiskelijan kanssa vastaan.
Sanoin sille että mitä jos nyt masennan itseni sanoi se että silloin lääke lopetetaan. Sanoi se vielä ettei se halua minun luovuuttani viedä.
Viisas lääkäri kun pesi se kätensä jutusta kun siirsi se pallon hoitajille. Ketkä syyllisiä varmaan ovatkin kun raporttejaan kirjoittavat minustakin vaikkeivät yhtään minua tunne eivätkä sieluni syövereihin pääse yksikään tässä talossa.
Kyllä kohteluni kiduttamisen kriteerit täyttävät rikosoikeudellisesti ajatellen. Fyysistä ja psyykkistä kiduttamista on tämä reissu ollut. Muuten en asiaa pitäisi törkeänä mutta kun sanoin suomi hoitajille toista vuotta vapinoistani ja kovasta päänsärystä sekä unien vähyydestä. Seksihalut ja kyky vietiin mikä me vanhaliitto tiedetään USKO TOIVO JA RAKKAUS JA TÄRKEIN ON RAKKAUS.
Miksi nykyään onkin muuttunut ihan vituilleen kellokoski ohkolan sairaalan touhut johtuuko siitä että on venäläiset miinoittaneet sairaalan. Olen tutkivaa journalismiani tehnyt taloissa monessakin, täälläkin olen kirjoittanut paljon tämän minunkin kohteluni mikä onkin ollut kummaa kiduttamistani monella eritavalla.
Minä olen kovasti ihmetellyt miten vapaasti huumehemmot täälläkin levittelivät huumeita osastolla 30 oli huumetouhuja sekä osastolla 20 oli samaa, väkivaltaa tullut taloon ulkomaan poika löi vanhanliiton mieheltä S. P leuat paskaksi oli S. P juuri täyttänyt 67 vuotta sanoi vielä ulkomaan poika että rukoili se S. P kuolemaa ja se kuolikin aika äkkiä tapahtuneen jälkeen.
Siunasin S. P osastolla 30 muuttuikin sen käytös kummasti koki se JUMALANKIN KOSKETUKSEN. Oli kaveri ystävällinen ja lähetteli se kortteja minulle. Kävimme limullakin sen kanssa kantiinissa.
Lähetti se minulle jonkun hyvinkääläisen asianajajan numeronkin minulle, soitin asianajajalle puhuin asioista. Sanoi se että oli S.P puhunut tilanteestani. Sanoi asianajaja hoitavansa rikos asioita katsotaan nyt saanko jonkun ison pirun vedettyä linnoihin.
Olen kaikki suunnitellut kun serkkuni poikakin on suomen riskeimpiä vartijoita. Kiva olisi jonkun saatanan lusia kun sukulaisetkin ovat pamppuja. Olihan minullakin lautamiehenä siskoni Railan sen aikasen miehen isä ERKKI KYANDER oli minulla lautamiehenä sekä kouluni johtaja opettaja MARTTI OKSANEN oli myöskin rosiksissani.
Sain melko junnusta jo kovennettua eli laista piittaamattomana tuomitsivat minut. Sanoi selkin iso Anttikin että miten voi noin läheinen olla lautamiehenä. Toki tiesivät minut sotilaaksi ja viihtyväni linnnoisa. Onhan linnat nykyään ihan pilattu kun me vanhaliitto ei enään lusita.
Sanoi M. K sukulais vartija ettei meitä vanhanliiton venkuloita enään montaa ole jäljellä. Nostelin M. K kanssa city salilla, rauta oli minullakin kevyttä nelinkertasen suomen mestarin kiekossa, kanssa nostellessa.
Minunkin lajini olisi ollut kiekko mutta se oli vähän väheksItty laji siihen aikaan ei kuulunut se edes koulumme kolmiotteluun. Pitkälle heitin jo junnusta pientä kiekkoa. Pojat saivat minut heittämään töissä ruokatunnila seutulassa saapasta heitin yli 45 metriä. Tulikin kundit leirillä kämppääni sanoen että olisit Kaitsu voittanut heitollasi piirikunnallist kisat. Olivat hesarista katsoneet tulokset näyttivät ne minulle hesarista sen. Olisihan siitä mittaa tullut varmaan enemmänki mutta kun kylmiltään heitin treenaamatta ollenkaan sitä lajia.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti