Hyvin olin levännyt yöllä heräsin tosiaan viimesen kerran kello 5.35 hyvin levänneenä. Onneksi on nyt hunajaa minulla kun sitä ostin purkin eilen saan siedätettyä sillä itseäni allergioiltani. Toivotaan nyt että auttaa hunaja allergioltani minua.
Kävin aamusta nessikahvilla hunajalla makeutettuna maistuu minulle kahvikin kun hunajalla sen makeutan. Muuten en niin kahvin ystävä ole koskaan ollut emme kotona nuorena edes kahvia saaneet.
Suomalaiset juovat maailmassa eniten kahvia, onhan se laillinen huume rekkakuski juo tänään viisi kuppia kahvia, huomenna pitää sen juoda taas kun muuten on pää sillä kipeä. Että silleen hyvin pyyhkii suomalaisilla, juokaa vaan kahvia ei tarvitse kolumbiassa huumesatoja poltella kun laillista huumetta saa eli kahvia.
Kerää siellä lapsetkin kahvi papuja, on se niin hyvä pisnes kahvi maailmassa. Toki onhan unikkokin hyvä pisnes ja muutkin huumeet tekee maailmassa huumeporukka hyvät rahat.
Onneksi tällä osastolla 50 ei ole huumeongelmaa mikä oli osastoilla 30 ja 20 sekopäät olivat kamoissaan sekoilivat ne pahasti. Kyllä pilaa huume porukat talon ilmapiirin pahasti sekoilemalla osastoilla.
Onneksi se loppui kun puhuin kokouksessa tilaavani huumeyksikön taloon jos jatkuu huumesekoilut. Helvetti minut tietää henkilökunta huumekielteiseksi mutta niin vaan minua ratsattiin eniten talossa.
Viron pamppukin ratsasi munanikin eli jouduin näyttämään munatkin sille sanoin että vielä tekin pyllistätte on tässä interpol mukana. Kunhan heitin vaan kun vitutti niin paljon ratsaamiseni vaikka tietävät minut eniten huumevastaiseksi. Talossa olen niin vastaan huumeita pilaa ne koko talon ilmapiirin. Osastolla 30 oli vessan ovetkin kiinni yön yli huumetouhujen takia jouduin kusemaan ämpäriin.
Vetäköön nistit niin paljon kun niitä sekopäitä huvittaa, muttei tässä talossa missä minä lusin. Minä en ala paskalössin kiusattavaksi kun yksikin sekopää alkoi vaatimaan minua hakemaan sille värkit pihalta sanoi vielä pelle että pomo määrää.
Kundi oli juuri ratsattu mutta niin vaan sillä oli huumepussukoita mitä se veti. Jäi sekopää kiinni huumeistaan ja joutui se osasto 10 mutta melko äkkiä sai taas työluvat. Nyt pääsikin kaveri hoitokotiin kuulemma.
Yksi kaveri hatkasi osastolta 30 ulkomaille jäi se kiinni heti ja oli takasin täällä. Kehui se vielä muille hoitajienkin kuunnellessa sen juttuja miten se veti sitä ja tätä ulkomailla. Pääsi sekin pässinpää hetkessä siviiliin.
Samoin osastolta 20 pääsi kaksinkertanen hatkari siviiliin melko äkkiä tuli kaveri sörkästä tänne. Kummallista on kaikki minä en vedä mitään olen töissä käynyt jatkuvasti vaikka niin saakelin kipeä olen ollut lääkkeistään.
Millä minua myrkyttivät pahasti menin todella sairaaksi lääkkeistään. LITIUM 1800 myrkytysvaaraan asti meni myös RISPERIDON lääke minulle. Silmäni meni huonoksi verenpainelääkkeestään mikä pantiin minulle minun puhumatta siitä ollenkaan lääkärin kanssa. Löivät vielä minulle ABILIFY 20 mg sekä FELODIPIN 10 mg lääkkeet.
Hoitajien puheilla vaikka selittääkin hoitajat että lääkäri määrää. Sanoi venäläinen mieslääkäri suoraan kolmen hoitajan paikalla ollessa että määrää hän minulle LITIUM lääkkeen hoitajien puheilla.
Miksi sitten hoitajat saavat valehdella että lääkäri määrää. Vaikka lääkäri toimiikin hoitajien raporteilla ja kirjaamisilla.
Miksi saavat saatanat takana päin minustakin kirjoitella paskaa. Joku tyhjäpää hoitaja kirjoittaa paskaa ja lääkäri määrää sen mukaan lääkettä, minä kun kirjoitin raportteja hoitajista ja lääkäreistä ottivatkin kummasti koneeni pois kuukaudeksi.
Valitin siitä koneeni pois otosta hallinto-oikeuteen ja valviraan sekä potilasasiamiehelle sainkin heti koneeni takasin, siksi ottivat kuulemma koneeni pois kun olin haukkunut henkilökuntaa, paljastin todellisuudessa niiden paskan tekemiset.
Kumma vaan kun selittivätkin koneeni pois oton johtuvan siitä kun yölläkin olin kirjoitellut eli ottivat koneeni kuulemma hoidollisesta syystä pois. Kyllä minä kirjoitan kun minut siarastuttivat kuulemma LITIUM 1800 mg lääkkeellä on minulla lohjan sairaalan osastonylilääkärin S.V sekä erikoislääkärin M.F. kirje missä lukee selvästi että on ollut TSH kilpirauhas arvot olleet koholla vuosia ja nefrogeneninen diabetes insipidus vesitystauti aiheutettu minulle LITIUM 1800 mg lääkkeellä.
Miksi valehtelivat minulle ohkolan sairaalan henkilökunta että otetaanhan minusta kusi ja verikoetta jatkuvasti ei minulle kuulemma hätää ole. Valitin toista vuotta osastoilla 30 ja 20 sairasta oloani mutteivät mitään reagoineet henkilökunta asiaani. Mutta kumma vaan kovan verenvuotoni nenästä jälkeen lopetettiinkin LITIUM 1800 mg lääke minulta miksi sitten vasta.
Olihan ihmisoikeusrikos koneeni pois otto minulla on juridisesti oikeus tehdä tutkivaa journalismiani kaikesta paskasta mitä saan ottaa vastaan. Kirjoitanhan ihan faktaa en keksittyä tarinaa. En ole tässä vaiheessa nimiä laittanut henkilökunnasta teksteihini, vaikka uskon siihenkin oikeuteni riittävän.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti